Gå til innhold

Anstrengt forhold til sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I mitt forrige forhold ble jeg utsatt for en del ting som var litt i gråsonen. Det er vanskelig å forklare og vanskelig å snakke om men kort fortalt hadde han både psykisk og fysisk overtaket med lite respekt for meg, som førte til at jeg hadde mye sex som jeg ikke ville ha. Jeg trodde ikke det var noe som hadde "merket"  meg, men jeg har nå fått ny partner etter ca et år. Jeg liker han utrolig godt og han er så snill, men jeg klarer ikke få sexen til å fungere. Jeg er så vant til at sex ikke er særlig godt eller noe jeg har lyst til at jeg oppfører meg slik jeg tror han vil jeg skal, for det var det jeg pleide å gjøre. Den nye partneren har gjennomskuet det, men tolket det slik at det er at han ikke er flink/at det er han det er noe galt med. Hvordan kan jeg lære meg å slappe av og oppføre meg naturlig og ha det godt? Og burde jeg forklare hva som egentlig er problemet, og eventuelt hva bør jeg si/ikke si? Er så redd det forandrer på hans oppfatning av meg, men det fungerer jo ikke når han tror han ikke er tilfredsstillende og at jeg ikke har lyst på han.. 

Anonymkode: 1c7c2...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, carmen81 skrev:

Snakk med han og fortell han hvordan det tidligere har vært. 

Jeg er så redd det skremmer han unna. Vi har ikke helt definert "oss" enda og forholdet er veldig nytt så er redd jeg legger veldig mye over på han ved å åpne meg om dette så fort.

Anonymkode: 1c7c2...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i tilfelle, hvordan starter jeg egentlig en samtale om det her? 

Anonymkode: 1c7c2...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...