Gå til innhold

Min fuckfriend er 25 år eldre enn meg, men han er elendig i senga...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 18 og han er 43 og vi har hatt en del sex sammen. Han maser mye om analsex og selv om jeg ikke vil ha det så maser han om det hver gang vi møtes. Han stikker ofte fingeren sin inni rumpa mi i reverse cowgirl uten lov, og jeg må hele tiden ta den vekk. Så sier han at menn tenner ikke på små pupper (a cup), og at jeg er heldig at han vil ha sex med meg. Men når jeg leser her på KG så har jeg lest at menn også liker små pupper. Leser ofte om at menn liker veldig unge jenter, men han snakker som om jeg er heldig som får sex av han. Han synes jeg er uerfaren. :( 

Han ønsker å lære meg opp, men han kan jo nesten ingenting. Han er overvektig, og jeg må som regel ri fordi sex blir for tungt for han tror jeg. Sexen er gørrkjedelig og jeg er lei av å ri. Bør jeg "dumpe" han? Jeg er veldig sjenert og synes det er vanskelig å finne menn for sex pga jeg er så sjenert.

Anonymkode: 05c57...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som kvinne kan du velge og vrake i hvem du vil ha sex med. Blir for dumt å kaste bort tiden på en du misliker.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke GIDD! 
Han gjør deg ikke en tjeneste. Han forsøker sikkert å kverke selvtilliten din så du skal ta til takke med ham, og ikke finne noe bedre som du åpenbart fortjener. At han i tillegg ikke respekterer at du ikke vil ha fingeren, er dråpen. Skaff deg tinder, og du har en kjekk mann på din egen alder eller hvilken alder du vil på null komma niks. Puppestørrelse er overvurdert. Små er like pent som store. Ganske få menn ville takket nei til en dame fordi puppene ikke var store eller små nok, akkurat som vi ikke snur i døra hvis pikken ikke er drømmestørrelsen. Heia deg! 

Anonymkode: e48c8...def

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Den eneste grunnen til å ha en FF er jo å ha digg sex. Dette er ikke digg sex for deg, altså er det helt unødvendig å beholde fyren.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 18 og han er 43 og vi har hatt en del sex sammen. Han maser mye om analsex og selv om jeg ikke vil ha det så maser han om det hver gang vi møtes. Han stikker ofte fingeren sin inni rumpa mi i reverse cowgirl uten lov, og jeg må hele tiden ta den vekk. Så sier han at menn tenner ikke på små pupper (a cup), og at jeg er heldig at han vil ha sex med meg. Men når jeg leser her på KG så har jeg lest at menn også liker små pupper. Leser ofte om at menn liker veldig unge jenter, men han snakker som om jeg er heldig som får sex av han. Han synes jeg er uerfaren. :( 

Han ønsker å lære meg opp, men han kan jo nesten ingenting. Han er overvektig, og jeg må som regel ri fordi sex blir for tungt for han tror jeg. Sexen er gørrkjedelig og jeg er lei av å ri. Bør jeg "dumpe" han? Jeg er veldig sjenert og synes det er vanskelig å finne menn for sex pga jeg er så sjenert.

Anonymkode: 05c57...bb4

Er det så viktig for deg å finne menn du kan ha sex med?
Eg ville heller ikkje hatt sex, enn å hatt gørrkjedeleg sex med ein som er elendig i senga. Og i alle fall når han prøvar å bryte deg ned psykisk i mellomtida!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, for en motbydelig fyr! Høres jo ikke ut som om du liker noe som helst med sexen og får null utbytte. Du skal ikke finne deg i dette, bare gå videre med livet og finn deg en verdig sexpartner du faktisk har lyst på :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet jeg om en mann er flink da? Jeg møtte han på nakenprat og han sa at han hadde masse erfaring og har hatt sex siden han var på min alder. :( Betyr det at han løy for meg? Liker ikke å ligge rundt og vil ha så få sexpartnere som mulig så det er jo såklart skuffende når en mann sier han har masse erfaring men så gidder han ikke annet enn cowgirl stillingen og mobber meg for puppene mine. Pluss han har bare slikket meg en gang, men jeg har sugd han hver gang. Han kommer hver gang men jeg har ikke fått en eneste orgasme. 

TS

Anonymkode: 05c57...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes absolutt du skal kvitte deg med denne fyren før han har ødelagt hele selvtilliten din.. Små pupper er dødsdigg, ikke la noen fortelle deg noe annet (helt seriøst, det er dødsdigg). Du er ung, og det vil ikke være noe problem for deg å finne en annen senere. Ikke kast bort tiden din på en fyr som ikke er gir deg hverken bra sex eller godt selvbilde.

Anonymkode: 03767...a6f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden pulevenner handler om å ha god sex, så skjønner jeg ikke hvorfor man gidder om sexen er dårlig og han ikke respekterer dine grenser. 

Endret av Elliespelli
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet jeg om en mann er flink da? Jeg møtte han på nakenprat og han sa at han hadde masse erfaring og har hatt sex siden han var på min alder. :( Betyr det at han løy for meg? Liker ikke å ligge rundt og vil ha så få sexpartnere som mulig så det er jo såklart skuffende når en mann sier han har masse erfaring men så gidder han ikke annet enn cowgirl stillingen og mobber meg for puppene mine. Pluss han har bare slikket meg en gang, men jeg har sugd han hver gang. Han kommer hver gang men jeg har ikke fått en eneste orgasme. 

TS

Anonymkode: 05c57...bb4

Det er umulig å være helt sikker på om en mann er flink på forhånd, men jeg tviler på at nakenprat er et sted der man finenr de beste og flinkeste, de er vel gjerne ute og finner seg damer på andre måter. Det er ikke sikkert han løy, men å ha hatt sex mange ganger betyr ikke at man er god i sengen, det handler bare om tall. 

Nå er ikke det noe for meg, men om jeg skulle hatt et ff-forhold så tror jeg at jeg hadde funnet en fyr på f.eks. tinder, møtt ham for å se an kjemien, og så treffes en gang til om jeg ønsker å ha sex med fyren. Men det skal nok godt gjøres å ikke prøve og feile litt i jakten på en ff, der vil jo begge gjerne ha "perfekt" sex. Han du holder på med nå er i alle fall ikke noe å samle på, da er det bedre å ikke ha sex. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet jeg om en mann er flink da? Jeg møtte han på nakenprat og han sa at han hadde masse erfaring og har hatt sex siden han var på min alder. :( Betyr det at han løy for meg? Liker ikke å ligge rundt og vil ha så få sexpartnere som mulig så det er jo såklart skuffende når en mann sier han har masse erfaring men så gidder han ikke annet enn cowgirl stillingen og mobber meg for puppene mine. Pluss han har bare slikket meg en gang, men jeg har sugd han hver gang. Han kommer hver gang men jeg har ikke fått en eneste orgasme. 

TS

Anonymkode: 05c57...bb4

Selv om en person har hatt masse sex, betyr det ikke at vedkommende er erfaren.

 

Skjønner virkelig ikke hvorfor du har sex med han. Sex med en person skal få en til å føle seg bra, til å ville gjenta det.

Når man har god sex vet man det godt. Dersom man må stille spørsmål om det, så er ikke sexen god.

Men hvorfor har du sex kun for sexens skyld? Ha litt respekt for deg selv jent!

Anonymkode: 99232...af6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her snakker vi om en som utnytter deg, og i tillegg prøver å få et psykisk overtak på deg. Finn deg noen andre, det er du som har den reelle makten her. Du vet det bare ikke.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...