Gå til innhold

Tweets drømmedagbok.


tweet

Anbefalte innlegg

Jeg drømmer hver natt, og noen ganger er drømmene mine så rare, brutale, uvirkelige, altfor realistiske, morsomme eller skumle, at jeg trenger en plass å skrive dem ned for å huske! Da gjør jeg det her :nori: Ofte føles drømmene så ekte at jeg fysisk føler det jeg drømmer, på en måte. Jeg kan kjenne meg kvalm på "ekte", eller våkne av at jeg gråter. En gang våknet jeg av at jeg lo! 

I natt hadde jeg en skikkelig kvalmende drøm. Jeg satt utenfor et industriområde, oppå et slikt bord med en benk på hver side, sammen med samboeren min (kaller han S her) og en som spiller Christopher, en veldig kjekk tannlege, i serien "Call the midwife". Christopher fortalte meg at han ikke hadde renset ørene siden han var barn, og lurte på om jeg kunne gjøre det for han. Jeg hadde tilfeldigvis q-tips, pinsett og nål i lomma. Jeg pirket, stakk og gravde i ørene hans, og dro ut tykke, runde, gule lag med ørevoks ut av ørene hans mens jeg holdt tilbake brekninger for harde livet :kvalm: Han gråt av skam gjennom hele seansen. S satt der bare uberørt. Helt siden jeg våknet i dag tidlig, har jeg vært skikkelig kvalm opp til halsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg er litt "obsessed" med "call the midwife", for i natt drømte jeg om en av de andre karakterene i serien igjen. Navnet hennes er Sheila, og hun var tidligere nonne, men er nå gift med en lege hun venter barn med :gravid:  I drømmen min, var hun alene hjemme, og på vei til å føde. Hun hadde sterke rier og "kravlet" seg ned trappen fra leiligheten og ut på gata. De bodde i en liten by i 2.etasje i en blokk. Denne serien er fra England rundt 1950-tallet og utover, så klærne, byen og alt i drømmen så ut deretter. Hun hadde på seg blå kjole med grå cardigan, håret i høy "dott" og briller. Da hun i slow motion kom seg ut på gata, innså hun at hele byen var tom. Ingen folk, ingen biler og ingen hjelp å få noen steder. De hadde heller ikke telefon i huset, så hun måtte komme seg til en telefonkiosk for å ringe ambulanse. 
Hun haltet seg bortover veien og så desperat etter en telefon eller et menneske, mens hun stadig måtte stoppe for å puste seg gjennom rie etter rie. Etterhvert kom hun fram til en liten, grodd igjen park med masse trær, en gammel benk og masse steiner overalt. I ett av trærne hang der en glassboks med en mobiltelefon innvendig, men den var så høyt oppe at det var umulig for Sheila å få tak i den. Hun prøvde å kaste stein på glassboksen, men steinene var for tunge, så hun greide ikke å kaste dem høyt nok. I tillegg hadde hun så store smerter at hun ikke greide å legge så mye energi i det. Hun svettet og peste, med skitt fra steinene i ansiktet og på klærne. Hun innså at å kaste stein var et dødfødt prosjekt, så hun gikk lenger inn i parken for å finne noe annet å knuse glasset med. Langt inni en busk, fant hun en lang stokk. Hun dro den tunge stokken med seg tilbake til boksen. La stokken over skulderen og tok springfart mot glassboksen, siktet perfekt.. og der knuste boksen! 
Jeg husker ikke helt hva som skjedde videre, annet enn at jeg tror en blond dame tilfeldigvis kom kjørende forbi og plukket henne opp. Så den mobiltelefonen tror ikke jeg hun trengte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøm 1: En venninne sendte snap av samboeren sin som drev med husarbeid. I snapchatvideoen la han seg oppå en robotstøvsuger og føyk rundt i rommet med den. Han kjørte i full fart på gulvet og opp etter vegger, og raste ned en pult, lamper, skrivepult og alt annet som kom hans vei. Helt rart at hun ikke reagerte særlig på at hennes svære mann lå på magen på en robotstøvsuger og ødela alle tingene deres :P 

Drøm 2: Jeg og samboer bodde i faren min sitt hus, men han var ikke hjemme i drømmen. En venninne sov over hos meg. På morgenen våknet vi av at svigerfar kom for å hente hunden vår for å ta han med på tur. Den dagen passet vi en liten dvergpincher, og begge hundene stod på verandaen utenfor rommet vårt. Vi så den lille, feite hunden bjeffe og hoppe på svigers utenfor soverommet. Plutselig smekker svigers til hunden med flat hånd og vi hørte et enormt høyt "klask". Jeg sprang ut i pysjen og ropte at han skulle stoppe. Jeg spurte han også om han brukte å slå vår hund hvis han var ulydig, og da svarte han: "Kanskje?". Da nektet jeg han å gå tur med hunden vår igjen. Ringte til S og fortalte om hendelsen, og prøvde å overbevise han om at svigers slår hunden vår uten at vi vet det! Labbisen vår hadde oppført seg merkelig, og nå ga det mening. Han ble jo slått hver dag :( S trodde ikke på meg, så det ble en lang kamp der jeg prøvde å kaste ut svigers, som absolutt ville ta med seg hunden. Æsj altså! Våknet i panikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til i dag (eller i går, rettere sagt), kan jeg ikke huske hva jeg drømte, men jeg tenkte å fortelle om et par jeg skrev ned for lenge siden. 

Drøm 1: Jeg satt på en stol i et stort lokale, og slo nesen min hardt med håndflaten om igjen og om igjen, til øynene mine var rødsprengt og blodet rant som en foss. Det så helt forjævlig ut! En veldig kort drøm, men jeg husker at nesen min gjorde vondt da jeg våknet. Innbilt smerte, eller slo jeg nesen min i søvne kanskje?

Drøm 2: Jeg var kidnappet og låst inne av et homofilt par på ene rommet på loftet til faren min (men det var parets hus i drømmen). Han ene var kliss lik han politibetjenten med bart fra "orange is the new black". De hadde hyret en gammel, søt dame til å passe på meg der inne. Hun kom med mat og drikke, rene klær og holdt meg med selskap på rommet. Jeg var politi og hadde gjemt uniformen og telefonen min under sengen. Jeg kunne vel ringt etter hjelp, men det tenkte jeg visst ikke på :P Det var blitt natt i drømmen, så mennene kom inn og sa god natt, og at de skulle legge seg snart i rommet over gangen. De holdt rundt hverandre og så forelsket ut, og ikke skumle i det hele tatt. Grunnen til kidnappingen var uvisst. 
Den gamle damen kom inn på rommet mitt en stund senere, åpnet vinduet og sa: "De kommer til å kvitte seg med meg når du reiser, men du kan ikke tenke på meg". Vi måtte vært veldig close, for jeg gråt og gråt og ba på mine knær om at hun måtte flykte sammen med meg. Jeg ville ikke hun skulle dø! Hun sa hun ikke kunne gå ut av huset, men at jeg måtte redde mitt eget liv og sende melding til naboen min om at jeg var på vei dit. Deretter sa hun farvel for alltid. Hun gikk ut av rommet. 
Jeg ringte og vekte naboen min og sa at jeg var kidnappet, men skulle rømme og løpe hjem til dem. Hun ba meg sende melding til mannen hennes. Jeg skrev: "Nå kommer jeg snart. Forteller alt senere."
Etter jeg var sikker på at paret sov, snek jeg meg sakte ut vinduet, ned på et tak, hoppet ned på bakken og løp. I forbifarten så jeg en blind dame stå på veien med en hund, festet med en hageslange rundt halsen. Jeg sa til henne at hun aldri måtte si til noen at jeg løp forbi. 
Jeg møtte dattera til naboen utenfor huset deres, hun sto i bare pysjen og vinket meg inn. Da vi kom inn i stuen deres, ble alle gardinene dratt foran, som om de ville gjemme meg. Plutselig hørte vi et stort, høyt smell mot ruta. Jeg dro fra gardinen og så den blinde damen utenfor vinduet. Hun slo og slo mot glasset og så helt besatt ut, med store, røde øyner. Hun ropte at dattera i huset var hennes og at hun måtte komme ut. The end!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg bare at jeg lurte sensoren min før jeg skulle på oppkjøring, og fikk han til å komme og hente meg hjemme slik jeg slapp bykjøring! Hmm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt hadde jeg verdens merkeligste drøm! Blir veldig vanskelig å forklare, men skal prøve så godt jeg kan. 
Drømmen foregikk i en sjokoladefabrikk og alle i drømmen var fra Japan. Flere lettkledde, japanske kvinner stod side om side ved rullebåndet. På rullebåndet lå det smeltet sjokolade som ble sendt videre til en maskin som formet sjokoladen til forskjellige figurer. For at hele anlegget skulle fortsette å gå, måtte damene stå med beina spredt og onanere med en svart dildo hver, og de brukte smeltet sjokolade som glidemiddel :hakeslepp: De stod altså og ridde på hver sin dildo, med smeltet sjokolade i skrittet. Jeg dro en av damene til siden og spurte om de ikke fikk infeksjoner i undelivet av sjokoladen, og da svarte hun at det fikk de stadig vekk, men de hadde ikke lov til å stoppe. De fikk veldig dårlig betalt, men de følte de ikke hadde annet valg. Det var enten prostitusjon eller dette. 

Rett før jeg våknet, drømte jeg at jeg spionerte på en sexklubb, gjennom et vindu av plast. En gjeng på kanskje 10-15 mennesker var samlet i et rom, der de pratet om sex, hadde sex og prøvde/undersøkte sexleketøy. Lederen i klubben var en høy blondine på kanskje 50 år. På et bord satt det en annen blondine, med babyrosa silkekjole og støvletter med stropper helt opp til låret. Lederen ba en av mennene i klubben om å vise hvordan man skal tilfredstille en kvinne, og pekte på blondinen på bordet. Blondinen spredte beina og lente seg bak, og hodet til mannen forsvant under kjolen :sprettoy: 
Det var voldsomt til seksuelle drømmer i natt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Drømte for en stund siden at en kompis  kom ut av skapet som homofil. I går kveld møtte samboeren min nevnte kompis på pub, og da kunne kompisen min fortelle at han skulle spille med bandet sitt i Oslo pride.  Snodige tilfeldigheter må jeg si! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...