Gå til innhold

Dårlig samvittighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var i utdrikningslag for min beste venninne i hovedstaden i helgen. Det var gøy og en del alkohol. Var på en bra uteplass og det ble mye dansing og jeg klinte litt med en gutt på dansegulvet. Dro ikke med han da det stengte og så han aldri mer og er nå tilbake i hjembyen min. Men i natt da jeg tok taxi hjem gråt jeg og følte dårlig samvittighet. Grunnen til jeg følte på det var fordi jeg møtte en gutt jeg hadde ONS med for 2 uker siden, og har møtt han 4-5 gang og spist middag og sovet hos hverandre ett par gang og hatt sex. Vi er ikke i forhold og har ikke snakket noe om det men sagt at vi vil treffes. Jeg har bare sett på det som trivelig og at han er en utrulig søt og kjekk gutt.

Men etter det som skjedde på byen i natt tror jeg at jeg liker han mer enn jeg trodde siden jeg ble lei meg. Men har jo dårlig samvittighet. Bør jeg fortelle eller late som ingenting  har skjedd og prøve å bli bedre kjent med han og se om det kan bli mer?

 

Anonymkode: 12c33...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt klining betyr ingen ting når du ikke er i et forhold. Fortsett å bli kjent med han, og glem hele greia! Man skal kysse noen frosker :-)

Anonymkode: ccbe6...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Takk for svar :) Jeg tenker det var et bra tegn at jeg ble lei meg for da betyr det at jeg ønsker å bli enda mer kjent med han og se videre hva som skjer. 

Anonymkode: 12c33...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...