Gå til innhold

.


Mia1972

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde vel egentlig tilbydd meg å erstatte duken siden hun har vasket den 3 ganger jeg da.

men du vil vel ikke det pga hennes oppmerksomhetsbehov tidligere?

Anonymkode: f75c3...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun regner vel med at såpass voksne mennesker ikke griser på fest? Og at såpass voksne mennesker tilbyr seg å erstatte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha tatt en prat med henne og erstattet duken. Vær åpen, forsøk å være minst mulig konfronterende. Det er ikke sikkert hun har ment å svar surt, det kan være andre grunner til at hun ikke har tatt kontakt. Alt dette finner du bare ut av om du tar kontakt selv. Ikke la et vennskap gå på den måten på grunn av antakelser.

Anonymkode: 50597...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjøpt ny duk og avsluttet hele vennskapet.

Anonymkode: 97bb1...a3f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skulle bare sagt at glasset dessverre kom i skade for å velte fordi det gikk litt vel kjapt og vilt for seg da hun dro mannen din opp av sofaen for å danse, da hadde hun kanskje blitt rørt og takknemlig over tilbudet om å vaske den for henne ;) 

Hun høres ikke helt i vater ut. Sånne folk kan man godt unngå å feste med, for de blir ofte verre av alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde kjøpt ny duk og avsluttet hele vennskapet.

Anonymkode: 97bb1...a3f

Enig, man må regne med søl under en fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2017 den 12.03, Jordbæra skrev:

Hun regner vel med at såpass voksne mennesker ikke griser på fest? Og at såpass voksne mennesker tilbyr seg å erstatte? 

Din kan ikke ha levd noe særlig. 

Anonymkode: f27a5...123

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Monday, February 27, 2017 den 12.03, Jordbæra skrev:

Hun regner vel med at såpass voksne mennesker ikke griser på fest? Og at såpass voksne mennesker tilbyr seg å erstatte? 

Du er vel ikke tilfeldigvis venninna eller?:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, February 27, 2017 den 12.02, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde vel egentlig tilbydd meg å erstatte duken siden hun har vasket den 3 ganger jeg da.

men du vil vel ikke det pga hennes oppmerksomhetsbehov tidligere?

Anonymkode: f75c3...5e2

Ble vel litt satt ut av humøret og den dårlige oppførselen hennes da vel. Hvorfor skal ts tilby noe til det mennesket der? Hun høres ikke helt snill ut for å si det sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten til dere to siste som har kommentert her :)

Endret av Mia1972
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:troest: Har du tenkt noe videre på hva du vil gjøre, ts? Ut fra beskrivelsen din så høres "venninna" ikke så god ut. Enten om du tar en prat med henne, eller kutter henne tvert. 

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1. mars 2017 den 18.13, wintergirl skrev:

 

Endret av Mia1972
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mia1972 skrev:

Takk for at du spør :). Jeg burde sikkert snakke med henne, og fortelle henne at det hun har sagt og gjort plager meg, at hun ikke kan fortsette sånn hvis vi skal ha videre kontakt, og hvis hun tar det jeg sier alvorlig og ber om unnskyldning, så vil jeg nok gi henne en sjanse til, men den praten hadde kanskje ført til at vi får et mer anstrengt forhold enn tidligere.

Hvis jeg velger å bare kutte henne tvert, (som jeg egentlig føler mest for å gjøre, ) så vil jeg likevel møte på henne innimellom fordi vi har felles venner. :icon_frown: Uff, vanskelig dette...

Skjønner den :) Du kan jo selvfølgelig også bare gi henne én sjanse uten at du nevner noe nå, men hvis hun er den samme da så blir det kanskje lettere å si ifra og? Den siste dråpen før det smeller til ;) .Men huff ja, det er ikke lett sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler kansje hun er mer opptatt av mannen din enn deg på den festen.. Hadde droppet henne.

Anonymkode: 8a859...b73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...