Gå til innhold

Kan noen oppsummere Rannveig Heitmanns blogg for meg?


JegErMeg

Anbefalte innlegg

Hei,

Kan noen raskt gi meg en oppsummering over Rannveig Heitmanns blogg? Jeg hører så mye og gikk inn for å lese men forstår lite. Mann og barn og besteforeldre og fandens oldemor:-) Har forstått at hun er alenemor og at faren nekter å ha med barna å gjøre? Hvorfor? 

Setter pris på en oppklaring:-D

Endret av JannikeErMEg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ricecrispies

Gå inn og les..?

Hun virker som en aktiv og flink mamma som står på for ungene sine.

Synes hun burde hylles mer for dette,er så tåpelig å skulle dra henne ned for å ha flere barn med forskjellige fedre. Det er det ganske mange som har nå. 

Hun tar seg godt av ungene sine,hatten av for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke viktig å vite, jeg var bare nysgjerrig. Mente ikke å dra ned noen som helst, men hadde lyst til å høre bakgrunnshistorien siden hun er en snakkis for tiden. Beklager dette.

Endret av JannikeErMEg
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun gjør en kjempe bra jobb med barna og jeg har ikke noe negativt å si om henne, men hvordan klarer hun å bli gravid med 3 forskjellige menn på så kort tid og alle dritt sekker. Bør jo kanskje vente litt og bli kjent med mannen før man velger å lage barn med alle man dater.. Jeg har ikke noe imot henne, men jeg forstår ikke hvordan folk klarer å stelle i stand slikt. Hun kommer garantert å møte andre menn fremover, så blir flere barn etterhvert.  Er jo ikke bra for barna og ha fedre som bor i andre deler av landet, ikke vil ha noe med deg å gjøre,. Synes synd på dem! 

Endret av jentefranorge
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ricecrispies skrev:

Gå inn og les..?

Hun virker som en aktiv og flink mamma som står på for ungene sine.

Synes hun burde hylles mer for dette,er så tåpelig å skulle dra henne ned for å ha flere barn med forskjellige fedre. Det er det ganske mange som har nå. 

Hun tar seg godt av ungene sine,hatten av for det. 

Jeg er enig med deg. 

Ja hun er noe spesiell men du ser hun tar godt vare på barna sine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, jentefranorge skrev:

Ja hun gjør en kjempe bra jobb med barna og jeg har ikke noe negativt å si om henne, men hvordan klarer hun å bli gravid med 3 forskjellige menn på så kort tid og alle dritt sekker. Bør jo kanskje vente litt og bli kjent med mannen før man velger å lage barn med alle man dater.. Jeg har ikke noe imot henne, men jeg forstår ikke hvordan folk klarer å stelle i stand slikt. Hun kommer garantert å møte andre menn fremover, så blir flere barn etterhvert.  Er jo ikke bra for barna og ha fedre som bor i andre deler av landet, ikke vil ha noe med deg å gjøre,. Synes synd på dem! 

Det er ikke synd på barna.. De har ett godt hjem,mat på bordet, snill mamma

Hadde heller syntes synd på barna om mor til stadighet hadde hatt barnevakt fordi hun selv er ute i helgene og fester.

Hun drar heller ikke nye mannfolk i huset hver måned. Det mange barn i norge som har det mye verre

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
25 minutter siden, jentefranorge skrev:

Ja hun gjør en kjempe bra jobb med barna og jeg har ikke noe negativt å si om henne, men hvordan klarer hun å bli gravid med 3 forskjellige menn på så kort tid og alle dritt sekker. Bør jo kanskje vente litt og bli kjent med mannen før man velger å lage barn med alle man dater.. Jeg har ikke noe imot henne, men jeg forstår ikke hvordan folk klarer å stelle i stand slikt. Hun kommer garantert å møte andre menn fremover, så blir flere barn etterhvert.  Er jo ikke bra for barna og ha fedre som bor i andre deler av landet, ikke vil ha noe med deg å gjøre,. Synes synd på dem! 

Det er ganske mange det er mer synd på enn dem.

Synes ikke noe om hakkingen på Rannveig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rannveig fremstår som en moden, reflektert og omsorgsfull mamma, som helt tydelig har fokuset sitt der det skal være, nemlig på barna sine. Og hva som er det beste for dem! Dette i motsetning til en del andre bloggende mammaer som er mer opptatt av å legge lettkledde bilder på Tinder samt å fremstille seg selv som sexobjekter.

Jeg heier på Rannveig, det å være alene med tre små barn er definitivt krevende, og slik som hun fremstår så klarer hun det utmerket!

You go girl:kose:!

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
På 10.3.2017 den 12.23, Mrs.Under skrev:

Rannveig fremstår som en moden, reflektert og omsorgsfull mamma, som helt tydelig har fokuset sitt der det skal være, nemlig på barna sine. Og hva som er det beste for dem! Dette i motsetning til en del andre bloggende mammaer som er mer opptatt av å legge lettkledde bilder på Tinder samt å fremstille seg selv som sexobjekter.

Jeg heier på Rannveig, det å være alene med tre små barn er definitivt krevende, og slik som hun fremstår så klarer hun det utmerket!

You go girl:kose:!

☝🏻🙌🏼👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/10/2017 den 10.46, Lapper skrev:

Jeg er enig med deg. 

Ja hun er noe spesiell men du ser hun tar godt vare på barna sine. 

Godt gjort å få tre barn med tre forskjellige menn på fire år. Ansvarlig dame?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
25 minutter siden, slabbedask skrev:

Godt gjort å få tre barn med tre forskjellige menn på fire år. Ansvarlig dame?

Hva vil du hun skal gjøre med det da..? Når de først har kommet? 

Hun tar seg av ungene sine.

På en flott måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chiki

Jeg har virkelig sansen for henne. Hun prøver, og får det til synes jeg. 

Hun virker veldig trivelig og som en super mamma. Man må være beintøff for å komme seg igjennom slik hun beskriver siste graviditet. Tenk alle rykter og drittslengig og motbør hun må ha opplevd den perioden! 

Endret av chiki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ha barn med flere fedre er seriøst negativt! Seriøst, jeg kunne aldri tenkt meg et forhold til en mulitfarkvinne. Bare tanken på å oppfostre enn annen manns barn byr meg i mot.

Endret av Jus sanguinis
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jus sanguinis skrev:

Å ha barn med flere fedre er seriøst negativt! Seriøst, jeg kunne aldri tenkt meg et forhold til en mulitfarkvinne. Bare tanken på å oppfostre enn annen manns barn byr meg i mot.

Ja ja , men da sier vel det mest om deg Velkommen til 2017.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, frupedersen skrev:

Ja ja , men da sier vel det mest om deg Velkommen til 2017.

Så det er 2017 å ha flere barn med flere forskjellige? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, suckers skrev:

Så det er 2017 å ha flere barn med flere forskjellige? 

Jeg tror det å ha barn med flere forskjellige fortsatt er nokså eksklusivt i Norge. Jeg vet bare hvordan mine føtter vil reagere i møte med det. Løp! Løp, Forrest, løp!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo flere som har barn med forskjellige menn, men IKKE 3 menn I løpet av 4 år. Det er ekstremt. jeg har ingen tvil om at hun er en god mor som står på og oppdrar barna bra, er ikke det som er poenget. Poenget er at det er godt gjort å få 3 barn med forksjellige fedre på 4 år.  Jeg synes også det er kjempe bra hun ikke bruker abort som prevensjon men tar ansvar, men allikavel hvordan får man det til? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også hun gjør en kjempe god jobb med barna og har fått mye ufortjent pepper fra mange.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
Akkurat nå, Jus sanguinis skrev:

At vi ser øye til øye forandrer ikke temaet, å oppfostre en annen mans bar er seriøst negativt for menn flest.

Du uttaler deg herved på vegne av alle andre menn? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...