Gå til innhold

"Åpent" forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei..

Har alltid hatt den formening om at sex med samme kjønn, ikkje er utroskap selv om man er i ett forhold.. Tenker nå å prøve å snakke med kjæresten om dette, da jeg går med ønsker om å utforske guttesex.. 

Hun har aldri vist tegn for at hun ønsker å ha sex med jenter.

Hva tenker dere om å legge dette fram for henne?

Mann 30

Anonymkode: d5eb8...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er sex med andre utroskap, uansett hva. Av meg hadde du fått beskjed om at du gjerne må utforske, men det blir uten meg i livet ditt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forklaringa blir litt søkt. Blir som å påstå at sex med samme kjønn ikke er sex. Hvordan definerer du da sex, kun når penis er i vagina? Isåfall kan jo dama di suge en fyr eller ha analsex uten å være utro. Utroskap er i mine øyne å gjøre noe man vet partner ville mislikt. Du har tydeligvis ikke gjort noe med disse tankene som i seg selv sier at du tror hun ville mislikt det. Du kan jo lufte tanken om et åpent forhold og er hun enig så er det jo greit, men vær forberedt på at hun vil velge kjønn på sexpartner selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker at for deg så handler utroskap også om å ha visse type følelser for et annet menneske, føleleser du tenker en heterofil person ikke kan ha med en av samme kjønn. Lurer på om hva du tenker om at hun har sex med en mann hun ikke er forelsket i eller kunne tenkt seg å være kjæreste med? Hva er forskjellen på det og jentesex?

Anonymkode: e0228...a22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker at for deg så handler utroskap også om å ha visse type følelser for et annet menneske, føleleser du tenker en heterofil person ikke kan ha med en av samme kjønn. Lurer på om hva du tenker om at hun har sex med en mann hun ikke er forelsket i eller kunne tenkt seg å være kjæreste med? Hva er forskjellen på det og jentesex?

Anonymkode: e0228...a22

Forskjellen er vel sikkert ikke noe.. Om hennes kriterier for at jeg skulle kunne ha sex med menn er at hun skal kunne ha sex med andre menn, ville jeg nok vurdert det..  Dere er nok inne på noe at min tanke om utroskap besår av om det er følelser for sexpartner, men tanken på at partner får seksuell nytelse av andre er pirrende i seg selv... 

Anonymkode: d5eb8...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utroskap hvis det er et klart tillitsbrudd.

Hvis det er snakket om, og man har blitt enige om at det er greit, er det noe annet. Hvis dette er noe du ønsker å utforske, snakk med henne :) Er helt lov! Kanskje hun til og med vil bli med.

Men ikke legg det fram som at det ikke er utroskap siden det er sex med samme kjønn... Den tanken skjønner jeg ikke helt hvor du har i fra, hehe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...