Gå til innhold

når møte barna?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og exkona tok ut seperasjon for rundt 3måneder siden. Kona har funnet seg en ny og han har alt møtt barna, men kun som "mammas venn". Vi har vært sammen i 6 år, og barna er 5 og 3 år. synes det er litt tidlig og barna snakker om denne mannen som om det er helt naturlig for meg. "Sånn har Chris også".

Når er det vanlig egentlig? personlig synes jeg det ikke er ideelt for de små og at de små må komme før oss foreldre og hva vi vil/synes er lettest. De ventet forøvrig ikke 3 måneder, vet ikke om de ventet en måned engang, det var i hvert fall da jeg fikk vite av naboer at det var en mann som kom og gikk regelmessig.

Anonymkode: e92f5...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud så dårlig gjort overfor barna! De er jo ikke klare for dette. "Venn" eller ikke, barn er ikke dumme. Jeg har en kamerat som har en "venninne". Ungene (ganske små) har tryglet mor om å ikke få seg kjæreste, hun også. De vet, og de synes det er ugreit. I dette tilfellet hjelper det ikke at venninnen gikk rundt i bare trusa en gang de kom litt tidlig til far...

Anonymkode: 34429...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjenner sine egne barn best. Jeg ville nok ventet lenger enn barnefar her gjorde, men tror nok barna hadde fått truffet en ny kjæreste som "mammas venn" i begynnelsen. Kanskje allerede etter 1-2 måneder.

Mine barn møtte pappas kjæreste omtrent samtidig som de ble sammen, og det gikk bra (selv om jeg personlig syntes det var veldig tidlig). 

Anonymkode: 10815...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg og exkona tok ut seperasjon for rundt 3måneder siden. Kona har funnet seg en ny og han har alt møtt barna, men kun som "mammas venn". Vi har vært sammen i 6 år, og barna er 5 og 3 år. synes det er litt tidlig og barna snakker om denne mannen som om det er helt naturlig for meg. "Sånn har Chris også".

Når er det vanlig egentlig? personlig synes jeg det ikke er ideelt for de små og at de små må komme før oss foreldre og hva vi vil/synes er lettest. De ventet forøvrig ikke 3 måneder, vet ikke om de ventet en måned engang, det var i hvert fall da jeg fikk vite av naboer at det var en mann som kom og gikk regelmessig.

Anonymkode: e92f5...d24

Jeg ble og singel for ca 3 mnd siden. Har to barn.. aldri i livet om de skal få møte noen (dater en nå, får se hvordan det går) Hvertfall før til jul! Da er det et år siden jeg ble alene.. 

Anonymkode: 36f8d...5e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok av triste historier om unge som til stadighet møter nye "onkler". Mødre er hellige kyr, slipper unna med det meste. Ingen forstår/oppdager konsekvensene før det er for sent, til tross for at "alle" vet at barnesinn lett skades i oppveksten. Skammelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altfor tidlig etter min mening. Hvor vanskelig kan det være å møtes de helgene barnet er hos den andre forelderen, eller i det minste la den nye komme innom etter at de har lagt seg og vente en stund med å la ham overnatte? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de skal ha det så travelt at barna knapt rekker å summe seg før de må forholde seg til en ny voksen.  Det er bare trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...