Gå til innhold

Aww hvor skjønn og god mannen min er:)


Anciol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis med en liten svart lykkepille :D 
"black cats steals hearts, not souls" <3 

For øvrig nesten litt interessant at blant alle trådene som omhandler drittsekker og idioter, så kommer det endelig en tråd hvor en mann gjør noe positivt, så er det jammen meg feil det også... 
Du må nesten få en ekstra gratulere for å faktisk ha funnet en så omtenksom mann som ikke bare prøver glede deg i sorgen, men også velger gjøre en ekstra god gjerning med adopsjon i tillegg! Ser man her på KG har du funnet deg en one in a million! 
 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så god mann du har, Anicol. Og så vakker en liten pus han kom hjem med. Han valgte både kone og katt med hjertet. Han er en mann som gjør gode valg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer og gratulerer med en ny pus! :hjertesmil:

Tror jeg kommer til å være ganske utrøstelig, når min bestevenn pelsdott dør. Det hjelper sikkert å ha en ny pus som du skal bli glad i, og som tar litt oppmerksomheten fra sårgen :) 

Snill og omtenksom mann du har :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nøste~ skrev:

Er det alt som skal til for at en mann skal bli omtalt som skjønn, å kjøpe seg inn? Tror det er enklere enn jeg trodde å ha kjæreste :s

hæ?

Anonymkode: c73a3...22c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Nøste~ skrev:

Speielt når man tenker på at man kan få katter gratis.

Hva preiker du om egentlig? Noen mennesker tenker ikke på penger. De får øynene på noe og tenker at det er den rette gaven. Om den er gratis eller koster noe er det ikke noe de tenker på men å glede den de er glad i. Men du derimot tenke på penger. Det synes jeg sa heller noe om deg.

Anonymkode: c73a3...22c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nøste~ skrev:

Er det alt som skal til for at en mann skal bli omtalt som skjønn, å kjøpe seg inn? Tror det er enklere enn jeg trodde å ha kjæreste :s

hva er gale ? han viste omtanke og viste at han brydde seg. kjempefint det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Forundret.. skrev:

Gratulerer med ny pus som ser så myk ut som silke :ninuskapus:

Samtidig soå kondolerer jeg så mye med tapet av den forrige.

Må bare påpeke at jeg rett og slett blir stresset av bokhylla di :fnise:

Hahaha, jeg kjente på det samme! Har lyst på besøk for å rydde den :P

Men veldig skjønt gjort av mannen! :)

Endret av bopera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det alt som skal til for at en mann skal bli omtalt som skjønn, å kjøpe seg inn? Tror det er enklere enn jeg trodde å ha kjæreste :s

 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Speielt når man tenker på at man kan få katter gratis.

Empati er en fin bil, selv om du har dårlige erfaringer med menn  så la nå folk få kose seg. Hyggelig med katt ts.

Anonymkode: b189f...cff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎27‎.‎02‎.‎2017 den 19.22, Nøste~ skrev:

Speielt når man tenker på at man kan få katter gratis.

Gratis? Det er en del som bryr seg om dyr altså.
Joda, du kan få en gratis kattunge på finn, og så betale 350- 600,- for vaksine, og 900-1800,- for kastrering, og rundt 600,- for id-merking. Totalt 1850-3000,- er neppe gratis i andres øyne.
 Eller er du av disse som mener katter kan gå for lut og kaldt vann, og kan hives på sjøen om dem blir syk?

Anonymkode: 33047...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratis? Det er en del som bryr seg om dyr altså.
Joda, du kan få en gratis kattunge på finn, og så betale 350- 600,- for vaksine, og 900-1800,- for kastrering, og rundt 600,- for id-merking. Totalt 1850-3000,- er neppe gratis i andres øyne.
 Eller er du av disse som mener katter kan gå for lut og kaldt vann, og kan hives på sjøen om dem blir syk?

Anonymkode: 33047...05b

Seriøst, du vet ingenting om meg, AB. Jeg elsker katter og katten jeg har nå er som om ungen jeg ikke har fått ble født i en kattekropp. Har vokst opp med katter hele livet og vet MEGET GODT hva det koster å ha dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust. Han antar at det er bare å skaffe en ny så er det greit liksom? Den gamle er glemt og alt er fryd og gammen. Bruk og kast mentalitet er vist I full blomstring.

Anonymkode: 58df8...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...