Gå til innhold

Symptomjakt


MM

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ca 5-6 dpo. Kjenner stikninger rett over underlivet på venstre som kommer tre ganger i slengen, ca 5-10 minutter etter hverandre. Har også til tider smerter i rygg og lyske. På fredag hadde jeg noe som virket som sterke elsmerter. Hvilke sympromer hadde du 5-6 dpo? Føler jeg overanalyserer det meste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er like langt som deg, føler også jeg overanalyserer symptomer🤔 Kjenner et slags "press" i venstre eggstokk.. Har ingen erfaring fra tidligere ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller, men synes det minner om el smerter jeg har pleid å ha tidligere men er veldig sikker på at jeg har hatt el🤔 Stikker også i livmoren når jeg nyser.. for alt jeg vet kan syklusen være tullete fordi det ikke er så lenge siden jeg sluttet med ppiller, men jeg hadde tydelig el slim di dagene jeg mener å ha hatt el.

Endret av Bahir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Hadde elsmerter tydelig på fredag. Men nå stikker det/murrer litt.

men føler samtidig at det er aaalt for tidlig å kjenne noe. Så skal prøve å ta det med ro før IKM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle ta det helt med ro mtp prøving, men kjenner at det jammen er lettere sagt enn gjort🙊 Men det er lov å håpe da🙏🏽😊 Får bare vente å se, jeg skal også prøve å roe ned frem til IKM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering: idag har jeg mindre smerter, ingen stikninger. Men magen kjennes stram ut. Og har hatt litt diare idag. Kjenner delvis ømhet på høyre side idag, så det har vekslet litt. Hvordan er det med deg Bahir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mer smerter, føles som skikkelige sterke EL smerter, vondt å sette meg ned, og nyse/hoste .. Skal kansje ta et glass vin i kveld sammen med jobben, så jeg tok en test bare for sikkerhetsskyld (vet det er tidlig) og den var (selvfølgelig) helt blank.. ville bare ta for å ikke ha det på samvittigheten om den skulle vist tidlig positiv😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skjønner jeg! Vi får oppdatere hverandre. Har du og stikkende smerter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har stikkende smerter..Kjenner jeg har ømme bryster men ikke sånn veldig.. må ærlig innrømme at det ikke er noe jeg har tenkt over tidligere så ser ikke på det som et symptom..😅 Får bare vente å se🙏🏽😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke smerter eller unehag på noe vis. Bare ømme bryster som like gjerne kan være pga ventende mensen 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noe antydning men ikke så mye som på mandag. Jeg har ikke ømme bryster som er uvanlig for meg. Kjente igår stikk i brystet flere ganger derimot. Vanndig men hvit utflod. Ganske rikelig. Noe oppblåst men det kan jo skyldes andre ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.3.2017 den 15.50, MM skrev:

Jeg har noe antydning men ikke så mye som på mandag. Jeg har ikke ømme bryster som er uvanlig for meg. Kjente igår stikk i brystet flere ganger derimot. Vanndig men hvit utflod. Ganske rikelig. Noe oppblåst men det kan jo skyldes andre ting!

Hvordan går det? Jeg har veldig ømme bryster nå og rikelig med utflod, men det kan like gjerne være mensen som er på veg🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2017 den 16.27, MM skrev:

Hei!

Er ca 5-6 dpo. Kjenner stikninger rett over underlivet på venstre som kommer tre ganger i slengen, ca 5-10 minutter etter hverandre. Har også til tider smerter i rygg og lyske. På fredag hadde jeg noe som virket som sterke elsmerter. Hvilke sympromer hadde du 5-6 dpo? Føler jeg overanalyserer det meste..

Hadde det slik sist mnd. Fikk dessverre negativ test. Har derimot fått symptomer 7dpo,å d va ekstremt søtsug noe jeg aldri har, å var kjempe sugen på leverpostei og makrell i tomat-da var jeg gravid. En annen gang også fikk jeg ett hensider sug etter mcdobalds, også gravid.

Anonymkode: 1e3d2...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke like mange symptomer nå.. forventer nok mensen neste torsdag. Men har fremdeles utflod som minner myye om ELslim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det? Jeg har tatt to tester som var hvite innen 5 min, men deretter svakt positive/ skyggestrek når det var over tiden.. Skal ta ny test i morgen tidlig. Har veldig ømme bryst, og en del utflod som er hvit i fargen og ganske tykk i konsitens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det samme skjedde meg igår og idag men de dukket svaaaakt opp før fem minutt. Har også mye utflod men ømme bryst har jeg ikke, noe som er uvanlig for meg. Brystene føles dog noe tunge. Oppdater 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster meg på her :) Har ømme pupper, vondt fra navlen og ned, og er litt småkvalm. Skal ha mens tordag/fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er testen min idag, som var negativ igår morges.

skygge eller? Igår var den blendahvit

IMG_1501.JPG

IMG_1507.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...