Gå til innhold

Har fått nr av dame på byen. Hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja. Jeg vet det er litt patetisk å drive og spørre om hjelp her, men jeg er litt ute av trening.

Var ute på byen igår og endte opp med heftig og eggende dans med en utenomjordisk vakker jente. Vi danset i over en time. Gned oss mot hverandre og ga hverandre sultne blikk. Etterhvert måtte jeg dra videre. Og før jeg dro ga hun meg tlf. nr. sitt. Er nettopp ferdig med 13 års samliv, og er veldig usikker og ute av trening når det gjelder sjekking.

Noen som har gode tips om hvordan å gå frem her? Har liksom ikke så mye tema å ta opp tråden på. Vi snakket ikke så mye sammen utover det åpenbare kroppsspråket vi begge to ytret.

Anonymkode: 1710a...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært henne hadde jeg nok ventet på å høre fra deg. Send henne en mld da vell,bare si takk for i går og at du har lyst til å møte henne igjen for å bli bedre kjent med henne.

har enda ikke hørt om en jente som ikke hadde blitt glad for å høre fra noen de har gitt nummeret sitt til. Hva har du å tape?;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en vellykket kveld. Her må du gi oppmerksomhet MEN ikke for mye nå i starten. Ikke vær nervøs, dette kan du. Erfaring har du fra et langt samliv selv om kvinner er like ulike som det finnes antall atomer i universet, men noen likheter finner man i de 7 grunnstoffene.... Vær leken, morsom og ikke for høytidelig, men hva du en gjør så vær deg selv. Er du en tørrpinne så får du heller jobbe litt med nettopp det. Og hva du enn gjør når dere møtes. KLE DEG OPP som en mann. Vet du ikke hvordan så gå til en sjappe å få hjelp. Har sett altfor mange som stiller i alt fra arbeidstøy til flipflops, klogger eller kjeledress med felleskjøpet på ryggen.... (kan jo ha sin sjarm dersom hun er odelsjente og du bygutt) Anyways, lykke til

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et viktig tips!

Ikke ta i mot råd fra kvinner. De vil fortelle deg hvordan de vil at en evnukk av en sexløs venn skal oppføre seg, være snill, god, lytte, og alt det pjattet der! Kvinner ser ikke for seg hvordan en mann som tar henne med storm er, men hvordan en god venn som aldri vil ha sex med henne er, som hun aldri tenner på er. En som hun aldri får lyst på, som aldri får sex av henne.

Ta kun og bare imot råd fra menn. For det er kun og bare vi som vet hvordan kvinner kan og skal sjarmeres.

Anonymkode: 954fa...a6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hei x, Hvordan er formen?" Hvis hun egentlig er interessert så svarer hun. Jenter gir bort nummer på byen stadig vekk, så ikke bli overrasket hvis hun ikke svarer, elle at hun svarer med "hvem er du?".  :)

Endret av Mario
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mario skrev:

"Hei x, Hvordan er formen?" Hvis hun egentlig er interessert så svarer hun. Jenter gir bort nummer på byen stadig vekk, så ikke bli overrasket hvis hun ikke svarer, elle at hun svarer med "hvem er du?".  :)

Misunnelse har alltid vært en drivende faktor til undertrykkelse, maktbegjær og generelt pur elendighet. Anbefaler Yoga, der lærer man å bygge opp istedet for å rive ned!! Just saying....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et viktig tips!

Ikke ta i mot råd fra kvinner. De vil fortelle deg hvordan de vil at en evnukk av en sexløs venn skal oppføre seg, være snill, god, lytte, og alt det pjattet der! Kvinner ser ikke for seg hvordan en mann som tar henne med storm er, men hvordan en god venn som aldri vil ha sex med henne er, som hun aldri tenner på er. En som hun aldri får lyst på, som aldri får sex av henne.

Ta kun og bare imot råd fra menn. For det er kun og bare vi som vet hvordan kvinner kan og skal sjarmeres.

Anonymkode: 954fa...a6f

Ingen som har gitt deg noen nummer nei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Prebs skrev:

Misunnelse har alltid vært en drivende faktor til undertrykkelse, maktbegjær og generelt pur elendighet. Anbefaler Yoga, der lærer man å bygge opp istedet for å rive ned!! Just saying....

Det var ikke meningen at det skulle komme ut som nedrivende på noen måte. Jeg skrev basert på egne erfaringer, og venners erfaringer. Intet mer, intet mindre 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte du melding, TS?

Jeg ville også takket for dansen :)

Anonymkode: 1ebbf...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for dansen, ikke noe mer... Legg til et blunkefjes 😉 La det så være opp til henne å legge tonen. 

Anonymkode: 2ebc6...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et viktig tips!

Ikke ta i mot råd fra kvinner. De vil fortelle deg hvordan de vil at en evnukk av en sexløs venn skal oppføre seg, være snill, god, lytte, og alt det pjattet der! Kvinner ser ikke for seg hvordan en mann som tar henne med storm er, men hvordan en god venn som aldri vil ha sex med henne er, som hun aldri tenner på er. En som hun aldri får lyst på, som aldri får sex av henne.

Ta kun og bare imot råd fra menn. For det er kun og bare vi som vet hvordan kvinner kan og skal sjarmeres.

Anonymkode: 954fa...a6f

Get ouuuuuuut er dette nok en av WubWubs troller profiler her inne eller ? 

Anonymkode: d84ac...6e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for dansen, ikke noe mer... Legg til et blunkefjes 😉 La det så være opp til henne å legge tonen. 

Anonymkode: 2ebc6...5ce

En sånn melding hadde jeg aldri svart på. Hva skal man svare "jo takk det samme" også stopper samtalen der. Jo så tenker du nei etter det spør man jo om noe mer, men nope vær rett på sak og tydelig i hva du vil.

Skriv Hei søta ! Takk for sist, hadde det artig og kunne gjerne truffet deg igjen for å bli bedre kjent  om du har lyst. Hva sier du til en matbit på torsdag?

Om du bare er ute etter sex så sier du ikke at du vil bli bedre kjent osv. Da må du også signalisere det tydelig så hun ikke føler seg lurt. Da passer det med noe som "Hei du, takk for dansen på *utested* sist!  Ses vi der til helga igjen kanskje ? Håper det ;) " blunketegn fremfor smiletegn er viktig her .

 

Lykke til! :)

Anonymkode: d84ac...6e6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for dansen, ikke noe mer... Legg til et blunkefjes 😉 La det så være opp til henne å legge tonen. 

Anonymkode: 2ebc6...5ce

Dette er grunnen til at menn aldri må finne på å ta imot tips/råd fra damer.

Anonymkode: 954fa...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er grunnen til at menn aldri må finne på å ta imot tips/råd fra damer.

Anonymkode: 954fa...a6f

Kan du slutte å spamme tråden med dritt og heller GI DITT RÅD til TS ettersom du tydeligvis har svaret?

Anonymkode: a5184...617

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest impressa

Hvis jeg var dama her og hadde samme fine opplevelse av dansen som deg hadde ikke innholdet betydd noe. Hadde vært spennende å høre fra deg uansett. Men det hadde vært MYE bedre å høre noe på søndag ettermiddag enn mandag morgen, så håper virkelig du har fått ut fingeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (kvinne) hadde ikke sendt melding. Ikke etter jeg nettopp hadde blitt singel, sender du melding så antar hun at du er keen på noe mer.

Anonymkode: f4410...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en melding men holdt det kort og konsist og avtal gjerne et nytt møte. Ikke skriv noe som at du likte henne sååå godt og gleder deg til å se henne igjen,det blir litt for needy. Foreslå heller en kjapp kopp kaffe eller noe.

Ikke vær for på,la henne delta og,dette skal være frem og tilbake kommunikasjon,ikke bare du som 'maser'om nye møter..skriver hun ikke tilbake så vent noen dager,da er ballen lagt død,ta et hint.

Å 'være romantisk'kan du være når dere har holdt på en stund. Mange menn går i fella at de sender masse 😘😘 før dere engang har blitt kjent. Romantikk er bra,men kun hvis hun faktisk er videre interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...