Gå til innhold

Uenighet om vaksiner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke at noen tør å proppe ungene sine fulle av vaksine. 

Anonymkode: aa500...58e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at noen tør å proppe ungene sine fulle av vaksine. 

Anonymkode: aa500...58e

Skjønner ikke at folk tørr å ikke vaksinere ungene sine jeg! Hadde ikke kunne levd med meg selv om ungene mine hadde dødd av  sykdommene de kunne vært vaksinert for eller fått senskader! OG skammet meg hinsides, og spesielt om vi hadde smittet andre! FYYY dere som ikke klarer å tenke lenger enn til nesetippen! Dette er snakk om menneskeliv! OG dette er ikke noe utenfor deres kontroll! Her er det ren paranoia!

Anonymkode: bbcab...67d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:


Natrium Bikarbonat på norsk, eller sodium bicarbonate som amerikansk handelsnavn har vært kjent lenge og kan kurere kreft.
https://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Dstripbooks&field-keywords=sodium+bicarbonate

Edward Griffin er også innom det i boka A world without cancer. Jeg har lest den norske utgaven.
Gjennomført bok om stoffet som er i aprikoskjerner som forebygger og kurerer kreft (vitamin B17, laetrile), samt  dokumenterte forhold om hvordan forskning ble hindret å nå ut ved bevisst manipulasjon.
https://www.amazon.com/World-without-Cancer-Story-Vitamin/dp/1943499039

 

Anonymkode: 6ec48...3c7

Da får du to spørsmål:

 

1. Forklar med egne ord hva kreft er.

2. Forklar med egne ord hvordan natrium bikarbonat kan kurere kreft

 

Husk at dette skal kunne reproduseres i praktiske forsøk. Jeg biter meg i leppen for ikke å si mer akkurat nå.

Anonymkode: 88d1e...0ce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener den er delt ut til alle i hele verden, du mener at kopper er utryddet. Du mener at vaksinen endret seg og ble sunnere fra 1920 til 1967 da kopper ble erklært utryddet. Men du trenger ikke komme med noen dokumentasjon på det, neida.

Det finnes en annen historie, men når du ikke gidder å se videoen får du aldri vite hva den er.

Anonymkode: c2417...065

Trodde det var allmennkunnskap, men her har du linken du etterspør

http://forskning.no/sykdommer-vaksiner-virus-historie-vitenskapshistorie/2012/03/den-utryddede-farsotten

Som sagt den er for lang til at jeg gidder men gi meg gjerne linker til forskingssider eller forskningsrapporter som jeg kan lese

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Mmmwhatever skrev:

Det at du ikke skjønner hvilken bedrift det er at kopper ble utryddet, viser at du ikke forstår hva dette dreier seg om i det hele tatt. Du vet ikke noe om vaksiner, og du vet ikke noe om kopper, og hvilken svøpe sykdommen var for verden.

Forhåpentligvis blir polio snart sykdom nummer to som blir utryddet.

Jo, kopper er utryddet. Suzanne Humphries er en søppelkilde. Du viser en total mangel på kildekritikk, og en like total mangel på kunnskap. 

Tusen takk.

jeg trodde ærlig talt at det var allmennkunnskap at den var utryddet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2017 den 19.10, AnonymBruker skrev:

Før var det aldri snakk om "revaksinering", det er et ganske nytt begrep. Om vaksiner virkelig var effektive, kan jeg ikke se hvorfor man stadig vaksinerer med flere og flere doser.

Anonymkode: c2417...065

Svada. Noen vaksiner trenger man ikke å ta på nytt. Andre må man ta på nytt. Dette er ikke noe nytt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.3.2017 den 16.49, AnonymBruker skrev:

Mine barn er over 10 år nå. Nå skal de få mmr vaksinen. Har ikke turt før. 2-3 barn i hver klasse har jo utfordringer, enten adhd, autisme eller andre konsentrasjonsproblemer. Hvor kommer dette fra??

Anonymkode: 4ea25...b50

Ikke vaksiner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jabx skrev:

Ikke vaksiner.

Godt og troverdig utsagn du kommer med. Vel.
Alle mulige alternative steder viser link mellom autisme og vaksiner, men de store og mektige og beviselig åpenbare korrupte farmasisystemet dekker over og nekter til tross for å være tatt med buksa nede mange ganger.
Hvem skal vi tro på da. Jo vi tror naturligvis på de som ikke vil ha pengestrømmen strupet, for det er mest naturlig. Spesielt når Jabx har kommet med kraftfulle ytringer.

http://www.naturalnews.com/027178_autism_vaccines.html

https://www.youtube.com/watch?v=hlOyMIaqHAY

 

 

 

Anonymkode: 6ec48...3c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Godt og troverdig utsagn du kommer med. Vel.
Alle mulige alternative steder viser link mellom autisme og vaksiner, men de store og mektige og beviselig åpenbare korrupte farmasisystemet dekker over og nekter til tross for å være tatt med buksa nede mange ganger.
Hvem skal vi tro på da. Jo vi tror naturligvis på de som ikke vil ha pengestrømmen strupet, for det er mest naturlig. Spesielt når Jabx har kommet med kraftfulle ytringer.

http://www.naturalnews.com/027178_autism_vaccines.html

https://www.youtube.com/watch?v=hlOyMIaqHAY

 

 

Anonymkode: 6ec48...3c7

Nei, vi tror på skikkelig forskning utført av folk fra hele verden som faktisk vet hva de driver med. Natural News og de som lager filmer til YouTube er ikke blant dem.

Anonymkode: 37fa4...038

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi tror på skikkelig forskning utført av folk fra hele verden som faktisk vet hva de driver med. Natural News og de som lager filmer til YouTube er ikke blant dem.

Anonymkode: 37fa4...038

Ordentlig forskning fungerer ikke i korrupsjonens verden.
Forskningsresultater som viser bivirkninger eller skader av medisiner og vaksiner blir selvfølgelig ikke brukt. De blir arkivert vekk og lokk legges på saken.
Det er derfor youtube og internett er viktig for å få frem sannheten om alle enkle naturlige midler som kan brukes i stedet for overprisede kjemiblandinger med bivirkninger som holdes skjult eller overses.

NaturalNews og internett generelt er selvfølgelig en plage for medisinmennene og deres investorer. Derfor blir nettets opplysere i rettferdighetens navn konstant forsøkt kritisert eller latterliggjort. De  med noen år på baken, også på nettet, forstår sånt.

Anonymkode: 6ec48...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ordentlig forskning fungerer ikke i korrupsjonens verden.
Forskningsresultater som viser bivirkninger eller skader av medisiner og vaksiner blir selvfølgelig ikke brukt. De blir arkivert vekk og lokk legges på saken.
Det er derfor youtube og internett er viktig for å få frem sannheten om alle enkle naturlige midler som kan brukes i stedet for overprisede kjemiblandinger med bivirkninger som holdes skjult eller overses.

NaturalNews og internett generelt er selvfølgelig en plage for medisinmennene og deres investorer. Derfor blir nettets opplysere i rettferdighetens navn konstant forsøkt kritisert eller latterliggjort. De  med noen år på baken, også på nettet, forstår sånt.

Anonymkode: 6ec48...3c7

Mener du at fysikkens og kjemiens lover oppheves på økonomiens alter? Du er vel klar over at konkurrerende firmaer, uavhengige fagfolk og offentlige kontroll- og godkjenningsorganer internasjonalt har fullt innsyn i forskningen når produkter tas i bruk? Tror du virkelig at en bransje med stor konkurranse vil være enige om noe som helst? Om man kan få markedsandeler gjennom å ta en konkurrent i forskningsfusk, så gjør man det.

Å skjule eller overse bivirkninger er straffbart, og kan sette store aktører ut av markedet. Forskningsresultater som viser sikre funn med skadepotensiale blir lagt vekt på. Pseudoforskningen du viser til er ikke forskning, og kan heller ikke tillegges vekt. Du aner ikke hva du snakker om.

Youtube og internett presenterer en masse tullball som ikke har noe vitenskapelig grunnlag, og heller ikke virker - men noen tjener seg rike på slike som deg. Vær så snill å sette deg inn i hvordan verden fungerer.

Anonymkode: 88d1e...0ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at fysikkens og kjemiens lover oppheves på økonomiens alter? Du er vel klar over at konkurrerende firmaer, uavhengige fagfolk og offentlige kontroll- og godkjenningsorganer internasjonalt har fullt innsyn i forskningen når produkter tas i bruk? Tror du virkelig at en bransje med stor konkurranse vil være enige om noe som helst? Om man kan få markedsandeler gjennom å ta en konkurrent i forskningsfusk, så gjør man det.

Å skjule eller overse bivirkninger er straffbart, og kan sette store aktører ut av markedet. Forskningsresultater som viser sikre funn med skadepotensiale blir lagt vekt på. Pseudoforskningen du viser til er ikke forskning, og kan heller ikke tillegges vekt. Du aner ikke hva du snakker om.

Youtube og internett presenterer en masse tullball som ikke har noe vitenskapelig grunnlag, og heller ikke virker - men noen tjener seg rike på slike som deg. Vær så snill å sette deg inn i hvordan verden fungerer.

Anonymkode: 88d1e...0ce

Du er glad i å beskrive en perfekt verden.
Hoppet du over CDC whistleblower-saken som jeg postet rett over her?

Alle vet at det er straffbart å svindle og lure folk. Likevel er verden full av folk som gjør det.

Youtube og internett brukes til alt, både tullball og som viktig talerør for avsløring av korrupsjon og maktmisbruk.
Ditt poeng er at noen blir rike på "slike som meg". Internett er fullt av folk som gir av seg selv og bidrar til fornuftig rettferdighet.

At disse tjener penger er helt ok, for det er kun smuler i forhold til de store som får overført skattepenger i store rør.
Som sagt - du hoppet over videoen over her om amerikanske helsemyndigheter og cover up angående autisme forårsaket av vaksine.

Men sånt er vel for deg tullball når det avslører statlig svindel.


 

 



 

Anonymkode: 6ec48...3c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er glad i å beskrive en perfekt verden.
Hoppet du over CDC whistleblower-saken som jeg postet rett over her?

Alle vet at det er straffbart å svindle og lure folk. Likevel er verden full av folk som gjør det.

Youtube og internett brukes til alt, både tullball og som viktig talerør for avsløring av korrupsjon og maktmisbruk.
Ditt poeng er at noen blir rike på "slike som meg". Internett er fullt av folk som gir av seg selv og bidrar til fornuftig rettferdighet.

At disse tjener penger er helt ok, for det er kun smuler i forhold til de store som får overført skattepenger i store rør.
Som sagt - du hoppet over videoen over her om amerikanske helsemyndigheter og cover up angående autisme forårsaket av vaksine.

Men sånt er vel for deg tullball når det avslører statlig svindel.


 

 



 

Anonymkode: 6ec48...3c7

Jeg hoppet ikke over videoen. Jeg ignorerte den fordi det er en tullesak.

De du tror "gir av seg selv og bidrar til fornuftig rettferdighet" lurer deg for penger og setter din helse i fare. Fordi du ikke forstår hva de snakker om, blir du et offer.

Trist, men sant.

Anonymkode: 88d1e...0ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da får du to spørsmål:

 

1. Forklar med egne ord hva kreft er.

2. Forklar med egne ord hvordan natrium bikarbonat kan kurere kreft

 

Husk at dette skal kunne reproduseres i praktiske forsøk. Jeg biter meg i leppen for ikke å si mer akkurat nå.

Anonymkode: 88d1e...0ce

Jeg venter i soenning på dette.....

Anonymkode: 88d1e...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg venter i soenning på dette.....

Anonymkode: 88d1e...0ce

Kreft er gjerne en mangelsykdom, som følge av mangel på viktige vitaminer og mineraler, og eller mangel på oksygen.
Derfor blir gjerne organer syke.

THE ROOT CAUSE OF CANCER - Noble prize Winner Dr. Otto H Warburg . Dr. Warburg has devoted his life to study the causes of cancer.
"All normal cells have an absolute requirement for oxygen, but cancer cells can live without oxygen - a rule without exception. "Deprive a cell 35% of its oxygen for 48 hours and it may become cancerous." Dr. Warburg has made it clear that the root cause of cancer is oxygen deficiency, which creates an acidic state in the human body. Dr Warburg also discovered that cancer cells are anaerobic (do not breathe oxygen) and cannot survive in the presence of high levels of oxygen, as found in an alkaline state.
https://sites.google.com/site/ganodermareview/the-root-cause-of-cancer

Slikt "ryddes" gjerne opp i ved å fjerne organet, og så er det bare å vente på at andre organer går samme vei.
For man blir ikke frisk av å fjerne symptomet. Og det hele er idiotisk.

Det rette ville være å sørge for riktig kosthold (alkalisk) med vitaminer og mineraler.

Deficiency = mangel.
http://www.vitaminb17.org/is_cancer_merely_a_vitamin_deficiency.htm


Erik Enby er også en som farmasien synes er plagsom, fordi hans oppdagelser ikke passer med de profitt-hungrige medisinprodusentene. Det i seg selv gjør svenske Erik Enby verdt å studere.

 

Anonymkode: 6ec48...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kreft er gjerne en mangelsykdom, som følge av mangel på viktige vitaminer og mineraler, og eller mangel på oksygen.
Derfor blir gjerne organer syke.

THE ROOT CAUSE OF CANCER - Noble prize Winner Dr. Otto H Warburg . Dr. Warburg has devoted his life to study the causes of cancer.
"All normal cells have an absolute requirement for oxygen, but cancer cells can live without oxygen - a rule without exception. "Deprive a cell 35% of its oxygen for 48 hours and it may become cancerous." Dr. Warburg has made it clear that the root cause of cancer is oxygen deficiency, which creates an acidic state in the human body. Dr Warburg also discovered that cancer cells are anaerobic (do not breathe oxygen) and cannot survive in the presence of high levels of oxygen, as found in an alkaline state.
https://sites.google.com/site/ganodermareview/the-root-cause-of-cancer

Slikt "ryddes" gjerne opp i ved å fjerne organet, og så er det bare å vente på at andre organer går samme vei.
For man blir ikke frisk av å fjerne symptomet. Og det hele er idiotisk.

Det rette ville være å sørge for riktig kosthold (alkalisk) med vitaminer og mineraler.

Deficiency = mangel.
http://www.vitaminb17.org/is_cancer_merely_a_vitamin_deficiency.htm


Erik Enby er også en som farmasien synes er plagsom, fordi hans oppdagelser ikke passer med de profitt-hungrige medisinprodusentene. Det i seg selv gjør svenske Erik Enby verdt å studere.

 

Anonymkode: 6ec48...3c7

Jeg sa:

 

"MED DINE EGNE ORD"

Du er ikke i nærheten av å svare på spørsmålene, og det lille som kommer fra deg er i strid med naturen og alt vi vet. Å henvise til Otto Warbutg i denne sammenheng er bare tull, for hans teorier om kreft er for lengst tilbakevist. Det er like dumt som å henvise til humorallæren for å forklare sykdom. Warburgs nobelpris fikk han for sitt arbeide med cellulær respirasjon, og ikke for sine teorier om kreft.

Du nevner ikke en gang dette med natrium bikarbonat og hvilken mekanisme som angivelig skal kurere kreft.

 

Kom igjen, du kan bedre enn dette.

 

Hva er kreft? Gi en kort definisjon med egen ord, og ingen linker.

Hvordan kan natrium bikarbonat kurere kreft. Igjen, egne ord, kort beskrivelse, og ingen linker.

 

Jeg venter fortsatt i spenning!

Anonymkode: 88d1e...0ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.3.2017 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig gjør han ikke det.

Ingefær hjelper mot kvalme. :)

 

Anonymkode: b5542...9ed

Ikke vær så sikker på det. Jeg gjorde det og han tror fremdeles at barna ikke er vaksinert 😂  

Anonymkode: 6187d...baa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB 0ce er et troll. Han kommer igjen og igjen med "forklar med dine egne ord", "du er kunnskapsløs", kaller ting tull som er dønn seriøst etc.

Anonymkode: c2417...065

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AB 0ce er et troll. Han kommer igjen og igjen med "forklar med dine egne ord", "du er kunnskapsløs", kaller ting tull som er dønn seriøst etc.

Anonymkode: c2417...065

Jeg har en utdannelse som bl. a. innbefatter immunologi og onkologi. Jeg venter på forklaringer på påstander som neppe har rot i virkeligheten. Deretter kan vi formodentlig snakke litt mer om hva kreft er og ikke er, akkurat slik vi gjorde med vaksiner og immunitet. Dere kan få solid med kilder, men kall meg gjerne et troll om du vil.

Påstander som ikke kan reporduseres i forsøk, og ikke har noen beviselig årsakssammenheng eller logikk ER tull, og det er kunnskapsløst å tro på dem.

Det står dere fritt å viseat teoriene deres stemmer - men dere har en vanvittig utfordring foran dere da. Særlig når man henviser til  forlengst falsifiserte hypoteser, som i tilfellet Warburg.

Anonymkode: 88d1e...0ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da får du to spørsmål:

 

1. Forklar med egne ord hva kreft er.

2. Forklar med egne ord hvordan natrium bikarbonat kan kurere kreft

 

Husk at dette skal kunne reproduseres i praktiske forsøk. Jeg biter meg i leppen for ikke å si mer akkurat nå.

Anonymkode: 88d1e...0ce

Det er beundringsverdig å se på dere som tydeligvis har utdanninng innen medisin o.l gidde å sitte og diskutere med folk som en ser ikke har peiling, og som ikke forstår prinsippet med forskning. Jeg hadde gitt opp for lenge siden. Tommelen opp for dere👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...