Gå til innhold

Hvorfor kommer du til helvetet?


GenialGalning

Anbefalte innlegg

Hvis vi antar at et helvete eksisterer, hvilken gud putter deg der, og hva er høyst sannsynlig grunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den tredje dødssynden: Begjær (vs kyskhet).

 

 

Anonymkode: 96cf5...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begått alle dødssyndene opptil flere ganger i livet. Kan vel ikke si at noen av dem direkte utmerker seg, så det må vel bli på grunn av mine samlede synder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke at jeg bryter noen av budene, men jeg tror ikke på gud, jesus, den hellige ånd så det er vel nok i seg selv selv 

Anonymkode: 0ab19...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært litt uheldig og pådratt meg et par synder. Jeg har også vært raus med å tilby sjelen min til både Jesus og djevel i bytte mot rikdom og oppmerksomhet fra gutten jeg elsket som 15-åring. Rikdommen og den store kjærligheten har dessverre uteblitt. Tror uansett det vil brenne under mine føtter om helvete skulle vise seg å eksistere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GenialGalning skrev:

Hvis vi antar at et helvete eksisterer, hvilken gud putter deg der, og hva er høyst sannsynlig grunnen?

Hva sier bibelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minitroll skrev:

Har vært litt uheldig og pådratt meg et par synder. Jeg har også vært raus med å tilby sjelen min til både Jesus og djevel i bytte mot rikdom og oppmerksomhet fra gutten jeg elsket som 15-åring. Rikdommen og den store kjærligheten har dessverre uteblitt. Tror uansett det vil brenne under mine føtter om helvete skulle vise seg å eksistere.

Høres ikke som om du ønsker å leve for Jesus. Hva sier bibelen om hyklere og falske lepper?

Med hjertet tror en til frelse og med munnen bekjenner en til rettferdighet. Rom 10.10.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, debatant skrev:

hei hei :)

Nå tror jeg du bare troller litt fordi du kan ikke annet.
Gjør du det? Du? Er du en liten trollebolle du? Er du? Ja, en skikkelig liten kose-trolle-bolle, det er du! En knuse-klemme trollebolle! <3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, GenialGalning skrev:

Nå tror jeg du bare troller litt fordi du kan ikke annet.
Gjør du det? Du? Er du en liten trollebolle du? Er du? Ja, en skikkelig liten kose-trolle-bolle, det er du! En knuse-klemme trollebolle! <3

det er du som står for trollingen her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, debatant skrev:

det er du som står for trollingen her..

Sier bibelen noe om det

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har gravd ned gullmyntene i stedet for å satse de og på den måten forplante de. Men skal jeg få gjort det må Gud også gi meg noe jeg kan bruke de på, heller enn at jeg bare må sitte og holde på de til evinnelig tid.

Anonymkode: 92033...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, debatant skrev:

Høres ikke som om du ønsker å leve for Jesus. Hva sier bibelen om hyklere og falske lepper?

Med hjertet tror en til frelse og med munnen bekjenner en til rettferdighet. Rom 10.10.

 

Tror ikke falske lepper har et eget kapittel i bibelen ennå, da fillers ikke var så vanlig da den først ble skrevet. Men det kommer gjerne i neste reviderte utgave.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er en uempatisk og ond drittsekk...

...det er i hvertfall det som påstås, og jeg har blitt bedt om å dra dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Minitroll skrev:

Tror ikke falske lepper har et eget kapittel i bibelen ennå, da fillers ikke var så vanlig da den først ble skrevet. Men det kommer gjerne i neste reviderte utgave.

Det hjertet er fullt av, det taler munnen.
Matteus 12:34

Anonymkode: 92033...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, debatant skrev:

Hva sier bibelen?

Har du en brytningsfeil i hjernen som gjør at du ikke er i stand til å svare på det som faktisk blir spurt om.

Anonymkode: 92e8f...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...