Gå til innhold

Lulus prøver på nummer 2!


lulus

Anbefalte innlegg

På 10.6.2017 den 15.16, N85 skrev:

Hei!:vinke: Hvordan går det? Her vil jeg gjerne følge med:)

Dagdrømmer litt om å begynne prøvingen på nr 2 jeg også, men vi er nok ikke heelt klare enda, i hvert fall ikke mannen:P Men spennende å lese om andre som har hoppet i det! Har en gutt på snart ett år fra før.

Så hyggelig at du vil følge med! :smilyblomst:

Pga mye jobb og styr i det siste har vi bare fått lagt inn en eneste aksje denne prøveperioden, men det kan jo hende det klaffet :fnise: 

Ellers er jeg noen dager litt usikker på om vi eeeegentlig er klare for nr 2 (vi har en -veldig- aktiv 2,5 åring), men innerst inne vet jeg jo at vi ønsker det ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bare en gang som trengs:) Vi la inn aksjer to ganger den mnd sønnen vår ble unnfanget og bare en gang rundt el (to dager før). Er jo litt artig å vite unnfangelsesdato også!

Når er IKM da?

Nei, heelt klare tror jeg aldri vi vil føle oss vi heller (i hvert fall ikke mannen:P), men det er normalt tenker jeg, så "klar nok" får holde når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, N85 skrev:

Det er jo bare en gang som trengs:) Vi la inn aksjer to ganger den mnd sønnen vår ble unnfanget og bare en gang rundt el (to dager før). Er jo litt artig å vite unnfangelsesdato også!

Når er IKM da?

Nei, heelt klare tror jeg aldri vi vil føle oss vi heller (i hvert fall ikke mannen:P), men det er normalt tenker jeg, så "klar nok" får holde når den tid kommer.

IKM er ca 24 juni! 

Stemmer det, kan jo være vi traff nå, men jeg er aldri helt sikker på når eggløsningen faktisk er. Jeg har en app, men det er jo ikke eksakt, og sykluslengden min varierer litt. Hvis appen stemmer så hadde vi nå sex på selve eggløsningsdagen, men det kan ha vært dagen før og dagen etter også avhengig av syklusen denne måneden :P

Time will show! Ellers har jeg store planer om å peile inn litt bedre neste måned og spre aksjene godt :fnise: Har veldig lyst på vårbaby! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 29.6.2017 den 22.42, Mellia skrev:

Heisann følger deg gjerne :) håper det har klaffet ,har du fått teatet ? :) 

Hei! Koselig at du vil følge :goodbye:

Vært litt dårlig med oppdateringer her gitt. Nei, klaffet ikke forrige pp, men eggløsning inntraff nok 2 dager før jeg hadde beregnet det. 

Nå er vi på ferie med hele storfamilien i samme hus, så det er ikke så lett denne pp-en heller :fnise: 

Kjempelytt og den knirkesengen. Søren altså, har mest sannsynlig eggløsning i disse dage. Kjedelig å miste en prøveperiode og.. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger vel ikke seng for å ha sex? :lur: Gjelder å være kreativ her altså! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, tweet skrev:

Man trenger vel ikke seng for å ha sex? :lur: Gjelder å være kreativ her altså! 

Hihi, sant det :laugh:

Føler bare det er folk overalt :fnise: Satser på å få lagt inn EN aksje i alle fall :nori:

Hadde vært så utrolig koselig å utvide familien litt nå, klaffer det ikke denne måneden skal vi virkelig gå all inn neste måned når vi er hjemme i knirkefrie omgivelser :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så rar syklus denne måneden. Forrige syklus var plutselig 26 dager igjen. Har notert meg når småspottingen begynner, og de to forrige syklusene har altså spottingen begynt 6 dager før mensen kommer. Denne måneden derimot har jeg nå hatt litt spotting i går og i dag, og er bare på dag 19 i dag. Tviler liksom på at det er festeblødning, hadde ikke det med førstemann i alle fall :vetikke:

Er vel i grunn små sjanser denne PPen, fikk bare lagt inn en aksje også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag er jeg på dag 28 i denne syklusen, men ingen mens.. forrige syklus var kort og nå ser det ut til at denne blir lengre igjen. Tør nesten vedde penger på at mensen kommer i morgen :glare: Har hatt mensmurringner i flere dager, skikkelig sterke også, så den er vel i anmarsj nå.. 

PP 5, here we go :tekola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, N85 skrev:

Du skulle ikke prøve å teste da?:)

Venter fortsatt på mens, hatt litt smårosa og brun utflod og masse murringer, føles hele tiden ut som det kommer når som helst. Regner egentlig med at mensen er rett rundt hjørnet, kan ikke skjønne annet med de murringer her :vetikke: 

Skal ta en test i morgen etter lunch hvis ikke noe mer skjer! Orker bare ikke bli skuffet av negativ test, da er det bedre å bare få mensen :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Så spennende da, krysser fingrene for at du er gravid🤞🏼🤞🏼 Har lest mange plasser at sterke murringer kan lik så godt være av graviditet som mens 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, lulus skrev:

Venter fortsatt på mens, hatt litt smårosa og brun utflod og masse murringer, føles hele tiden ut som det kommer når som helst. Regner egentlig med at mensen er rett rundt hjørnet, kan ikke skjønne annet med de murringer her :vetikke: 

Skal ta en test i morgen etter lunch hvis ikke noe mer skjer! Orker bare ikke bli skuffet av negativ test, da er det bedre å bare få mensen :( 

Ja, det skjønner jeg veldig godt. Jeg var likedan selv da vi prøvde. Det beste er hvis man klarer å styre nysgjerrigheten og vente til ikm:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kjedelig med det man ikke kan styre selv altså. Kan man ikke bare bli gravid lissom. Helst nå:)

Jeg vil gjerne følge deg videre iallefall;)

Begynner nå vi på 1 sammen med ny kjæreste. Og 3 for meg:)..

Blir spennende å følge med her:) Må drikke masse grapefruktjuice osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, N85 skrev:

Ja, det skjønner jeg veldig godt. Jeg var likedan selv da vi prøvde. Det beste er hvis man klarer å styre nysgjerrigheten og vente til ikm:) 

Da var mensen her, seneste den har kommet siden før jul.. Festlige greier de syklusene her :P

Ikke noe å gjøre med, får bare vente på neste runde med eggløsning! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Dragoste skrev:

Så spennende da, krysser fingrene for at du er gravid🤞🏼🤞🏼 Har lest mange plasser at sterke murringer kan lik så godt være av graviditet som mens 😄

Var dessverre mensmurringer :( 

Ja, har også hørt det! Jeg hadde ingen murringer eller spotting forrige gang jeg var gravid, men hvert svangerskap er forskjellig så man kan jo ikke vite hva slags symptomer man får. Da blir det PP 5 her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, 2barnsmammaen skrev:

Hei. Kjedelig med det man ikke kan styre selv altså. Kan man ikke bare bli gravid lissom. Helst nå:)

Jeg vil gjerne følge deg videre iallefall;)

Begynner nå vi på 1 sammen med ny kjæreste. Og 3 for meg:)..

Blir spennende å følge med her:) Må drikke masse grapefruktjuice osv :)

Så koselig du vil følge! Spennende med prøving på tredjemann, masse lykke til :) 

Ja, nå vurderer jeg å kjøre på med de tips som er for å øke fertiliteten litt :PHar ikke så lyst til å føde i juli (bor i Oslo) så satser på at det klaffer om ikke så lenge.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2017 den 12.07, lulus skrev:

Så koselig du vil følge! Spennende med prøving på tredjemann, masse lykke til :) 

Ja, nå vurderer jeg å kjøre på med de tips som er for å øke fertiliteten litt :PHar ikke så lyst til å føde i juli (bor i Oslo) så satser på at det klaffer om ikke så lenge.. 

Ja nei det e texas i Oslo har jeg forstått:):( Ja eneste tipset jeg vet er den grusomme grapefruktjuicen..her shotter vi den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi klare for ny PP, nr 5! :nori:Både jeg og mannen er for å satse litt mer nå, med flere aksjer :fnise: Har vel vært litt halveis hittil. Men nå! Nå vil vi veldig gjerne at det skal klaffe med nr 2 snart :yvonne: Vi har til og med snakket litt om navn, koselig :) 

Mensen er akkurat ferdig og ny beregnet IKM blir ca 17 august (en evighet til..) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...