Gå til innhold

-


HrGrevling

Anbefalte innlegg

Sorry.... men idiot TS

 

Damer er veldig opptatt av hvordan du blir oppfattet av andre damer. Du fortalte henne nettopp at genene dine ikke er spesielt ettertraktede

Ville du besøkt en restaurant hvor ingen andre åt? Damer vil spise på restauranter de ser andre liker

Anonymkode: 2296b...cfb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må vise begjær. Vise at du vil ha henne til sengs. Nå tror hun bare at du er aseksuell.

Når jeg er forelsket så er jeg KÅT. Jeg vil ha SEX. 

Anonymkode: f9b3c...4de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

For det første: ærlighet er en dyd, spesielt i forhold. For det andre: tror muligens hun ville merket det relativt raskt, altså... ;) 

Anonymkode: 00f2d...f11

Han trenger ikke å lyge, men han trenger ikke å ta det opp heller.

Når hun har merket det er han ikke jomfru lengre ;)

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart at så mange menn sliter i dagens samfunn.

En liten skavank, slik som nervøsitet eller angst, kan fort bety et liv som evig singel og som jomfru.

Anonymkode: 02054...193

Dette gjelder vel ikke bare for menn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Minesveiper skrev:

Når hun har merket det er han ikke jomfru lengre ;)

Nei, han er ikke jomfru lenger. Men det er jo ikke sånn at den ene gangen han har hatt sex er det som utgjør forskjellen for sexlivet. 

Om dama dumper han fordi han er jomfru så dumper hun han om han kun har hatt sex den ene gangen også. 

Man trenger ikke si at man er jomfru om det er veldig sårt, men på konkret spørsmål om ens tidligere sexliv så tror jeg absolutt man bør være ærlig å si at man har lite erfaring.  Ærlighet er en dyd og det er også bedre at dama forstår at sexen er dårlig pga manglende erfaring enn at hun tror han rett og slett ikke har lært noe som helst de siste 10 årene. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Thyra skrev:

Dette gjelder vel ikke bare for menn. 

Har ikke akkurat problem med at jenta er nervøs-det er heller sjarmerende-, tviler på at mange menn har det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Thyra skrev:

Dette gjelder vel ikke bare for menn. 

Dette gjelder faktisk kun for menn, jo. Menn generelt er lite strenge med kvinner.

Anonymkode: 02054...193

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hermine Grang skrev:

Nei, han er ikke jomfru lenger. Men det er jo ikke sånn at den ene gangen han har hatt sex er det som utgjør forskjellen for sexlivet. 

Om dama dumper han fordi han er jomfru så dumper hun han om han kun har hatt sex den ene gangen også. 

Man trenger ikke si at man er jomfru om det er veldig sårt, men på konkret spørsmål om ens tidligere sexliv så tror jeg absolutt man bør være ærlig å si at man har lite erfaring.  Ærlighet er en dyd og det er også bedre at dama forstår at sexen er dårlig pga manglende erfaring enn at hun tror han rett og slett ikke har lært noe som helst de siste 10 årene. 

Forskjell på lite erfaring pga fokusert på andre ting, og "ingen har noensinne hatt lyst på ham før meg"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

For det første: ærlighet er en dyd, spesielt i forhold. For det andre: tror muligens hun ville merket det relativt raskt, altså... ;) 

Anonymkode: 00f2d...f11

Det er vel ikke så vanlig å spørre en ny partner om man er jomfru, særlig ikke når man nærmer seg 30 vil jeg tro. 

For det andre er det på ingen måte sikkert at hun vil merke at han er det. For det første er det ikke sikkert at han bare vil pumpe løs som en kanin, og som noen andre er skeptisk til i denne tråden, så er det slett ikke sikkert at han vil være for hardhent heller. For det andre er det jo også noen menn som uansett er "dårlige" i senge selv om de kan ha mye erfaring fra andre kvinner, så det er ikke gitt at det er enkelt å skille mellom noen som er dårlige i senge og en som er jomfru. 

Anonymkode: 0d09b...351

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder faktisk kun for menn, jo. Menn generelt er lite strenge med kvinner.

Anonymkode: 02054...193

For lite strenge vil jeg si. Hadde menn stilt litt flere krav så tror jeg verden hadde vært et bedre sted. Men nervøsitet burde ikke være et problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
5 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Nei, han er ikke jomfru lenger. Men det er jo ikke sånn at den ene gangen han har hatt sex er det som utgjør forskjellen for sexlivet. 

Enig, men det er den ene gangen som utgjør om hun stikker eller ikke i dette tilfellet. Hvordan skal mannen få erfaring om damene stikker før de havner i senga. Så er det faktisk slik at hvis menn lyger om sexpartnere så er det genelt oppover, mens det er motsatt hos kvinner. Det er en grunn til det.

5 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Om dama dumper han fordi han er jomfru så dumper hun han om han kun har hatt sex den ene gangen også. 

Kanskje, men det vet man ikke.

5 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Man trenger ikke si at man er jomfru om det er veldig sårt, men på konkret spørsmål om ens tidligere sexliv så tror jeg absolutt man bør være ærlig å si at man har lite erfaring.  Ærlighet er en dyd og det er også bedre at dama forstår at sexen er dårlig pga manglende erfaring enn at hun tror han rett og slett ikke har lært noe som helst de siste 10 årene. 

Det kan jeg være enig i, men jeg synes fremdeles han burde la være å ta opp temaet selv. Han burde bare prøve seg frem slike som alle andre har måtte gjøre. Bare fordi han er jomfru betyr ikke at han kommer til å være elendig i sengen heller. Som du skrev på forrige side er kommunikasjon nøkkelen :) 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Har ikke akkurat problem med at jenta er nervøs-det er heller sjarmerende-, tviler på at mange menn har det

Nei, du har ikke problem med at jenta er nervøs, men jenta kan jo fortsatt være for nervøs til at hun tør å date deg. 

Det er jo det som er problemet med angst og nervøsitet i svært mange tilfeller. At en selv ikke tør å date fordi en er redd for å bli avvist og ikke fordi man faktisk kommer til å bli avvist. 

1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Forskjell på lite erfaring pga fokusert på andre ting, og "ingen har noensinne hatt lyst på ham før meg"

Jeg sier jo ikke at han skal si "jeg er jomfru fordi ingen har hatt lyst på meg". Da virker han jo som en sutrer.  Han kan godt si at han har lite erfaring også på spørsmål si "det har bare blitt sånn". Jeg kan jo forstå at han ikke har lyst til å utbrodere på det tidlig i datingen. Ikke alle som synes det er like lett å åpne seg på såre ting.  Helt forståelig for min del. 

Men bedre å si at man har lite erfaring enn å late som man har mye erfaring og å ikke innfri. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Danneskjöld

Dette er Darwin i praksis, er jeg redd. I fremtiden bør du gå frem på en annen måte. Å være ærlig er vel og bra, men å være ærlig betyr ikke at man har opplysningsplikt om alle sider ved seg selv. Noen tips til neste gang:

1. Aldri bruk ordet jomfru om deg selv. Aldri. Kvinner og jenter er jomfruer, ikke menn. Om noe, så har du aldri hatt sex eller du har minimal erfaring. Men du er ikke jomfru. Ok? En 28 år gammel mann som omtaler seg selv som 'jomfru' vil sjeldent være attraktiv. 

2. Så sant du ikke har noen psykologiske traumer eller andre lidelser, så er det ingen grunn til at du trenger om å opplyse om dette på forhånd. Min første merket aldri at jeg var jomfru og kom tilbake for mer neste dag. Å ligge med en jente er ikke rakettvitenskap. Det ligger i genene dine og i din natur. Les noen bøker og se noen filmer om du har behov. Selv de dummeste menneskene på jorden greier dessverre å reformere seg uten problemer.

Derfor, bli kjent på vanlig måte og ta initiativ til fysisk kontakt. Om du skulle ha et sterkt behov for å fortelle det, så vent til penishodet ditt er like utenfor vaginaen hennes. Men sannsynligvis gjør du best i å vente til etter du er ferdig. Om hun da skulle få kalde føtter, så er du i det minste ikke jomfru lenger.
:)  

Endret av Ragnar Danneskjöld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Minesveiper skrev:

Enig, men det er den ene gangen som utgjør om hun stikker eller ikke i dette tilfellet. Hvordan skal mannen få erfaring om damene stikker før de havner i senga. 

Kanskje, men det vet man ikke.

Det kan jeg være enig i, men jeg synes fremdeles han burde la være å ta opp temaet selv. Han burde bare prøve seg frem slike som alle andre har måtte gjøre. Bare fordi han er jomfru betyr ikke at han kommer til å være elendig i sengen heller. Som du skrev på forrige side er kommunikasjon nøkkelen :) 

Det er ingen tvil om at en mann aldri burde ta opp om han er jomfru eller ikke, og til nøds si det når de skal starte akten. Men kun om hun spør.

Anonymkode: 02054...193

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minesveiper skrev:

Enig, men det er den ene gangen som utgjør om hun stikker eller ikke i dette tilfellet. 

Hvorfor tror du det? De kvinnene som har sagt de vil dumpe en fyr som er jomfru har sagt det er fordi de ikke ønsker å lære han opp eller at daten skal måtte bruke tid for å bli kjent med hva han liker. Det argumentet gjelder like mye om han har hatt sex 0 ganger som om han har hatt sex kun 1 gang. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Hvorfor tror du det? De kvinnene som har sagt de vil dumpe en fyr som er jomfru har sagt det er fordi de ikke ønsker å lære han opp eller at daten skal måtte bruke tid for å bli kjent med hva han liker. Det argumentet gjelder like mye om han har hatt sex 0 ganger som om han har hatt sex kun 1 gang. 

 

Ikke meg du siterte, men jeg er faktisk enig i at det kan være stor forskjell på hvordan man blir oppfattet hvis man i det minste har hatt sex minst en gang kontra det å være totalt jomfru. Det er dette med å ha vært attraktiv som minst en kvinne som kan være avgjørende for noen, og det kan jo virke som om daten til ts var en av kvinnene som måtte ha et "kvalitetsstempel" i form av å ikke være jomfru. 

Jada, det er jo menn som kun har hatt sex en gang, eller som av andre grunner aldri har tatt hensyn i senga, men mange av disse mennene er jo populære uansett, så lenge de ellers fremstår som "bad boy" og selvsikker, kommer andre kvinner og gir det et forsøk gang på gang. Det er noe annet enn den sjenerte mannen som står i hjørnet og aldri engang kommer i betraktning. 

Anonymkode: 0d09b...351

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Nei, du har ikke problem med at jenta er nervøs, men jenta kan jo fortsatt være for nervøs til at hun tør å date deg. 

Det er jo det som er problemet med angst og nervøsitet i svært mange tilfeller. At en selv ikke tør å date fordi en er redd for å bli avvist og ikke fordi man faktisk kommer til å bli avvist. 

Jeg sier jo ikke at han skal si "jeg er jomfru fordi ingen har hatt lyst på meg". Da virker han jo som en sutrer.  Han kan godt si at han har lite erfaring også på spørsmål si "det har bare blitt sånn". Jeg kan jo forstå at han ikke har lyst til å utbrodere på det tidlig i datingen. Ikke alle som synes det er like lett å åpne seg på såre ting.  Helt forståelig for min del. 

Men bedre å si at man har lite erfaring enn å late som man har mye erfaring og å ikke innfri. 

Jeg tror nok det opprinnelige snakket om nervøsitet var hvordan nervøsitet er dealbreaker, ikke pga ikke tør å date

 

"ingen har lyst på meg" er implisitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
1 minutt siden, Hermine Grang skrev:

Hvorfor tror du det? De kvinnene som har sagt de vil dumpe en fyr som er jomfru har sagt det er fordi de ikke ønsker å lære han opp eller at daten skal måtte bruke tid for å bli kjent med hva han liker. Det argumentet gjelder like mye om han har hatt sex 0 ganger som om han har hatt sex kun 1 gang. 

 

Fordi damen trakk seg unna det sekundet han sa han var jomfru. Sexen kunne vært ok/bra nok til at hun ikke stakk dersom de  hadde kommet så langt. Dersom hun hadde dumpet han hadde han ikke vært jomfru når han møtte neste dame og da hadde han fått enda en erfaring. Han kommer bedre ut av det når han ikke forteller at han er jomfru. Jeg ville ikke løyet om det på direkte spørsmål fordi det kan skade et eventuelt forhold senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så konklusjonen er TS: Du har merket hvordan kvinnet dessverre er skapt. Derfor ikke nevn at du ikke har hatt sex eller er "jomfru". Kan være lurt å lyge om det.

Når du først hat hatt sex er dette ok.

Anonymkode: 02054...193

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så konklusjonen er TS: Du har merket hvordan kvinnet dessverre er skapt. Derfor ikke nevn at du ikke har hatt sex eller er "jomfru". Kan være lurt å lyge om det.

Når du først hat hatt sex er dette ok.

Anonymkode: 02054...193

Akkurat denne kvinnen, bare for å presisere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...