Gå til innhold

Ta kontakt eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På lørdag traff jeg igjen en gammel kompis, ikke sett hverandre på sikkert ti år. Da jeg var 16-18 hang vi mye sammen, han var den eneste i gjengen som bodde alene så vi var mye hos han. Han var sammen med en venninne av meg da, så vi var kun venner. I helga pratet vi masse om gamle dager og folkene vi kjente da, og endte tilslutt opp hjemme hos han. Skravlet i noen timer før vi endte opp i senga. Ingen klein stemning dagen derpå heller, avslappet og koselig. Dro hjem rundt kl 15, uten at vi utvekslet nummer eller noe. 

Kan jeg ta kontakt med han, eller skal jeg bare se på det som et hyggelig ONS og ikke noe mer? Vi har alltid hatt god kjemi, og det hadde vi enda. Venninnen er ikke noe hinder da de gikk fra hverandre da vi var 19. Han ble singel for ca 1 år siden etter ti år i forhold. Vi er nå i midten av 30-årene.

Anonymkode: 57ad7...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du lyst, har du lov tenker jeg. I verste fall blir du avvist eller så svarer han ikke. Da har du hvertfall prøvd :-) Swnd en hyggelig mld og takk for sist og du tar gjerne en øl/kaffe med han en dag :-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg ser ikke hvorfor du ikke skal kunne ta kontakt med ham ? like du han ? da er det bare og kjøre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den mannen han virker å ha blitt :) Han har ikke forandret seg så mye, blitt voksen og mer avslappet enn før. Kunne gjerne sett om det ble noe mer :) Men er litt usikker siden vi hadde sex "første" kvelden, om det bare var sex? Spesielt siden han ikke sa noe om å treffes igjen han heller.

Anonymkode: 57ad7...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her igjen, så bra dere er så positive :) Vet jo ikke hva han tenker, men det er lov å prøve. Skal jeg foreslå en kaffe en dag? Spør fordi jeg er så usikker siden jeg føler jeg alltid bommer med menn i forhold til å ta kontakt, vært singel for lenge sikkert. Er heldigvis ikke usikker når vi faktisk treffes i det minste :)

Anonymkode: 57ad7...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...