Gå til innhold

Nettbrett - hvilket er best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å kjøpe meg et nettbrett,  men lurer på hvilket som er best? Jeg trenger et som holder litt og som det er litt fart i? Alt utenom Apple! :D

Anonymkode: caf6c...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samsung har mye bra, hadde en sånn samsung jeg likte, den begynner å bli gammel nå da.

Jeg brukte å ikke like iPad før, men jeg har en iPad mini 4, den har jeg mistet i en sølepytt (hjørnet har et hakk fra der den traff asfalten), mistet på gulvet ørten ganger, og klemt i bildøren flere ganger. Den lever i beste velgående. Den er rask, har bra fingeravtrykkleser og funker ypperlig.

Hvilket budsjett har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte å kjøpe meg et nettbrett,  men lurer på hvilket som er best? Jeg trenger et som holder litt og som det er litt fart i? Alt utenom Apple! :D

Anonymkode: caf6c...450

Kommer helt an på hvem du spør. Jeg er på mitt tredje Samsungbrett. 

Anonymkode: 3b299...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, amativeReflection skrev:

Samsung har mye bra, hadde en sånn samsung jeg likte, den begynner å bli gammel nå da.

Jeg brukte å ikke like iPad før, men jeg har en iPad mini 4, den har jeg mistet i en sølepytt (hjørnet har et hakk fra der den traff asfalten), mistet på gulvet ørten ganger, og klemt i bildøren flere ganger. Den lever i beste velgående. Den er rask, har bra fingeravtrykkleser og funker ypperlig.

Hvilket budsjett har du?

Maks 5000 kr :)

Anonymkode: caf6c...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iMack och iPhone, så allt annet en iPad for meg uttgår. Liker at at "syker", og er blitt hjelpeløs på android/PC (måtte tenke skikkelig for å finne alfakrøllen på en PC her om dagen liksom) :sjokkert:

 

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ipad ble kjøpt i 2012 og funker like bra enda. :) Min mor har et galaxy brett og jeg syns ikke noe om det, ikke hun heller. :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har samsung galaxy 4 10.1. Har hatt det i snart tre år og jeg har brukt det MYE. Flere timer per dag, men også for å se serier på nattestid siden jeg liker å ha litt lyd i bakgrunnen. Batteriet har blitt litt dårlig, men noe annet kan igrunnen ikke forventes. Skjermen er skarp og det går raskt. Syns i tilegg at kameraet er ganske bra. Veldig brukervennlig.

Anonymkode: a1fc2...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo

Nettbrett = Apple.

Har enda til gode å prøve et Android-brett som går like glatt og knirkefritt som eplebrettene. Samsung, Acer, Lenovo, Huawei, det hakker og hopper og når bare ikke opp til samme brukeropplevelsen.

Kanskje om du finner et Google Pixel C? Om noen klarer å få Android til å flyte bra så er vel ren Google beste håp. Men det selges egentlig ikke her til lands, så du må nok på finn.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Samsung Tab S2 og er strålende fornøyd, god skjerm og lynrask i bruk. Prisen er innenfor budsjettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...