Gå til innhold

Er så lei meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg møtte en gutt for 3 mnd siden. Vi hadde en veldig god kjemi helt fram til noen uker siden, han virket veldig interessert. Jeg begynte å like han, jeg liker alt med han og han er verdens herligste, og han e ikke den typen som snakker med mange jenter fordi jeg har sett det selv og det samme sier vennene hans. Han dro på fest og jeg sendte han meldinger men han svarte ikke på de, og jeg ble så sur og blokket han på snapchat og sa jeg ikke skulle snakke til han lenger, men jeg mente det selvfølgelig ikke. Jeg fikk ikke tak i han dagen etter heller, men så svarte han og sa "Hvorfor snakker du med meg når du sa du ikke skulle gjøre det lenger?" jeg sa til han at jeg ikke mente det, men han sa at han dessverre hadde mistet interesseren og sa at jeg lagde så mye drama ut over alt og at han var jævlig lei, men jeg bryr jo meg bare om han. Før var han så varm og sendte hjerter og krev han var glad i meg osv, men nå er han så overlegen og jeg må ALLTID starte samtalene, han svarer så kort og noen ganger svarer han ikke i d hele tatt.... Spurte han om hva er vi nå, og han sa at vi kunne være pulevenner, jeg sa ja fordi jeg elsket han og ville jo det selv OG jeg ville ikke miste han. Også en annet problem er at han har ALDRI tid til å møtes, skjønner ikke hvorfor han sier vi skal være pulevenner da... Vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre, har dere noen råd??? Jeg vil ikke miste denne gutten

Helena Alice, 17 år fra Bergen

Anonymkode: f5ecf...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HappyWaffle

Du har nok dessverre mistet han allerede. Man kan virkelig ikke klikke fordi han ikke svarer på noen meldinger når han er på fest. Han var nok opptatt med venner og hadde det morsomt, da er det lett å glemme telefonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med HappyWaffle. Du har nok allerede mistet han. Å bli så sur for at han ikke svarer på meldinger når han er ute å koser seg er ganske mye drama. Og angående at han ikke er varm lenger. Han har gjort det klart at han nå bare vil være pulevenner. Da kan man ikke forvente at det skal fortsette med romantiske og søte meldinger. Sender du mye meldinger og hvor ofte foreslå du å møtes for sex?

Anonymkode: 21cbe...912

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig med HappyWaffle. Du har nok allerede mistet han. Å bli så sur for at han ikke svarer på meldinger når han er ute å koser seg er ganske mye drama. Og angående at han ikke er varm lenger. Han har gjort det klart at han nå bare vil være pulevenner. Da kan man ikke forvente at det skal fortsette med romantiske og søte meldinger. Sender du mye meldinger og hvor ofte foreslå du å møtes for sex?

Anonymkode: 21cbe...912

Jeg sender han meldinger hele tiden og spørr ALLTID om vi kan møtes for å ha sex, jeg har spurt d så mange ganger nå men han sier at han ikke har tid. 

Anonymkode: f5ecf...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg sender han meldinger hele tiden og spørr ALLTID om vi kan møtes for å ha sex, jeg har spurt d så mange ganger nå men han sier at han ikke har tid. 

Anonymkode: f5ecf...913

Kanskje du skal slappe litt av? Det hjelper hvertfall ikke å mase, da risikerer du bare at han trekker seg unna fordi du virker innpåsliten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sender han meldinger hele tiden og spørr ALLTID om vi kan møtes for å ha sex, jeg har spurt d så mange ganger nå men han sier at han ikke har tid. 

Anonymkode: f5ecf...913

Du er altfor intens. Du maser på han. Det er ikke rart han ikke alltid gidder å svare når det blir så mye. 

Anonymkode: 21cbe...912

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil ikke ha en som er stygg og frekk mot deg og behandler deg slik. Du beklaget deg og var ydmyk, men han møtte deg med å være stygg tilbake. Glem han. Han er ikke glad i deg eller verdt tiden din. Ikke bruk energi og kalorier på en dust. Du er bare 17 år og det finnes mange gutter der ute. Kos deg med venninner, fest, opplevelser og få deg masse erfaringer før du slår deg til ro med en gutt. Søk drømmejobb og reis ut i verden. Livet har mer å by på for ei jente på 17 enn en jævla dust av en eneste gutt. 

Anonymkode: 24241...b4d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil ikke ha en som er stygg og frekk mot deg og behandler deg slik. Du beklaget deg og var ydmyk, men han møtte deg med å være stygg tilbake. Glem han. Han er ikke glad i deg eller verdt tiden din. Ikke bruk energi og kalorier på en dust. Du er bare 17 år og det finnes mange gutter der ute. Kos deg med venninner, fest, opplevelser og få deg masse erfaringer før du slår deg til ro med en gutt. Søk drømmejobb og reis ut i verden. Livet har mer å by på for ei jente på 17 enn en jævla dust av en eneste gutt. 

Anonymkode: 24241...b4d

Vil ikke miste han, og vil seriøst ikke ha noen andre. Han sitter fast i tankene mine. Han skjønner ikke at jeg bryr meg om han og han har sagt før at d siste han vil er å såre meg... Jeg sendte han melding der jeg skrev hvor mye jeg har gråtet over han og han tok screenshot av samtalen og sendte det til kompisene hans.. Skjønnrr ikke hvorfor han gjorde det? 

Anonymkode: f5ecf...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten andre ting du har gjort som kan oppfattes som dramatisk eller er det du forteller i HI den eneste episoden?

Anonymkode: 21cbe...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vil ikke miste han, og vil seriøst ikke ha noen andre. Han sitter fast i tankene mine. Han skjønner ikke at jeg bryr meg om han og han har sagt før at d siste han vil er å såre meg... Jeg sendte han melding der jeg skrev hvor mye jeg har gråtet over han og han tok screenshot av samtalen og sendte det til kompisene hans.. Skjønnrr ikke hvorfor han gjorde det? 

Anonymkode: f5ecf...913

Han bryr seg ikke lenger, i det hele tatt. Du vil aldri få han tilbake ved å være masete og needy. Sotet at jeg sier det men du er alt for intens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HappyWaffle skrev:

Han bryr seg ikke lenger, i det hele tatt. Du vil aldri få han tilbake ved å være masete og needy. Sotet at jeg sier det men du er alt for intens. 

Hvor ofte burde jeg sende han meldinger da? Har jo lyst på å snakke med han hele tiden men samtalene går ingen vei fordi han svarer så kort 

Anonymkode: f5ecf...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte burde jeg sende han meldinger da? Har jo lyst på å snakke med han hele tiden men samtalene går ingen vei fordi han svarer så kort 

Anonymkode: f5ecf...913

Ikke send melding før han sender til deg. Å sender han ikke melding så veit du at han ikke bryr seg. Vanskelig å vondt å vente men det er bare noe du må gjøre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke miste han, og vil seriøst ikke ha noen andre. Han sitter fast i tankene mine. Han skjønner ikke at jeg bryr meg om han og han har sagt før at d siste han vil er å såre meg... Jeg sendte han melding der jeg skrev hvor mye jeg har gråtet over han og han tok screenshot av samtalen og sendte det til kompisene hans.. Skjønnrr ikke hvorfor han gjorde det? 

Anonymkode: f5ecf...913

Han er en drittsekk ts.  Og du maser enda på han. Han er ikke en du elsker eller hvertfall vil elske. Han elsker ikke deg, seriøst. Du vil finne andre å bli glad i som er like glad i deg tilbake, og som du ikke føler behov for å mase på, og som behandler deg bra. Du er avhengig. Slett og blokker han og finn på ting med venner. Det går over ✌

Anonymkode: 24241...b4d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte han melding der jeg skrev hvor mye jeg har gråtet over han og han tok screenshot av samtalen og sendte det til kompisene hans.. Skjønnrr ikke hvorfor han gjorde det? 

Anonymkode: f5ecf...913

Han gjorde det sånn at de kunne se hvor innpåsliten og annoying du er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HappyWaffle skrev:

Ikke send melding før han sender til deg. Å sender han ikke melding så veit du at han ikke bryr seg. Vanskelig å vondt å vente men det er bare noe du må gjøre 

Han kommer IKKE til å sende meg meldinger før jeg sender han, kjenner han godt! Det er det som gjør så vondt

Anonymkode: f5ecf...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han kommer IKKE til å sende meg meldinger før jeg sender han, kjenner han godt! Det er det som gjør så vondt

Anonymkode: f5ecf...913

Ja men da veit du hva han føler. Hvordan tror du at masing vil hjelpe når han ikke har et snev av interesse for deg? Du må bare glemme han. Snakk med en god venninne, gråt, se triste filmer eller hør på musikk, gå på shopping eller skaff deg en hobby. Hva enn som måtte hjelpe deg til å komme over han. Han er virkelig ikke verdt følelsene dine! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han kommer ALDRI til å komme tilbake til deg om du sender meldinger hele tiden. 
Han er lei av mas og drama, og du vinner han garantert ikke tilbake med å fortsette med mas og drama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, din oppførsel høres hysterisk klengete og kontrollerende ut. Han er tapt og du kan ikke gjøre noe med det. Det er over.

Anonymkode: 635dd...86b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan sikkert velge blandt mange og syns du ble litt stalker kansje eller masete gutter i den alderen liker gjerne fly litt rundt og ikke binde seg . Hilsen jente 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...