Gå til innhold

Aww hvor skjønn og god mannen min er:)


Anciol

Anbefalte innlegg

Natt til fredag døde katten min i sin seng! Idag når jeg kom fra jobb kom mannen min mot meg med en sort katt på armen sin og gav meg den, han sa at han ville muntre meg opp:) Så mens han har hatt fri fra jobb og jeg jobbet så dro han til dyrenes vern og kjøper ny katt til meg:) legger ved et bilde!  Har ikke gitt den et navn ennå

IMG_20170127_175811.jpg

Endret av Anciol
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det alt som skal til for at en mann skal bli omtalt som skjønn, å kjøpe seg inn? Tror det er enklere enn jeg trodde å ha kjæreste :s

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny katt!:)  Det var omtenksomt gjort, man skal jammen kjenne noen godt, og ha god situasjonsforståelse, for å skaffe noen et nytt dyr, særlig tett etter det forrige har dødd! Basert på reaksjonen din, så kan man vel si at han traff blink! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får han belønning i kveld da tenker jeg. Det er nok det han tenkte på også.

Anonymkode: d482d...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får han belønning i kveld da tenker jeg. Det er nok det han tenkte på også.

Anonymkode: d482d...4e1

Er det vits i å være så kynisk? Kan det tenkes at han gjorde det av godhet? Sikkert vanskelig for enkelte menn å skjønne. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjorde det for å muntre meg opp, fordi han visste hvir høyt jeg elsket den gamle katten min:)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny pus som ser så myk ut som silke :ninuskapus:

Samtidig soå kondolerer jeg så mye med tapet av den forrige.

Må bare påpeke at jeg rett og slett blir stresset av bokhylla di :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anciol skrev:

Han gjorde det for å muntre meg opp, fordi han visste hvir høyt jeg elsket den gamle katten min:)

Tror de fleste skjønner at det ikke handler om å kjøpe din kjærlighet men heller om å gjøre noe fint for deg som muntrer deg opp heldigvis :) 

For en nydelig pus. Noen tanker angående navn?

Anonymkode: e6cc7...145

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nøste~ skrev:

Er det alt som skal til for at en mann skal bli omtalt som skjønn, å kjøpe seg inn? Tror det er enklere enn jeg trodde å ha kjæreste :s

Mannen viser at han har tenkt på TS og ville gjøre noe han tenkte hun ville like. At det kostet noe er ikke hovedgreia her. Det er fint å se at noen bryr seg og prøver å tenke hva som ville muntret deg opp.

Anonymkode: beb09...c3a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen viser at han har tenkt på TS og ville gjøre noe han tenkte hun ville like. At det kostet noe er ikke hovedgreia her. Det er fint å se at noen bryr seg og prøver å tenke hva som ville muntret deg opp.

Anonymkode: beb09...c3a

Speielt når man tenker på at man kan få katter gratis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nøste~ skrev:

Speielt når man tenker på at man kan få katter gratis.

..og igjen :klaske:

Anonymkode: af7cf...305

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nøste~ skrev:

Speielt når man tenker på at man kan få katter gratis.

Noen er greie nok til at de velger å adoptere fra dyrebeskyttelsen og lignende hvor man betaler en liten sum for å dekke kastrering og vaksiner :) Andre tenker ikke så mye på dette. TS sin mann er tydeligvis en av de som velger å hjelpe til ved å ta en katt som trenger et hjem :) 

Anonymkode: e6cc7...145

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

..og igjen :klaske:

Anonymkode: af7cf...305

Synes bare det er litt mistenksomt at mannen hennes følte for å fortelle henne at han hadde KJØPT en katt. Hvis han virkelig gjorde det for omtenksomheten alene så hadde han ikke sagt noe sånt. Litt enig med en AB her at han tenkte han kom til å få en stjerne i boka. Ikke fordet, jeg elsker katter, men hadde syntes det hadde vært rart om min mann følte trang til å si han hadde kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen er greie nok til at de velger å adoptere fra dyrebeskyttelsen og lignende hvor man betaler en liten sum for å dekke kastrering og vaksiner :) Andre tenker ikke så mye på dette. TS sin mann er tydeligvis en av de som velger å hjelpe til ved å ta en katt som trenger et hjem :) 

Anonymkode: e6cc7...145

Jaokei, da skjønner jeg :P Takk for at du gadd å forklare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anciol skrev:

Han gjorde det for å muntre meg opp, fordi han visste hvir høyt jeg elsket den gamle katten min:)

Og så flott at en pus har fått et nytt hjem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...