Gå til innhold

TLC 90 days to wed: happily ever after


lillemy02

Anbefalte innlegg

Er det fler som ser på det?? Min guilty pleassure 😂. Hadde vert så greit om fler som så på så vi kunne diskutere litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på, min guilty pleasure også :plystre:
Kjenner jeg blir så sint over Danielle og Mohamed,
det skinner så utrolig godt tvers i gjennom hva han har vært ute etter hele tiden,
men Danielle og han kompisen hans er så forbanna blinde at det skulle ikke vært lov!
Blir så frustrert når jeg ser på :fnise:

Anonymkode: 03f93...3a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på, min guilty pleasure også :plystre:
Kjenner jeg blir så sint over Danielle og Mohamed,
det skinner så utrolig godt tvers i gjennom hva han har vært ute etter hele tiden,
men Danielle og han kompisen hans er så forbanna blinde at det skulle ikke vært lov!
Blir så frustrert når jeg ser på :fnise:

Anonymkode: 03f93...3a7

Ja!! Det er helt utrolig!! Hun er jo så naiv! At hun ikke ser det.. og han med de venninnene sine.. og det tullet med at han er muslim og aaaaaaldri vert med noe annen dame før 👿 Blir så sint. 

Og så er det Paoula stakkars jente på en måte , men hun er jo 30 år hvor sannsynlig er det egentlig at hun kommer til å tjene seg rik på å bli modell? Han er jo ingeniør og når han da blir tilbudt den feite jobben skall han takke nei fordi hun har lyst til å kanskje bli model??

Anonymkode: 73e6f...62a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rose11 skrev:

Tenkte med en gang på jentegruppa TLC, men hva dreier dette seg om egentlig ?

Det er oppfølgeren til det programmet 90 days to wed. Hvor de har 90 dager på å gifte seg. Hvor da den ene parten er fra utlandet den andre fra USA. Synes det er litt synd at ikke fler er med.. fra forrige sesong hun veldig unge tailandske eller hun mormon jenta fra Tsjekkia. Selv om hun siste nok har det helt supert sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på det! :) Og må innrømme at grunnen er Danielle og Mohamed. For det er en farse!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på! Synd det er en hel uke til neste episde.. :grine: mohammed er en forbanna kødd. Har lyst å kaste noe hardt i tv hver gang han er der. Men Danielle er jo så håpløs dum, blir så oppgitt :bond:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tid går dette?

Anonymkode: 0e78f...e83

Onsdager kl 22 på TLC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett den nyeste sesongen med hun veldig naive jenta og fyren fra Marokko 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, missdior skrev:

Jeg har bare sett den nyeste sesongen med hun veldig naive jenta og fyren fra Marokko 😅

Ja det er Mohammed 😂😂. Men jente er vel å strekke den litt langt, godt voksen kvinne er vel mer korrekt 😂. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, UnderCover skrev:

Jeg ser på! Synd det er en hel uke til neste episde.. :grine: mohammed er en forbanna kødd. Har lyst å kaste noe hardt i tv hver gang han er der. Men Danielle er jo så håpløs dum, blir så oppgitt :bond:

 

Ja så dere når han snakket med han mørke karismatiske advokaten? Han holdt på å le seg i hjel når Mohammed kom med det tullet med femsle friends😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett alt som ligger på dplay nå. Venter på ny episode! 

Blir helt matt av Danielle og Mohamad, herreguuud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, lillemy02 skrev:

Ja det er Mohammed 😂😂. Men jente er vel å strekke den litt langt, godt voksen kvinne er vel mer korrekt 😂. 

I den siste sesongen av "hovedprogrammet" var det ei ung jente (starten av 20-årene) med en ung fyr fra Marokko. Men hele greia minner veldig om Danielle og Mohamed, da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Max B skrev:

I den siste sesongen av "hovedprogrammet" var det ei ung jente (starten av 20-årene) med en ung fyr fra Marokko. Men hele greia minner veldig om Danielle og Mohamed, da :P

Oh OK den har jeg ikke fått med meg 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lillemy02 skrev:

Oh OK den har jeg ikke fått med meg 😜

Mye rart i den sesongen også :fnise: Anbefales!

Altså, dette er jo perfekt søppel-TV. Er så tragisk at jeg ikke klarer å ikke se på...Noen av parene er jo søte og virker ganske normale, sånn som Kyle & Noon, men da igjen så er det familiemedlemmer som er vanskelige. Blir aldri helt bra, det der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oh så nå på dplay at det er flere sesonger!! Jøsse navn gleder meg 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes så utrolig synd på danielle som rotet seg borti en fyr som mohammed. Hun burde egentlig få psykologhjelp, for hun virker både naiv og at hun sliter psykisk generelt. Jeg lurer på hvor naiv mohammed er som tror at det ikke skinner gjennom det han forteller til kamera. Du ser jo lysten hans i øynene hver gang han snakker om sine kvinnevenninner. Hvorfor forteller han ikke om sine mannlige kompiser, bortsett fra hans og danielles venn som er parterapeut? Mohammed er psykopat, snurrer alle rundt fingeren sin med løgn.

Jeg synes også synd på hun som giftet seg med han fra israel, som får skylden for at han mister alle vennene sine. Synes han kunne forsvart henne litt mer, fortalt at det var hans valg å reise for kjærligheten.  Synes generelt at mannfolka er dårlige til å forsvare sine kvinner.  

Det sies at anfisa og jorge, fra den siste sesongen har gått fra hverandre og at de ikke ble gifte. Men anfisa er fremdeles i amerika. De treffes, og krangler i biler fremdeles visstnok. 

Nicole og Azan tror jeg er på samme grunnlag som danielle og mohammed. Det virker ikke ekte fra hans side. Han har jo flere ganger såret henne pga vekten hennes. Han virker fraværende og bruker sin religion for å slippe nærhet til henne. 

En husker jo da danielle og mohammed ble gift, både hun og gjestene ble overrasket over at de ikke kunne kysse pga ramadan ( eller hva det var). Kan faktisk ikke huske at de kysset  noe særlig i det hele tatt i serien.  Mohammed burde være veldig forsiktig ang hva han sier og gjør på tv-skjermen. Men ifølge rykter er han fremdeles i USA. 😠

Anonymkode: 85b12...460

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på! Hjelpe meg blir helt satt ut av mohammed og Danielle, jeg har faktisk ikke ord. Men hun som giftet seg med han fra Israel syns jeg bare virkelig synd i, hun er jo en av de mest oppegående i hele programmet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2017 den 13.02, AnonymBruker skrev:

Ja!! Det er helt utrolig!! Hun er jo så naiv! At hun ikke ser det.. og han med de venninnene sine.. og det tullet med at han er muslim og aaaaaaldri vert med noe annen dame før 👿 Blir så sint. 

Og så er det Paoula stakkars jente på en måte , men hun er jo 30 år hvor sannsynlig er det egentlig at hun kommer til å tjene seg rik på å bli modell? Han er jo ingeniør og når han da blir tilbudt den feite jobben skall han takke nei fordi hun har lyst til å kanskje bli model??

Anonymkode: 73e6f...62a

Rett og slett frustrerende å se på, forbanna møkkamann! Danielle er jo ikke stort bedre selv, stakkars barn tenker jeg.. Riktignok godt at de er såpass voksne som de er, men når mora er mer "fjortis" enn hva de er selv, da er det noe riv ruskende galt!

Paoula og Russ tror jeg har noe bra sammen, men kommunikasjon og enighet tror jeg er viktig der. Gaven hans til bursdagen hennes var jo totalt skivebom, men jeg kan forstå hva han prøvde på selv selv om det ikke traff. 

Daya og Brett liker jeg, selv om Daya virker litt off, men det kan jeg godt forstå når hun møter så mye skepsis fra moren og stefaren hans. Hun er veldig engasjert i datteren han har fra før virker det som, noe som er veldig bra, så de to tror jeg har det bra og godt sammen :)

Loren og Alexei er litt sånn bob-bob, de må begge lære seg at det er kulturforskjeller dem i mellom og møtes på halvveien. Han kan inne i mellom være fryktelig hard, men hun rømmer jo så fort samtalen ikke går hennes vei, så begge har litt å jobbe med.

Noon og Kyle. Mye bedre kjemi nå enn første gang de var med. Håper i grunn det vil gå bra med dem.

Melanie og Devar.. Jeg vet ikke jeg.. Et eller annet skurrer på en måte.. 

Anonymkode: 03f93...3a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...