Gå til innhold

Hjelp, vil ikke være slik!


Abela

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem. Samboer og hans kvinnelige kollega har tidligere sendt svært spesielle meldinger med hverandre med seksuell tone og "humor" som han har kalt det. Hun sender utfordrende snaps av seg selv (utringninger, trutmunn etc) og han har svart svært bekreftende. Han mente alt dette var humor og tull, men jeg vet at hun har søker bekreftelse hos ham. Da jeg fant ut av dette ble jeg såret og sint, og hadde vi ikke hatt et barn sammen hadde jeg tatt en lang pause og bedt ham komme tilbake når han var klar for å oppføre seg som en ikke-singel mann. Jeg ba ham om å droppe dette, og holde seg unna slike settinger med henne så godt det lot seg gjøre. Det virket som han forstod.

Allikevel fortsetter det. Ikke i like stor grad som før, men hun fortsetter like herlig. Heldigvis er han litt roligere enn før har jeg fått med meg. Men ikke så mye som jeg hadde håpet. Jeg innser at jeg ikke har så mye jeg kan "ta" ham på, og at jeg kanskje overreagerer innimellom når jeg ser navnet hennes poppe opp på mobilen hans.

Jeg vil virkelig ikke være den bitre, sure bitchen som er sjalu, men det er veldig vanskelig. Er det noen som har noen råd for å heve seg over sjalusien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Be han kutte ut dette tullet og slette henne overalt.  Eller bytte jobb. Eller så går du. Du godtar ikke singel oppførsel vet du. 

Anonymkode: 3d032...db6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Be han kutte ut dette tullet og slette henne overalt.  Eller bytte jobb. Eller så går du. Du godtar ikke singel oppførsel vet du. 

Anonymkode: 3d032...db6

Så det er ikke voldsomt å kreve at han sletter henne fra alle kanaler? Jeg blir så usikker, jeg vet jeg kan være litt dramatisk til tider, men vil jo bli tatt seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Abela skrev:

Så det er ikke voldsomt å kreve at han sletter henne fra alle kanaler? Jeg blir så usikker, jeg vet jeg kan være litt dramatisk til tider, men vil jo bli tatt seriøst.

Nei, selvfølgelig er det ikke det. Han tillater seg å motta bilder, og sexuelle bilder av en annen dame. Og flørter så det holder. Vis han at du har selvrespekt og ikke finner deg i noen ting som dette her. Han må respektere deg eller bli singel og fortsette med flørten alene 

Anonymkode: 3d032...db6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Abela skrev:

Jeg har et problem. Samboer og hans kvinnelige kollega har tidligere sendt svært spesielle meldinger med hverandre med seksuell tone og "humor" som han har kalt det. Hun sender utfordrende snaps av seg selv (utringninger, trutmunn etc) og han har svart svært bekreftende. Han mente alt dette var humor og tull, men jeg vet at hun har søker bekreftelse hos ham. Da jeg fant ut av dette ble jeg såret og sint, og hadde vi ikke hatt et barn sammen hadde jeg tatt en lang pause og bedt ham komme tilbake når han var klar for å oppføre seg som en ikke-singel mann. Jeg ba ham om å droppe dette, og holde seg unna slike settinger med henne så godt det lot seg gjøre. Det virket som han forstod.

Allikevel fortsetter det. Ikke i like stor grad som før, men hun fortsetter like herlig. Heldigvis er han litt roligere enn før har jeg fått med meg. Men ikke så mye som jeg hadde håpet. Jeg innser at jeg ikke har så mye jeg kan "ta" ham på, og at jeg kanskje overreagerer innimellom når jeg ser navnet hennes poppe opp på mobilen hans.

Jeg vil virkelig ikke være den bitre, sure bitchen som er sjalu, men det er veldig vanskelig. Er det noen som har noen råd for å heve seg over sjalusien?

Opplevd det samme med min eks. Visste seg at han var forelsket i henne og en uke etter jeg gjorde det slutt, av andre årsaker, ble de kjærester. Ikke et bra tegn det samboeren din driver med, TS. 

Anonymkode: f1d14...f8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har klaget på henne til ham i etterkant har jeg bare fått høre at jeg overreagerer og at jeg må ta meg sammen, så begynner jo å lure på om jeg er for sjalu etterhvert, men ser jo på svarene her at jeg kanskje ikke overreagerer allikevel :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...