Gå til innhold

Huset


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, gleder meg. :D Blir spennende å se det. (Må se det på opptak for var på jobb når det gikk)

Anonymkode: ee90f...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det og synes slike programmer er litt gøy. Men jeg tenker, hvem kjøper egentlig nye hus til høye priser pusset opp av amatører? Ble jo helt skremt av den dårlige finishen man så på arbeidet som ble utført i disse gangene, huff 😀

Anonymkode: 5a515...b02

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sånn halvveis på det, men tror ikke jeg gidder å se mer. Helt likt som alle andre sånne program og de som er med er bare så typisk A4.

Anonymkode: 2afa4...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så sånn halvveis på det, men tror ikke jeg gidder å se mer. Helt likt som alle andre sånne program og de som er med er bare så typisk A4.

Anonymkode: 2afa4...d1e

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heter han fyren virkelig Hansemann?? Trodde det bare var et kallenavn, men virker ikke slik..

Ser ut som at Hansemann og hu dama (husker ikke navnet, Malin?) ligger dårlig ann..For noen somlekopper. Men samtidig er de jo nøye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 par som er amatører får bare 3 døgn på å lage et bad?? Litt dårlig tid eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/8/2017 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Så det og synes slike programmer er litt gøy. Men jeg tenker, hvem kjøper egentlig nye hus til høye priser pusset opp av amatører? Ble jo helt skremt av den dårlige finishen man så på arbeidet som ble utført i disse gangene, huff 😀

Anonymkode: 5a515...b02

Disse husene bør totalrenoveres før de selges. Eller tilbys som oppussingsprosjekter.

Anonymkode: 94c26...e0b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/8/2017 den 20.32, Sitronmelis skrev:

Noen som skal se på huset som blir vist på tv2? :) 

Sendes ikke dette på NRK?

 

Anonymkode: 0aecf...b40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sendes ikke dette på NRK?

 

Anonymkode: 0aecf...b40

Nei, dette er noe annet. Huset på tv2 er et oppussingsprogram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger programmet. Men er det ikke litt vel likt Sommerhytta, som nettopp er ferdig?

Anonymkode: 4d852...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lurer på hvordan de gjør de i en salgsprosess ja. Liker forresten 3 av parene skikkelig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, pandabear skrev:

Lurer på hvordan de gjør de i en salgsprosess ja. Liker forresten 3 av parene skikkelig godt. 

Hvilket par liker du ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2017 den 20.07, Sitronmelis skrev:

4 par som er amatører får bare 3 døgn på å lage et bad?? Litt dårlig tid eller??

De lager jo ikke et helt bad. Grunnarbeidet er gjort. Rørene er lagt opp og elektrikeren har tatt det elektriske. 

Anonymkode: 20179...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Hvilket par liker du ikke?

Blir feil å si ikke liker, men stilen til Malin og Hansemann er grusom, samtidig som jeg ikke føler de helt. Liker best Team Awsome og Linn og Tina. 

Hvilke par liker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, pandabear skrev:

Blir feil å si ikke liker, men stilen til Malin og Hansemann er grusom, samtidig som jeg ikke føler de helt. Liker best Team Awsome og Linn og Tina. 

Hvilke par liker dere?

Åja :) Liker alle parene jeg :) Men han heter virkelig ikke HansEMANN eller? :fnise:  Malin og Hansemann er veldig treige syns jeg.

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Åja :) Liker alle parene jeg :) Men han heter virkelig ikke HansEMANN eller? :fnise:  Malin og Hansemann er veldig treige syns jeg.

Ja. Liker de alle, men den stilen er lengst fra min. Syns Aina og mannen? Har sprekeste stil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig med mange her...syns stilen til aina og martin er helt grusom...Tid for hjem-inspirert på alle mulige feil måter..kryssfiner h****e, svarte vegger med grelle lys installasjoner..og nå korkvegg i halvparten av stua?sikkert hipt og in, men utrolig stygt og ukoselig.😜 

Anonymkode: c0816...22d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uenig med mange her...syns stilen til aina og martin er helt grusom...Tid for hjem-inspirert på alle mulige feil måter..kryssfiner h****e, svarte vegger med grelle lys installasjoner..og nå korkvegg i halvparten av stua?sikkert hipt og in, men utrolig stygt og ukoselig.😜 

Anonymkode: c0816...22d

Veldig enig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...