Gå til innhold

Symptomjakt


MM

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Frøken_lurepave skrev:

Jeg er ca 1 mnd over el, så dpo er veldig mange dager siden 😣 Skjønner ikke hvorfor mensen ikke kommer... har menssmerter og murringer idag også.. 

Denne kroppen kommer til å gjøre meg gal snart! 

Til det du spurte om: hvis du hadde el igår/idag så skal det klaffe hvis dere hadde sex hele uka, pluss i helga. Sæden lever i flere døgn, så fult mulig:) Hvor lenge har dere vært prøvere?

Å ok aner ikke hvordan jeg klarte å lese dpo12  må ha vært veldig trøtt i går haha , det kan godt være at den er sen siden du kansje stresser feks, det har hendt meg før at den har blitt veldig sen nesten 2 uker pga stress . 

 

Vi er i pp2 , og merker jeg allerede holder på å bli gal,  mistet min siste el test i do nå :( så der gikk den i dass. 

Vet ikke om jeg er 1-2 dpo nå og om vi burde stoppe å ha sex eller skal vi bare fortsette til ikm? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, lov å være trøtt 😂 Kan være at det er pga stress, men har ikke stressa noe mer denne mnden enn de andre mnden.. 

Kjenner til den følelsen! Hver mnd i et år har jeg gått og håpet at det har klaffet.. men neida..skal visst ikke være så lett.. 

Åh! Mista den i do ja... huff.. Det er bare å ha sex så ofte dere klarer, er ikke noe å veien med det:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo og jeg har testa uuultrasvak tynn skyggestrek fra billigtester.. Aldri fått det før!!! Vi har vært prøvee i over 1 år og dette er bare helt utrolig!!!! Endelig et lite håp jeg aldri har kjent på før!!! 😊 Skal sies at jeg hadde en eggleder skylling og dette er første pp etter skyllinga. Derfor hadde jeg et større håp også. Mn den synes såpass lite enda at jeg kan ikke stole heelt på den.. Kan jo være så uheldig at den ene gangen her er det en skyggestrek der streken skal være også, mn låv å håpe! Er det ikke noe der imorgen så tror jeg at jeg ramler i kjellern etter håpet her nå.. 

Flere som har testet? :) 

Anonymkode: 08c51...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

9 dpo og jeg har testa uuultrasvak tynn skyggestrek fra billigtester.. Aldri fått det før!!! Vi har vært prøvee i over 1 år og dette er bare helt utrolig!!!! Endelig et lite håp jeg aldri har kjent på før!!! 😊 Skal sies at jeg hadde en eggleder skylling og dette er første pp etter skyllinga. Derfor hadde jeg et større håp også. Mn den synes såpass lite enda at jeg kan ikke stole heelt på den.. Kan jo være så uheldig at den ene gangen her er det en skyggestrek der streken skal være også, mn låv å håpe! Er det ikke noe der imorgen så tror jeg at jeg ramler i kjellern etter håpet her nå.. 

Flere som har testet? :) 

Anonymkode: 08c51...e32

Kan tenke meg hvordan det føles å få strek nr 2 selv om den er veldig svak!:) Håper at du er gravid!

Har vært prøver selv i 1 år og kjenner at jeg er langt nede i kjelleren nå, etter å ha testet negativt igår! Hadde et bittelite håp om at det kanskje hadde klaffa denne mnden siden mensen er forsinket med 12 dager.... 

Hvordan kom legen frem til at du skulle ha en egglederskylling? Ikke vært borti det før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

9 dpo og jeg har testa uuultrasvak tynn skyggestrek fra billigtester.. Aldri fått det før!!! Vi har vært prøvee i over 1 år og dette er bare helt utrolig!!!! Endelig et lite håp jeg aldri har kjent på før!!! 😊 Skal sies at jeg hadde en eggleder skylling og dette er første pp etter skyllinga. Derfor hadde jeg et større håp også. Mn den synes såpass lite enda at jeg kan ikke stole heelt på den.. Kan jo være så uheldig at den ene gangen her er det en skyggestrek der streken skal være også, mn låv å håpe! Er det ikke noe der imorgen så tror jeg at jeg ramler i kjellern etter håpet her nå.. 

Flere som har testet? :) 

Anonymkode: 08c51...e32

Krysser fingrene for at du får pos i morgen :) 9dpo da er det vanelig å få skygge svak etc , så satser på at du får pos i morgen eller onsdag :)

Vil virkelig teste som bare det men er kansje bare 1dpo :fnise:,  

Aner virkelig ikke hvordan jeg skal få denne uken til å gå altså , men dere kloke kg damer , hva annbefaler dere burde vi ha sex stopp nå resten av uken ? Vi har hatt oss hele forrige uke -søndag , mannen kom hjemmom for 2 timer siden og vi haddd en kjapp en i dag også , men jeg fikk ikke ligger i ro etterpå , håper ikke det ødelegger :(

Er usikker på om El var lørdag søndag eller idag , så hva burde vi gjøre? Fortsette med sex ut uken eller er det nok nå ? 

Endret av _Selma_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøken_lurepave skrev:

Kan tenke meg hvordan det føles å få strek nr 2 selv om den er veldig svak!:) Håper at du er gravid!

Har vært prøver selv i 1 år og kjenner at jeg er langt nede i kjelleren nå, etter å ha testet negativt igår! Hadde et bittelite håp om at det kanskje hadde klaffa denne mnden siden mensen er forsinket med 12 dager.... 

Hvordan kom legen frem til at du skulle ha en egglederskylling? Ikke vært borti det før..

Ja! Mn den er så svak at jeg nesten på myse for å se den.. Så er redd jeg blir lurt å har litt for mye håp her.. 

Jeg skjønner deg så alt for godt hvordan det er å få negative tester mnd på mnd :( det er utrolig tungt,  noe de som blir lett gravide aldri kan forstå. 

Vi er i pp 15 nå. Jeg bestilte meg bare en time på privat klinikk. Ringte selv og fikk time 8 dager etter første mens etter jeg ringte. Var det eneste vi hadde igjen å sjekke, alle prøvene til mannen og meg er bra. Egglederne var åpne, mn han sa at etter en sånn skylling og egglederne er åpne så er det litt større sjanse for å bli gravid de første mndene etter undersøkelsen. 

Vet du akkurat når el var? Ettersom mensen er så mye forsinka? Jeg pleier å ha en syklus fra 28-32 dager, Varierer. Mn denne mnd så ble ikke el positiv før syklusdag 24!! Dermed venter jeg ikke mensen før syklusdag 39. Aldri skjedd før.. Sikker på at el din ikke var forsinket denne mnd ? :) 

Anonymkode: 08c51...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Frøken_lurepave skrev:

Hehe, lov å være trøtt 😂 Kan være at det er pga stress, men har ikke stressa noe mer denne mnden enn de andre mnden.. 

Kjenner til den følelsen! Hver mnd i et år har jeg gått og håpet at det har klaffet.. men neida..skal visst ikke være så lett.. 

Åh! Mista den i do ja... huff.. Det er bare å ha sex så ofte dere klarer, er ikke noe å veien med det:) 

Kan forstå deg , krysser fingrene for at det klaffer for deg snart :) , det er lov å håpe på at kroppen kansje produserer hcg sent, siden du ikke har fått TR heller. Kansje ta blodprøve for å måle hcg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

9 dpo og jeg har testa uuultrasvak tynn skyggestrek fra billigtester.. Aldri fått det før!!! Vi har vært prøvee i over 1 år og dette er bare helt utrolig!!!! Endelig et lite håp jeg aldri har kjent på før!!! 😊 Skal sies at jeg hadde en eggleder skylling og dette er første pp etter skyllinga. Derfor hadde jeg et større håp også. Mn den synes såpass lite enda at jeg kan ikke stole heelt på den.. Kan jo være så uheldig at den ene gangen her er det en skyggestrek der streken skal være også, mn låv å håpe! Er det ikke noe der imorgen så tror jeg at jeg ramler i kjellern etter håpet her nå.. 

Flere som har testet? :) 

Anonymkode: 08c51...e32

Såå bra, krysser alt jeg har for at du får sterkere strek imorgen eller onsdag :) Så gøy :) 

Anonymkode: b63d8...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pos el test fredag og lørdag , så negativ hva tror dere? Kommer flere el tester imorgen i posten . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Frøken_lurepave skrev:

Hei damer!

Virker som dere har litt erfaring med dette, så kan  jeg spørre dere om noe?

Vært prøver i 1 år nå. Hatt regelmessigmensen til nå. Men plutselig har mensen begynt å tulle med meg.. er på dag 42, altså 12 dager forsinket.. aldri skjedd før! Hadde menssmerter og murringer i ca 2 uker, av og på. Denne uka har det ikke vært noe, før igår og idag kom murringene og menssmertene tilbake.. Kjenner jeg blir frustrert! Tok en test istad, negativ! 

Har noen av dere erfaring med dette? Vet hva dette er? 

Takknemlig for svar:) 

corpus luteum-cyste?

Anonymkode: 1e3d2...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten et symptom som jeg har i dag er at etter sex i dag hadde jeg vondt i underlivet slik som jeg pleide å ha da vi hadde oss når jeg var gravid sist .. Vi har hatt mye sex nå men ikke en eneste gang har det følt eller gjort vondt som nå . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2017 den 20.15, AnonymBruker skrev:

Aah, spennende😊 Murringene kjennes veldig godt her, spesielt på kvelden. Jeg har heller aldri kjent denne type murringer. Jeg er i pp1, så føler at det er litt for godt til å være sant hvis det klaffer med en gang🙈 Er rimelig trøtt om dagen, men det kan det jo være flere årsaker til..:) Kjenner forresten smerter/stikkinger i brystvortene. Overanalyser alt mulig 😅

Jeg er litt usikker på el, men tror det var fredag/lørdag, så hadde sex annenhver/hver dag fra mandag - søndag, så det må jo ha klaffet :) 

Spennende da, tenker å ikke teste før jeg eventuelt ikke får mensen. Tenkte å ta det med ro med tanke på prøving, men det opptar visst ganske mye av tankene mine om dagen🙈 

Anonymkode: b63d8...cef

Har du nylig sluttet på p-pillene? Jeg kjente også veldig stikkninger og sårhet i brystknoppene i 1PP, men var dessverre ikke gravid. Var veldig på symptomjakt, så alle "vondter" jeg kjente tok jeg som et symptom. Nå innser jeg at det helt sikkert bare var kroppen som justerte seg til normalen etter pilleslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Mn den er så svak at jeg nesten på myse for å se den.. Så er redd jeg blir lurt å har litt for mye håp her.. 

Jeg skjønner deg så alt for godt hvordan det er å få negative tester mnd på mnd :( det er utrolig tungt,  noe de som blir lett gravide aldri kan forstå. 

Vi er i pp 15 nå. Jeg bestilte meg bare en time på privat klinikk. Ringte selv og fikk time 8 dager etter første mens etter jeg ringte. Var det eneste vi hadde igjen å sjekke, alle prøvene til mannen og meg er bra. Egglederne var åpne, mn han sa at etter en sånn skylling og egglederne er åpne så er det litt større sjanse for å bli gravid de første mndene etter undersøkelsen. 

Vet du akkurat når el var? Ettersom mensen er så mye forsinka? Jeg pleier å ha en syklus fra 28-32 dager, Varierer. Mn denne mnd så ble ikke el positiv før syklusdag 24!! Dermed venter jeg ikke mensen før syklusdag 39. Aldri skjedd før.. Sikker på at el din ikke var forsinket denne mnd ? :) 

Anonymkode: 08c51...e32

Ta en test med morgenurin om et par dager, da skal streken bli sterkere hvis du er gravid! Krysser fingrene for at du er det!:) 

Utrolig tungt ja, og ingen som ikke har opplevd dette kan forstå det nei!

Okei! Privatklinikk du gikk til ja. Kanskje jeg skal prøve det også etterhvert, evnt nevne det for fastlegen min. Var det ubehagelig/vondt?

Nei, vet jo ikke eksakt, men har hatt syklus på mellom 25-35 nå etter pilleslutt.. nå er jeg på syklusdag 44.. aldri skjedd før så jeg skjønner lite... Ikke sikker på el nei, og regner med at den har vært forsinket denne mnden også, men sååå forsinket?! Huff, kroppen er til å bli gal av.. Mensmurringer og smerter, sånn til og fra i ca 3 uker 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, _Selma_ skrev:

Kan forstå deg , krysser fingrene for at det klaffer for deg snart :) , det er lov å håpe på at kroppen kansje produserer hcg sent, siden du ikke har fått TR heller. Kansje ta blodprøve for å måle hcg? 

Syklusdag 44 i dag... kan kroppen produsere hcg så seint?? Har ikke trua... Må til legen snart og be om utredning snarest! Orker ikke dette noe mer.. 1 år er lenge nok for min del.. 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, lillevenn17 skrev:

Har du nylig sluttet på p-pillene? Jeg kjente også veldig stikkninger og sårhet i brystknoppene i 1PP, men var dessverre ikke gravid. Var veldig på symptomjakt, så alle "vondter" jeg kjente tok jeg som et symptom. Nå innser jeg at det helt sikkert bare var kroppen som justerte seg til normalen etter pilleslutt.

Jeg sluttet på p-pillene i desember, startet prøving nå😊 Hadde veldig vondt i brystvortene rett etter at jeg sluttet, så det kjenner jeg igjen. 

Anonymkode: b63d8...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Frøken_lurepave skrev:

Syklusdag 44 i dag... kan kroppen produsere hcg så seint?? Har ikke trua... Må til legen snart og be om utredning snarest! Orker ikke dette noe mer.. 1 år er lenge nok for min del.. 😔

Vil bare gi deg en god :hug: , jeg ville ha kontaktet legen , er bedre å få litt hjelp istedentfor å gå å ha det slik mnd etter mnd , det ordner seg nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

corpus luteum-cyste?

Anonymkode: 1e3d2...742

Har lest om det på nettet, men vanskelig å vite uten å bli undersøkt.. Når det er sagt så hadde jeg en gynekologisk undersøkelse i sep. Alt var bra, sa han... Kan det liekvel hende at jeg har fått cyste/PCOS nå? *gruble gruble* 

Endret av Frøken_lurepave
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, _Selma_ skrev:

Vil bare gi deg en god :hug: , jeg ville ha kontaktet legen , er bedre å få litt hjelp istedentfor å gå å ha det slik mnd etter mnd , det ordner seg nok :)

Takk:) 

Ja, legen min vet at vi er prøvere. Må få han til å sjekke hvorfor mensen plutselig har blitt slik... ikke enkelt dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2017 den 1.11, MM skrev:

Dette er testen min idag, som var negativ igår morges.

skygge eller? Igår var den blendahvit

IMG_1501.JPG

IMG_1507.JPG

Hei kan jeg spør deg hvor mange dpo denne testen var :)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen damer :) hvordan går det med dere ?? 

 

Jeg lurte på 1 ting jeg skulle ha El lørdag , vi hadde oss hele forrige uke Lørdag Mandag og hadde pause i går , tror dere dette er nok ? Eller burde vi fortsette denne uken og? Hvor mye har dere hatt dere ?? Spør siden jeg fikk vondt og ahdde vondt lemge etter sex forrige gang.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...