Gå til innhold

Øvelser for å få smalere lår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger å få smalet inn lårene øverst. Hva skal jeg gjøre av øvelser for å få til dette? Jeg vil helst kunne gjøre dette hjemme, da jeg ikke er særlig glad i treningssenteret ;)

Anonymkode: ab7aa...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Punktslanking fungerer ikke, men du kan passe på hva du spiser, trene utholdenhet, og gjøre øvelser som fokuserer på ben/lår/rumpe for å bli mer markert.

Har selv hatt mye "upper thigh fat", det eneste som hjalp her var å jogge daglig over en lengre periode og bli mindre overalt 

Anonymkode: 1edde...704

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Punktslanking fungerer ikke, men du kan passe på hva du spiser, trene utholdenhet, og gjøre øvelser som fokuserer på ben/lår/rumpe for å bli mer markert.

Har selv hatt mye "upper thigh fat", det eneste som hjalp her var å jogge daglig over en lengre periode og bli mindre overalt 

Anonymkode: 1edde...704

Hei, ja er veldig forsiktig på kosthold. Blir litt brus her og der, men da kutter jeg heller ned på noe annet. Men ; hva slags øvelser gjorde du ? Skulle trengt noe som ikke var alt for vanskelig og kan gjøres hjemme. 

Anonymkode: ab7aa...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogging eller sykling kan fjerne fett, men punktslanking funker ikke. Det er helt naturlig også for veldig slanke kvinner å ha fett øverst på lårene. 

Anonymkode: d4864...657

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Punktfjerning av fett får du kun gjort unaturlig, altså fettsuging.

Du får ikke mindre lår av å trene noe som helst, man kan kun øke eller minske størrelser/vekt totalt sett.

Kvinner vil typisk miste fett i brystene først, og helt sist på områdene man lagrer fett.

Så du kan enten akseptere at du har normal kropp, eller slanke deg livet ut uten ønsket resultat. Ditt valg.

Anonymkode: b4fb1...193

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DDDPunktfjerning av fett får du kun gjort unaturlig, altså fettsuging.

Du får ikke mindre lår av å trene noe som helst, man kan kun øke eller minske størrelser/vekt totalt sett.

Kvinner vil typisk miste fett i brystene først, og helt sist på områdene man lagrer fett.

Så du kan enten akseptere at du har normal kropp, eller slanke deg livet ut uten ønsket resultat. Ditt valg.

Anonymkode: b4fb1...193

Men er detikke slik at folk trener for å få en fastere kropp ? Da burde man vel kunne klare å få inn målene litt på låra ved hjelp av øvelser ? Snakker om å få ned fettorosent. 

Anonymkode: ab7aa...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger å få smalet inn lårene øverst. Hva skal jeg gjøre av øvelser for å få til dette? Jeg vil helst kunne gjøre dette hjemme, da jeg ikke er særlig glad i treningssenteret ;)

Anonymkode: ab7aa...dac

Alt du trenger er en repetisjon med å legge fra deg gaffelen. Dess tidligere inn i et måltid du gjør denne øvelsen dess bedre effekt vil du se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amativeReflection skrev:

Alt du trenger er en repetisjon med å legge fra deg gaffelen. Dess tidligere inn i et måltid du gjør denne øvelsen dess bedre effekt vil du se.

Som sagt, les mine svar ovenfor. 

Anonymkode: ab7aa...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som sagt, les mine svar ovenfor. 

Anonymkode: ab7aa...dac

Hvilken av dem?

Du ønsker smalere lår uten å trene og uten å spise mindre? 

Da foreslår jeg sånne strømpebukser som presser sammen lårene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger å få smalet inn lårene øverst. Hva skal jeg gjøre av øvelser for å få til dette? Jeg vil helst kunne gjøre dette hjemme, da jeg ikke er særlig glad i treningssenteret ;)

Anonymkode: ab7aa...dac

Til andre som måtte komme over denne tråden: ingen TRENGER å få smalet inn lårene. 

Anonymkode: fe772...64b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...