Gå til innhold

Jeg hater det


smilo

Anbefalte innlegg

når jeg må avvise en mann. Men nok en gang er det en som tydelig kan tenke seg å bli bedre kjent med meg. Og jeg er ikke der, og kommer heller ikke til å komme dit med denne mannen. Denne gangen er det er en jeg er blitt kjent med via felles interesser. Han er en hyggelig mann, men jeg kjenner ingen steder at jeg kan tenke meg nærmere bekjentskap. 

Hvorfor kan ikke jeg bli interessert i de som er interessert i meg.. Og hvordan avviser jeg en hyggelig mann som jeg må forholde meg til videre uten å såre ham. Jeg må legge til at jeg aldri har flørtet med ham eller gitt ham noen signaler som kunne vært mulig å misforstå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags tilnærming har han gjort? Hvis det bare er noe som foregår i din egen fantasi så kan du nok slappe helt av. 

Anonymkode: ef934...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, smilo skrev:

når jeg må avvise en mann. Men nok en gang er det en som tydelig kan tenke seg å bli bedre kjent med meg. Og jeg er ikke der, og kommer heller ikke til å komme dit med denne mannen. Denne gangen er det er en jeg er blitt kjent med via felles interesser. Han er en hyggelig mann, men jeg kjenner ingen steder at jeg kan tenke meg nærmere bekjentskap. 

Hvorfor kan ikke jeg bli interessert i de som er interessert i meg.. Og hvordan avviser jeg en hyggelig mann som jeg må forholde meg til videre uten å såre ham. Jeg må legge til at jeg aldri har flørtet med ham eller gitt ham noen signaler som kunne vært mulig å misforstå

Fortell han at hvis han begynner å løfte, og løfter tre dager i uken i tre år så vil han begynne å nærme seg attraktiv. Inntil da får han greie seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags tilnærming har han gjort? Hvis det bare er noe som foregår i din egen fantasi så kan du nok slappe helt av. 

Anonymkode: ef934...2f7

Han har sagt at han gjerne vil date meg +++ I tillegg kom det melding i kveld som sa at jeg var søt.. Jeg vil ikke date ham og jeg er ikke søt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Fortell han at hvis han begynner å løfte, og løfter tre dager i uken i tre år så vil han begynne å nærme seg attraktiv. Inntil da får han greie seg selv.

Om han så hadde løftet 5 ganger i uka de tre siste årene ville jeg ikke hatt ham. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, smilo skrev:

Om han så hadde løftet 5 ganger i uka de tre siste årene ville jeg ikke hatt ham. 

 

Hvorfor ikke? Er han fattig? Dårlig klesstil? Sosialt utilpass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man ikke tiltrukket av en person, så er man ikke det. Da må du bare forklare at du dessverre ikke tenker på ham på den måten, og at du vil at dere skal være venner. Ingenting mer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Neste gang han prøver seg skriftlig må du nesten bare si: "Beklager, jeg er ikke interesert i deg på den måten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...