Gå til innhold

Lulus prøver på nummer 2!


lulus

Anbefalte innlegg

1 time siden, lulus skrev:

Da er vi klare for ny PP, nr 5! :nori:Både jeg og mannen er for å satse litt mer nå, med flere aksjer :fnise: Har vel vært litt halveis hittil. Men nå! Nå vil vi veldig gjerne at det skal klaffe med nr 2 snart :yvonne: Vi har til og med snakket litt om navn, koselig :) 

Mensen er akkurat ferdig og ny beregnet IKM blir ca 17 august (en evighet til..) 

 

Fingers crossed!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, 2barnsmammaen skrev:

Fingers crossed!!!

Takk!! :nori:Samme til deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Dragoste skrev:

Neste måned er vår måned! 😉🤞🏼 

Ja, det stemmer jeg og for! :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, 2barnsmammaen skrev:

Fingers crossed!!!

Navn er utrolig koselig og snakke om. Vi skrev ned 10 hver på en lapp når vi visste kjønnet. Synes det var lettere å finne guttenavn enn jentenavn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er IKM 8-12 dager fra nå.. og i dag kjenner jeg at det begynner å murre i livmoren. Det er så kjipt å ha så klare tegn på mens så lenge før den faktisk kommer :( Har registrert alt i appen og det ser ikke ut til å slå feil denne måneden heller med disse smertene som kommer like etter eggløsningsdagen. Det er ikke bare murringen egentlig, men jeg får en slags sterk følelse av at det ikke gikk denne gangen heller.. :sleep: Æsj altså. Føler denne ventingen blir eeenda lenger, blir som å ha mensen 2,5 uke av syklusen dette :haar:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syklusdag 20, murrer, stikker, spotter :sleep: Hello mens :fnise: Denne stikkingen er forsåvidt ny da.. 

Holder på med storrengjøring av leiligheten for å tenke på noe annet, synes mensen bare kan komme når man uansett vet løpet er kjørt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ny PP, PP nr 6! Da har vi snart prøvd like lenge på nummer 2 som vi gjorde med førstemann.. 

Har gått til innkjøp av både hostesaft og grapefruktjuice :fnise: Her kjører vi på! 

Håper så at det kan klaffe nå, for ellers blir kanskje termin i sommermånedene og det frister lite.. Syntes det var helt grusomt å gå gravid om sommeren med termin i november, å gå høygravid om sommeren fremstår som et mareritt :haar: Ser for meg jeg bare kommer til å ligge isolert inne på et rom med tre vifter på og ikke fungere hverken som mamma, kone eller arbeidstager :PMen ønsket om et barn til er jo veldig stort, så sånn sett er vel et par måneder med gravidplager en bagatell.. Men først denne PP-en da! Så får vi se. 

Ellers føler jeg meg sykt lite fruktbar for tiden. Har tanker om at jeg kanskje ikke har eggløsning/gamle egg/hormonkluss osv osv. Eller hva om mannens soldater har blitt skikkelige treige OG jeg har dårlige egg? :ohmy: kanskje førstemann var et skikkelig mirakel! Man blir jo helt tullete av denne prøvingen.. huff. 

Beregnet IKM er nå et sted mellom 11-15 september. 

Endret av lulus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...