Gå til innhold

Forventer damer at mannen skal slikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Kjære er ikke maoschist :) Så selv om jeg er sadist, ville jeg selfølgelig aldri slått ham. 
Det er han som slår meg ;) 

se jeg kan svare på spørmålet ditt, kan du svare på mine? 

Du svarte ikke på mitt spørsmål, har du sluttet å slå mannen din?

Anonymkode: af21c...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du svarte ikke på mitt spørsmål, har du sluttet å slå mannen din?

Anonymkode: af21c...3f7

jeg begynte aldri.. så jo jeg svarte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil aldri ønske at partneren min skal gjøre noe seksuelt bare for å tilfredsstille mine behov. Når det er sagt så kunne jeg ikke vært i ett forhold uten oralsex, har vært det før og det var ett så stort savn at det gjør jeg ikke igjen.

Men for de som liker å slikke men ikke liker kjønnssaftene, så kan de bruke slikkelapper. På samme måte som at de mennene som vil komme under oralsex kan bli sugd med kondom på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det forventer jeg. Et sexliv uten oralsex er for meg et fattig sexliv, og det er jeg ikke interessert i.

Anonymkode: 99391...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Elliespelli skrev:

Når det er sagt så kunne jeg ikke vært i ett forhold uten oralsex, har vært det før og det var ett så stort savn at det gjør jeg ikke igjen.

Enig med deg. Er akkurat ute av et slikt forhold, og jeg må si jeg virkelig savner oralsexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kattepusen skrev:

jeg begynte aldri.. så jo jeg svarte. 

Nei, du svarte ikke på det jeg spurte om. Ser du hvor lett det er å drive med slike herskemetoder du driver med?

Enten kan du slutte med det og oppføre deg eller la være.

Anonymkode: af21c...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du svarte ikke på det jeg spurte om. Ser du hvor lett det er å drive med slike herskemetoder du driver med?

Enten kan du slutte med det og oppføre deg eller la være.

Anonymkode: af21c...3f7

Fortell meg gjerne hvor du svarte på spørsmålene mine. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Fortell meg gjerne hvor du svarte på spørsmålene mine. 

Som sagt, du kan slutte eller la være å slutte. Du velger å la være. Ikke at det bryr meg.

For øvrig trenger ikke sadisme være å slå.

Det var en gang en masochist som gikk langs en landevei. Etter et langt stykke så denne masochisten en person komme i møte andre veien. Etter en stund ble det tydelig at det var en sadist. Etter hvert møttes de på landeveien. "Slå meg", sa masochisten. "Nei", svarte sadisten.

Anonymkode: af21c...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, du kan slutte eller la være å slutte. Du velger å la være. Ikke at det bryr meg.

For øvrig trenger ikke sadisme være å slå.

Det var en gang en masochist som gikk langs en landevei. Etter et langt stykke så denne masochisten en person komme i møte andre veien. Etter en stund ble det tydelig at det var en sadist. Etter hvert møttes de på landeveien. "Slå meg", sa masochisten. "Nei", svarte sadisten.

Anonymkode: af21c...3f7

Så med andre ord.. du har ikke tenkt å svare.. du vil bare anklage kvinner for å ikke skjønne preferanser.. supert. godt å vite!

Ha en fin dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hulderen skrev:

Beklager at jeg ikke sjekket AB-nr, og bare gikk ut fra at du var TS. Hvorfor angriper du meg nå? Om du gidder å bla tilbake til side 1, så ser du at jeg forvente orgasme når jeg har sex, men jeg forventer ikke slikking.  

Vil bare påpeke at jeg som er TS, liker å slikke:)

Anonymkode: 644ca...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet der ikke, og lar ikke lenger gutter gjøre det, etter min ekskjæreste lærte meg at sex først og fremst er for menn, og sa at det var ekkelt - selv om han villig gjorde det. Nå klarer jeg ikke nyte det lenger, og tenker at det er ekkelt og guffent. Redd for at de gjør det av "plikt". jeg vet hvor ekkelt det er å suge en penis som er skikkelig svett og lukter, og er redd for at noen skal få den opplevelsen av meg. Vet det ikke er riktig, men er redd for å ødelegge sexen for mannen, fordi jeg har "lært" at det er viktigst.

Min nye kjæreste prøvde å gå ned på meg, og jeg stoppet han rett før. Var kjempepinlig, men klarer ikke la noen gjøre det lenger, har ingen selvtillit på underlivet lenger, selv om den var kjempehøy før! 

Anonymkode: 7f857...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager at jeg ikke sjekket side 1. Jeg hadde ikke giddet med ei dame som forventet noe som helst. Hennes orgasme er hennes ansvar, på samme måte som jeg ikke forventer at hun gir meg orgasme, min orgasme er mitt ansvar.

Kanskje derfor du har så vanskelig for å akseptere at folk har forskjellige preferanser? Du vil at folk skal akseptere dine preferanser, men du vil ikke akseptere andres preferanser.

Anonymkode: af21c...3f7

Det var da voldsomt til hangup på preferanser du har. Hvor har jeg skrevet at jeg ikke aksepterer at folk har forskjellige preferanser? Jeg har heller ikke skrevet at jeg forventer at mannen gir meg orgasme. Jeg forventer å få orgasme når jeg har sex, ellers hadde jeg ikke giddet. Men jeg tar ansvar for egen orgasme. Hadde jeg bare ligget som et slakt, ville jeg ikke fått vaginal orgasme. Den får jeg takket være at jeg kniper og har fantasier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg forventer det ikke. Er ikke så veldig begeistret for å bli slikket heller, så det er ikke noe jeg savner. Å suge kan jeg derimot mer enn gjerne gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det handler om å gi og ta. Hvis jeg gir en BJ syns jeg det er egoistisk å ikke return the favour. Og ja, hovedfokuset skal være på klitten, men foretrekker at ikke hele området blir glemt.

Anonymkode: 1195f...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Elliespelli skrev:

Men for de som liker å slikke men ikke liker kjønnssaftene, så kan de bruke slikkelapper. På samme måte som at de mennene som vil komme under oralsex kan bli sugd med kondom på.

Halve nytelsen av å slikke en kvinne er jo smaken av hennes safter, andre halvdelen er at hun virkelig nyter det og har en fantastisk opplevelse ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei! Hater å bli slikket + skjønner svært godt at menn ikke vil det mtp hvordan det smaker, ser ut og lukter. 

Anonymkode: 8ba53...c92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei! Hater å bli slikket + skjønner svært godt at menn ikke vil det mtp hvordan det smaker, ser ut og lukter. 

Anonymkode: 8ba53...c92

Det smaker deilig. Ser deilig ut. Og så lukter det veldig deilig. Kunne aldri vært sammen med en dame jeg ikke fikk lov å slikke. Helst daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg liker ikke motta oralsex. Suge kan jeg gjøre da. 

Anonymkode: 0439c...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...