Gå til innhold

Botox i kjeven


GlitterGlitter

Anbefalte innlegg

Hei! Noen her som har erfaring med botox mot kjevesmerter?

Har vært lenge plaget med svært anspent kjeve, og har prøvd flere ulike behandlingsmåter tidligere uten hell. Kjeven gir meg ofte hodepine som varer i flere dager og er generelt vond. 

Er veldig interessert i å høre andres erfaringer med botox i kjeven og om dere har gode eller dårlige erfaringer med dette! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei.

sliter med det samme. Har heller ikke funnet noen. Tenker skjønnhetsklinikker gjør dette men det burde vel best vert en lege..

har du funnet noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er nå slik til du kan få dekt botox som medisinsk behandling gjennom helfo, betaler kun en egenandel, om du har plager som hodepine eller kjeve smerter. 

Jeg fikk tilbud om botox mot migrene, så da tenker jeg at du også kan få det med en veldig god legeerklæring til en spesialist. Du må få henvisning til Nevrolog, det er dem som setter medisinsk botox behandling. De jobber nå får å gi kurs til sykepleiere, slik at ventelistene ikke skal være så lange.

Viss kjeve problemene dine trigger hodepine, så må du dra til legen din og fortelle dette, slik vil du bli godkjent som kandidat for medisinsk behandling med botox.

Anonymkode: 797c8...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...