Gå til innhold

Hair extensions


gladsoe

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst på hair extensions. Hadde keratinextensions i tilsammen ca et år, det så fint ut, og jeg kunne ha det i hestehale osv, men jeg mistet en del hår og det var til tider litt strevsomt. Vet ikke om jeg vil gå tilbake til det, eller om jeg heller skal prøve mikroringer eller tape. Men klarer ikke bestemme meg. Kom plutselig på at siden jeg nettopp har fått baby, er det gjerne lettere med en clip on hestehale, men vet ikke hvor jeg kan finne det. Noen med erfaringer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Har erfaring med hairtalk tapeextensions, ganske dyrt, men de er av god kvalitet da det er ekte hår. Jeg har veldig tynt hår, så jeg brukte vel 3 pakker. Tror det er 6 stk i en pakke, så jeg hadde 18 stk i håret, "tapet" ganske høyt oppe. Så måtte jeg bruke bumble & bumble fargespray i samme farge som håret mitt, for å skjule hodebunnen. Det funket for en stund, men veldig slitsomt. Så det kommer an på hvor tynt hår du har. Sånne clip-on hestehaler finns vel på butikker som glitter, cmyk, og andre kjeder som selger pynt til hår? :) Lykke til.

Anonymkode: f8ea6...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...