Gå til innhold

Symptomjakt


MM

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Bahir skrev:

Hvordan går det? Jeg har tatt to tester som var hvite innen 5 min, men deretter svakt positive/ skyggestrek når det var over tiden.. Skal ta ny test i morgen tidlig. Har veldig ømme bryst, og en del utflod som er hvit i fargen og ganske tykk i konsitens.

Testet igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, MM skrev:

Dette er testen min idag, som var negativ igår morges.

skygge eller? Igår var den blendahvit

IMG_1501.JPG

IMG_1507.JPG

Jeg ser muligens noe svakt der! Men vanskelig å si om det er skyggestrek🤔  Jeg får bare hvite tester nå, selv etter tiden er utløpt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra idag! Sånn early detection test. Ikke cb pluss. Strek er strek! Håper cb digital viser noe imorgen, IKM da 😀

IMG_1510.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bahir skrev:

Såå kjekt! Gratulerer! :laugh: Nå håper jeg bare mensen aldri kommer hos meg🙏🏽

Tusen takk 😀😀 tok denne her på kveldsurin!!

har ikke gått opp for meg enda.

Tatt flere tester du da Bahir?

IMG_1515.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så positiv - også på kvelden!! Hehe, nei jeg har ikke testet mer, mister troen når jeg bare får hvite tester😅 Har fremdeles veldig ømme bryster så vi får se😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Bahir skrev:

Oi så positiv - også på kvelden!! Hehe, nei jeg har ikke testet mer, mister troen når jeg bare får hvite tester😅 Har fremdeles veldig ømme bryster så vi får se😊

Veeeldig rart å tenke på ja.. jeg har ikke særlig ømme bryster, men kjenner av og til verking og ømhet ved magen. Brystene gjør vondt enkelte plasser. Ta ny imorgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MM skrev:

Spent på oppdatering 😀

❤️ Blir på kvelden da, har ikke test liggende hjemme nå. IKM imorgen da hvis jeg har normal syklus😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Bahir skrev:

❤️ Blir på kvelden da, har ikke test liggende hjemme nå. IKM imorgen da hvis jeg har normal syklus😊

Samme her! 😊 Spent 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil der nei! 🎉 Jeg spottet litt i går kveld, så tror nok TR er i anmarsj her! Tar derfor ikke test i kveld selv om jeg ikke har spottet idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Bahir skrev:

Ingen tvil der nei! 🎉 Jeg spottet litt i går kveld, så tror nok TR er i anmarsj her! Tar derfor ikke test i kveld selv om jeg ikke har spottet idag..

Små blødninger er jo normalt! Ta en test og få avkreftet evt ☺❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer at TR komme for fullt i dag eller i morgen..  hvor kjøpte du den tidlig testen? Har ikke noe håpe nå lenger :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bahir skrev:

Forventer at TR komme for fullt i dag eller i morgen..  hvor kjøpte du den tidlig testen? Har ikke noe håpe nå lenger :P 

Den Clearblue Early Detection? Den kjøpte jeg på apotek ☺ kan hende du er gravid da, bare en test vil bekrefte eller avkrefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt murringer/vondt i nedre del av magen i 8 dager nå, samt at jeg har vært småkvalm de siste dagene, gulper/raper hele tiden😝 trodde først det var el-smerter, men 8 dager er vel litt lenge? Tror el var fredag/lørdag🤔

Anonymkode: b63d8...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MM skrev:

Den Clearblue Early Detection? Den kjøpte jeg på apotek ☺ kan hende du er gravid da, bare en test vil bekrefte eller avkrefte.

Negativ test i dag også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bahir skrev:

Negativ test i dag også..

Da heier jeg på deg i neste PP ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...