Gå til innhold

TLC 90 days to wed: happily ever after


lillemy02

Anbefalte innlegg

Endelig en tråd om dette! Bra det er flere enn meg som finner dette underholdende 😂 Jeg dør av Mohammed og Danielle, altså, hun er så sinnsykt NAIV. Han brukte henne helt klart for green card. Men hun virker da spenna gæren selv.. Men gurimalla så dum Mohammad er og som sier de kan være venner og ha kontakt etter at Danielle endelig går med på skillsmisse, og med en gang han drar så svarer han henne ikke.. Da kan hun jo ombestemme seg og nekte å skrive under på skillsmissepapirene? Hun kan vel fortsatt velge annullering og få han sendt ut av landet? Hadde jeg vært Mohammad hadde jeg i det minste latet som de var venner og svart på meldinger til skillsmissen var endelig :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Danielle skulle fått psykologhjelp. Er mye hun ikke innser som gjør at mohammed oppfører seg på den måten han gjør. Han er åpenbart ikke forelsket i henne, og han misbruker henne bare. 

Egentlig så burde alle som deltar i det programmet få profesjonell hjelp.

Danielle er åpenbart forelsket i mohammed,  men jeg tror hun er mer forelsket i den fyren hun tror han er. Den som var varm og god og snill. Den han var når han spilte skuespill. 

Hadde en fyr behandlet meg på den måten, så hadde jeg blitt forbannet, sørget for å sende kopier av programmet til alle damene han møter på også sørge for at han ble kastet ut av landet. 

Makan til oppførsel, og hun, stakkars dama som har opplevd litt for mye vondt, er den som sitter igjen. 

Anonymkode: 85b12...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hekta jeg og:fnise:  men blir gal av det flåsete gliset til Danielle og hvor mindre oppegående hun er. Hvorfor i alle dager trakk hun annuleringen?!? Få han ut av landet og glem fyren liksom...

Anonymkode: 36a5a...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Får fnatt av Danielle og Mohamed. Får lyst å riste henne og banke livskitten ut av han. For en dritt. Men det burde hun jo skjønt. Alle sa det jo til henne. Hun skulle faktisk ikke fått lov å være med i et sånt program. 

 

Endret av Faina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier av og til se på reprisen når jeg ikke får sove. Da sover jeg så godt etterpå fordi jeg er sjeleglad det ikke er meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...