Gå til innhold

Bill Paxton er død


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Halvveis

Bill er også udødeliggjort med sitatet "game over man, game over". Fra Aliens:

 

Endret av Halvveis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Så tragisk :tristbla: Han var en utrolig god skuespiller. RIP :dagens-rose:

 "Game over man, game over".

Endret av Catalina Culès
La til en setning.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var liksom den type skuespiller man ikke innser hvor mye man har sett han og hvor mye forskjellig han har spilt i - han er bare såpass god. Hadde en liten forkjærlighet for Big Love, og så Apollo 13 i forrige uke. Han var toppers uansett. Veldig trist for film- og tv-bransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Halvveis skrev:

Bill er også udødeliggjort med sitatet "it's game over man, game over". Fra Aliens:

 

Skulle til å nevne akkurat denne klassiske scenen. Forjærvlig trist at han er borte. :( 

RIP, Hudson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, husker han godt fra Aliens :(

Og så var han vel en av de tre punkerne i begynnelsen av Terminator 1, og Titanic seff, tydeligvis en av Cameron sine favoritter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JackIost skrev:

Uff, husker han godt fra Aliens :(

Og så var han vel en av de tre punkerne i begynnelsen av Terminator 1, og Titanic seff, tydeligvis en av Cameron sine favoritter..

Sannelig min hatt, han var med i Titanic også. Var ikke klar over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JackIost skrev:

Uff, husker han godt fra Aliens :(

Og så var han vel en av de tre punkerne i begynnelsen av Terminator 1, og Titanic seff, tydeligvis en av Cameron sine favoritter..

Og "True Lies". Han var hysterisk morsom i den filmen, som også var signert James Cameron. Litt å tenke på, siden mange skuespillere nekter å jobbe flere ganger med Cameron, (fordi han er så "vanskelig"), noe som neppe var et problem for Paxton. Jeg var også kjempefan av "Big Love". Ser han hadde hovedrollen i en ny serie nå, "Training Day", basert på filmen med samme navn. Jeg synes å lese at hele sesongen var ferdig innspilt, så jeg lurer på hva som skjer der.

Vil vel også trekke frem rollene i nylige filmer som "Nightcrawler" og "Edge of Tomorrow". Et stort, dypt savn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...