Gå til innhold

Hvordan finne uforpliktende sexpartner som mann? Jenter vil som regel kun være kjæreste.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ved to anledninger funnet jenter som har vært interessert i et uforpliktende opplegg, men det ble ikke noe av ulike årsaker (geografi og inkompatibel timeplan). Tror ikke problemet mitt er at jeg ikke er attraktiv da mange jenter jeg treffer ønsker å være kjæresten min og jeg har flere langvarige forhold bak meg.

Når jeg antyder slike opplegg får jeg som regel høre ting som

"Jeg er på jakt etter noe seriøst."

"Jeg vil ikke kun være en av jentene dine."

"Jeg er ikke bare et hull".

Osv... 

Har jeg bare vært uheldig? Eller starter jeg i feil ende? Noen tips? Er det enkleste å overtale en ONS? Ikke så veldig interessert i nettdating og er i tillegg ganske kresen (vant med pene jenter). Eventuelt Tinder til nøds.

På grunn av livssituasjon og preferanser tror jeg noe slikt ville passet meg best akkurat nå. Trenger ikke KUN være sex. Ønsker bare ikke forpliktelsen akkurat nå og liker friheten min. 

Anonymkode: 7f73e...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest canacas

Averter etter søndagskjæreste på sukker? Kan hende du søker deg kvinner i en aldersgruppe som ønsker å etablere seg, da er det ikke rart de vil være i noe mer forpliktende. Mulig du må tilby eksklusivitet da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du starter helt klart i feil ende siden det du vil er at kvinner skal tilfredsstille dine behov uten å få noe igjen for det.

Random sex er som du kanskje har skjønt lite givende for de aller fleste kvinner, som du har fått klare meldinger om allerede. 

Du bør gjøre det menn har gjort til alle tider. Søk til prostituerte og betal eller sølibat. 

Å ville ha i pose og sekk er ikke et "problem". 

Anonymkode: 3d6e4...eed

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er attraktiv har du et problem med å finne noen som ønsker kun uforpliktende, de fleste vil før eller siden falle for deg da, og tenke at du også vil falle for dem, bare de tilbyr deg sex.

Spesielt om du er i en aldersgruppe der jenter ønsker seg forhold.

Selv er jeg snart 50, og har hatt et forhold til en mann i noen år, som har tatt slutt nylig.

Han har aldri vært sammen med noen som har gjort det slutt med ham, han har alltid vært den som har kuttet ut damer, da han har en personlighet som alle damer faller for. Uforpliktende sex med ham funker ikke, alle faller for ham, og han ender opp med å såre alle. Han har forsøkt å være i forhold uten å gå all in, men da blir det bare ubalanse, siden damene vil mer enn ham, og de ender opp ødelagt etter å ha prøvd å omvende ham.

Han har nå kommet frem til at han vil leve alene, også uten sex, da det alltid kompliserer for ham.

Er du en som alle faller for, så gjør du tryggest i å gå for kun ONS, eller gå all in i et skikkelig forhold.

Anonymkode: b7ec4...218

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, canacas skrev:

Averter etter søndagskjæreste på sukker? Kan hende du søker deg kvinner i en aldersgruppe som ønsker å etablere seg, da er det ikke rart de vil være i noe mer forpliktende. Mulig du må tilby eksklusivitet da. 

Er det søndagskjæreste man kaller det på fint? Søndager er jeg som regel fyllesjuk :)

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du starter helt klart i feil ende siden det du vil er at kvinner skal tilfredsstille dine behov uten å få noe igjen for det.

Random sex er som du kanskje har skjønt lite givende for de aller fleste kvinner, som du har fått klare meldinger om allerede. 

Du bør gjøre det menn har gjort til alle tider. Søk til prostituerte og betal eller sølibat. 

Å ville ha i pose og sekk er ikke et "problem". 

Anonymkode: 3d6e4...eed

Tilfredsstille mine behov uten å få noe igjen? Inntrykket mitt er at kvinnen får mer ut av det enn meg under akten. Og det er vel mange kvinner som ønsker det samme? 

Har i hvert fall inntrykk av det, selv om jeg ikke har møtt så mange hittil. Eller så vil de bare ikke være det med meg...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er attraktiv har du et problem med å finne noen som ønsker kun uforpliktende, de fleste vil før eller siden falle for deg da, og tenke at du også vil falle for dem, bare de tilbyr deg sex.

Spesielt om du er i en aldersgruppe der jenter ønsker seg forhold.

Selv er jeg snart 50, og har hatt et forhold til en mann i noen år, som har tatt slutt nylig.

Han har aldri vært sammen med noen som har gjort det slutt med ham, han har alltid vært den som har kuttet ut damer, da han har en personlighet som alle damer faller for. Uforpliktende sex med ham funker ikke, alle faller for ham, og han ender opp med å såre alle. Han har forsøkt å være i forhold uten å gå all in, men da blir det bare ubalanse, siden damene vil mer enn ham, og de ender opp ødelagt etter å ha prøvd å omvende ham.

Han har nå kommet frem til at han vil leve alene, også uten sex, da det alltid kompliserer for ham.

Er du en som alle faller for, så gjør du tryggest i å gå for kun ONS, eller gå all in i et skikkelig forhold.

Anonymkode: b7ec4...218

Kjenner meg igjen i beskrivelsen selv om jeg er noe yngre. Er ikke slik at jeg får alle selvsagt, men de jeg kommer videre med blir som regel interessert i noe mer. 

Mine fleste partnere har vært ONS, men synes som regel ikke det var vært så lett å overtale de til noe mer. Noen av de har tross alt vært opptatt (noe jeg har funnet ut i etterkant)...

Andre har vært mer opptatt av noe seriøst selv om de er villige til ONS...

Ellers tror jeg ganske sikkert jeg vil gå all inn etterhvert. I hvert fall når jeg er 50. Kanskje bare ikke nå...

Anonymkode: 7f73e...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lat som om du også er ute etter et forhold= sex når du vil ha

Win! :hoppendeglad:

Anonymkode: 95995...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts du er høy på deg selv. Selvfølgelig gjelder quid pro quo i kjærlighet og sexliv! Du kan sikkert skaffe deg en sexdukke.

tror du har større suksess med å betale en eskorte eller prostituert eller finne ons. Da får de noe igjen de også, sikkert villige til å gjøre andre ting enn bare sex også, sålenge de får noe for det da.

Ingen selvrespekterende kvinne stiller som sexleketøy uten å få noe igjen for det.tror det er veldig få som gidder.

kvinner uttrykker nærhet og kjærlighet med sex, ikke bare for sexns skyld. Da må du i såfall kun være et ons.

gjelder ikke alle selvfølgelig

Anonymkode: ff9cf...10b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, canacas skrev:

Jepp, søndagskjæreste er greia. Forresten usjarmerende med folk som oftest er fyllesyke på søndager. 

Var litt tull. Interessert forresten? ;)

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lat som om du også er ute etter et forhold= sex når du vil ha

Win! :hoppendeglad:

Anonymkode: 95995...fc6

Tja...

Har kamerater som har holdt på slik. Har dessverre ikke samvittighet til å drive på slik. Ærligheten min har sikkert kostet meg mye sex sånn sett, men foretrekker å legge meg med god samvittighet :) 

Anonymkode: 7f73e...636

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ved to anledninger funnet jenter som har vært interessert i et uforpliktende opplegg, men det ble ikke noe av ulike årsaker (geografi og inkompatibel timeplan). Tror ikke problemet mitt er at jeg ikke er attraktiv da mange jenter jeg treffer ønsker å være kjæresten min og jeg har flere langvarige forhold bak meg.

Når jeg antyder slike opplegg får jeg som regel høre ting som

"Jeg er på jakt etter noe seriøst."

"Jeg vil ikke kun være en av jentene dine."

"Jeg er ikke bare et hull".

Osv... 

Har jeg bare vært uheldig? Eller starter jeg i feil ende? Noen tips? Er det enkleste å overtale en ONS? Ikke så veldig interessert i nettdating og er i tillegg ganske kresen (vant med pene jenter). Eventuelt Tinder til nøds.

På grunn av livssituasjon og preferanser tror jeg noe slikt ville passet meg best akkurat nå. Trenger ikke KUN være sex. Ønsker bare ikke forpliktelsen akkurat nå og liker friheten min. 

Anonymkode: 7f73e...636

Hvis du ikke var attraktiv, så hadde vel ikke så mange jenter ønsket å være kjæresten din heller? Jeg tror nok kanskje det er slik at det er flere jenter som ønsker forhold enn jenter som ønsker en elsker. Det er nok det som er ditt problem. Ellers så handler det litt om hvordan du går fram også. Jeg blir i alle fall kjempeprippen når jeg får grisemeldinger som første forsøk på kontakt, selv om jeg i utgangspunktet ikke er ute etter et seriøst forhold akkurat nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var litt tull. Interessert forresten? ;)

Tja...

Har kamerater som har holdt på slik. Har dessverre ikke samvittighet til å drive på slik. Ærligheten min har sikkert kostet meg mye sex sånn sett, men foretrekker å legge meg med god samvittighet :) 

Anonymkode: 7f73e...636

 Det er høyst sannsynlig en god plan for fremtiden, for min del. Følelser er bare til bry. Problemet er vel at følelser og tenning som regel er tett knyttet. Kjenner få kvinner som takler dette over tid, fordi sex uten følelser gir lite - på sikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tilfredsstille mine behov uten å få noe igjen? Inntrykket mitt er at kvinnen får mer ut av det enn meg under akten. Og det er vel mange kvinner som ønsker det samme? 

Har i hvert fall inntrykk av det, selv om jeg ikke har møtt så mange hittil. Eller så vil de bare ikke være det med meg...

 

Anonymkode: 7f73e...636

Tipper det var i forhold du fikk de erfaringene. Random sex er bortkastet tid, bryderi og risiko for de fleste kvinner fordi de har lite, null eller minus utbytte av sex uten følelser. Så nei, det er ikke mange kvinner som ønsker det samme som deg. Det er noen få. 

Får å få gjennomslag for det der bør du sikte deg inne på rusmisbrukere som ikke forelsker seg like lett fordi de har andre prioriteringer og kanskje alenemødre/nyskilte kvinner som har fått mer enn nok av menn og vil gi all sin kjærlighet til barna sine og muligens én og annen hyperseriøs karriærekvinne med masse reisedøgn eller en psykopat. 

Anonymkode: 3d6e4...eed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du er attraktiv har du et problem med å finne noen som ønsker kun uforpliktende, de fleste vil før eller siden falle for deg da, og tenke at du også vil falle for dem, bare de tilbyr deg sex.

Spesielt om du er i en aldersgruppe der jenter ønsker seg forhold.

Selv er jeg snart 50, og har hatt et forhold til en mann i noen år, som har tatt slutt nylig.

Han har aldri vært sammen med noen som har gjort det slutt med ham, han har alltid vært den som har kuttet ut damer, da han har en personlighet som alle damer faller for. Uforpliktende sex med ham funker ikke, alle faller for ham, og han ender opp med å såre alle. Han har forsøkt å være i forhold uten å gå all in, men da blir det bare ubalanse, siden damene vil mer enn ham, og de ender opp ødelagt etter å ha prøvd å omvende ham.

Han har nå kommet frem til at han vil leve alene, også uten sex, da det alltid kompliserer for ham.

Er du en som alle faller for, så gjør du tryggest i å gå for kun ONS, eller gå all in i et skikkelig forhold.

Anonymkode: b7ec4...218

Jeg lurer på om du var den jeg oppdaget jeg delte min forrige sexpartner med. Han truet stadig med å bli munk når ting ikke gikk som han tenkte ( dvs jeg nektet å dele ham med andre) 

Anonymkode: 7ee9a...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde 2 elskere i et år jeg. Gode venner begge to, men ikke noe mer følelser en vennskap involvert.. funka gull 

men ikke alle kvinner får det til. 

Avsluttet med de, nå jeg fant meg en Dominant elsker som ville ha meg alene, der fikk jeg følelser dog da jeg syns det gå dypere når bdsm involveres i sexen. Så der måtte vi avslutte også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange kvinner som gjerne også skulle hatt en såkalt søndagskjæreste i perioder av livet, så det handler mye om timing og å treffe riktig person. Så vil si du har hatt litt uflaks ja, hun kan fremdeles dukke opp på tinder eller et ONS e.l. Selv har jeg hatt flere elskere enn jeg har hatt kjærester. Årsaken er at jeg er glad i flørt og menn, men såkalt kresen når det gjelder hvem jeg går inn i forhold med. I tillegg så er det jo tusen ganger lettere for oss kvinner å få knullevenner, menn sier sjelden nei til god sex.

Noe du kan prøve på er å sikte litt over din liga, langt utenfor ditt vanlige miljø/kultur eller gå for kvinner i forhold. Nå blir jeg sikkert skutt av moralpolitiet her, men den beste måten å unngå noe kluss med at elskere vil bli kjærester, er tross alt å ligge med folk som er godt gift. Det får være opp til deg og din moralkodeks om det er en løsning, jeg bare nevner det. Poenget er uansett å finne en kvinne som aldri hadde blitt sammen med deg, men som du likevel kan sjarmere i senk og tenne. De som har endt som som "bare" elskere for meg er menn hvor den seksuelle kjemien og lidenskapen har vært helt intens, men hvor man begge av diverse årsaker har innsett ganske kjapt at noe kjærestepar vil man aldri bli fordi man har for forskjellig bakgrunn, verdier osv. 

Og angående denne intense kjemien, elskere skal ikke være helt uten alle former for følelser i min bok. En litt sånn klinisk og uromantisk avtale om å ha seg iblant er kanskje ikke for de fleste kvinner, og kan bli oppfattet som et nederlag å bli spurt om etter et ONS (åja, så jeg er åpenbart ikke drømmekvinnen liksom). Du må forgude henne litt og dyrke den seksuelle kjemien dere har, du holder ikke en dame som ikke er interessert i kjæresteforhold med deg kåt på deg sånn helt uten videre. Du må gi henne litt mer enn bare pikk. Hjernen er vår største erogene sone osv.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tipper det var i forhold du fikk de erfaringene. Random sex er bortkastet tid, bryderi og risiko for de fleste kvinner fordi de har lite, null eller minus utbytte av sex uten følelser. Så nei, det er ikke mange kvinner som ønsker det samme som deg. Det er noen få. 

Ikke i forhold, nei. Faktisk synes jeg sex utenom forhold er generelt mer spennende og tennende. 

1 time siden, Cuntzilla skrev:

Det finnes mange kvinner som gjerne også skulle hatt en såkalt søndagskjæreste i perioder av livet, så det handler mye om timing og å treffe riktig person. Så vil si du har hatt litt uflaks ja, hun kan fremdeles dukke opp på tinder eller et ONS e.l. Selv har jeg hatt flere elskere enn jeg har hatt kjærester. Årsaken er at jeg er glad i flørt og menn, men såkalt kresen når det gjelder hvem jeg går inn i forhold med. I tillegg så er det jo tusen ganger lettere for oss kvinner å få knullevenner, menn sier sjelden nei til god sex.

Noe du kan prøve på er å sikte litt over din liga, langt utenfor ditt vanlige miljø/kultur eller gå for kvinner i forhold. Nå blir jeg sikkert skutt av moralpolitiet her, men den beste måten å unngå noe kluss med at elskere vil bli kjærester, er tross alt å ligge med folk som er godt gift. Det får være opp til deg og din moralkodeks om det er en løsning, jeg bare nevner det. Poenget er uansett å finne en kvinne som aldri hadde blitt sammen med deg, men som du likevel kan sjarmere i senk og tenne. De som har endt som som "bare" elskere for meg er menn hvor den seksuelle kjemien og lidenskapen har vært helt intens, men hvor man begge av diverse årsaker har innsett ganske kjapt at noe kjærestepar vil man aldri bli fordi man har for forskjellig bakgrunn, verdier osv. 

Og angående denne intense kjemien, elskere skal ikke være helt uten alle former for følelser i min bok. En litt sånn klinisk og uromantisk avtale om å ha seg iblant er kanskje ikke for de fleste kvinner, og kan bli oppfattet som et nederlag å bli spurt om etter et ONS (åja, så jeg er åpenbart ikke drømmekvinnen liksom). Du må forgude henne litt og dyrke den seksuelle kjemien dere har, du holder ikke en dame som ikke er interessert i kjæresteforhold med deg kåt på deg sånn helt uten videre. Du må gi henne litt mer enn bare pikk. Hjernen er vår største erogene sone osv.

Takk for innspill. Tror ikke det er aktuelt å innlede noe til noen som er i et forhold. Har ligget med jenter i forhold før, men det har vært jenter som har vært uærlige om dette og hvor jeg har oppdaget det i etterkant. Ufint. Har sagt nei til de som har forsøkt seg hvor jeg har vært klar over at de har vært i forhold. Mye fordi de har vært fulle og jeg ikke vil de skal gjøre noe med meg som de angrer på etterpå. Hadde det vært et veloverveid edruelig valg fordi de var i et ulykkelig forhold, så kanskje. Men jeg tviler...

Og ja, det er så absolutt ikke snakk om følelsesløs sex. Selv når jeg har ONS føler jeg at følelser er involvert. Blir fort glad i andre mennesker og veldig lett betatt av jenter, men blir sjeldent forelsket. Og har sjeldent behov for å være i et forhold. Så akkurat det er ikke et problem. Problemet er som regel at den andre parten vil noe mer.

En av de jeg nevnte innledningsvis var en hvor personlighetene våre sannsynligvis kræsjet litt. Noe begge visste. Ikke særlig mye til felles. Men ekstremt god seksuell kjemi. Hun ble visst noe overrasket. Men logistikken ødela. Hun andre tror jeg fort hadde blitt forelsket selv om hun sa noe annet.

Anonymkode: 7f73e...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for innspill. Tror ikke det er aktuelt å innlede noe til noen som er i et forhold. Har ligget med jenter i forhold før, men det har vært jenter som har vært uærlige om dette og hvor jeg har oppdaget det i etterkant. Ufint. Har sagt nei til de som har forsøkt seg hvor jeg har vært klar over at de har vært i forhold. Mye fordi de har vært fulle og jeg ikke vil de skal gjøre noe med meg som de angrer på etterpå. Hadde det vært et veloverveid edruelig valg fordi de var i et ulykkelig forhold, så kanskje. Men jeg tviler...

Og ja, det er så absolutt ikke snakk om følelsesløs sex. Selv når jeg har ONS føler jeg at følelser er involvert. Blir fort glad i andre mennesker og veldig lett betatt av jenter, men blir sjeldent forelsket. Og har sjeldent behov for å være i et forhold. Så akkurat det er ikke et problem. Problemet er som regel at den andre parten vil noe mer.

En av de jeg nevnte innledningsvis var en hvor personlighetene våre sannsynligvis kræsjet litt. Noe begge visste. Ikke særlig mye til felles. Men ekstremt god seksuell kjemi. Hun ble visst noe overrasket. Men logistikken ødela. Hun andre tror jeg fort hadde blitt forelsket selv om hun sa noe annet.

Anonymkode: 7f73e...636

Høres litt ut som meg, så vi finnes iallfall. Er nok en del som har vanskelig for å forelske seg, men samtidig ikke vil leve i sølibat de 2-5 årene det går mellom hver gang de møter noen som er i nærheten av å være interessante for kjæresteforhold.

Metoden min er å få alt til å dreie seg rundt sex helt fra første sekund, og jeg maler også et bilde av meg selv som ei som bare er ute etter det og er milevis fra noe å satse på som kjæreste. I starten må man også være litt sånn at man stikker hjem samme kveld uten å sove over, ikke avtaler noe annet enn sex eller sender noen SMSer som ikke har dirty innhold, og så må man passe på å ALDRI mate dem :fnise:  Men man skal ikke være iskald altså, vær varm, åpen og ærlig når dere er sammen.

Etter en stund blir begge trygge på at det er bare knullevenner man er og veldig komfortable med det, da kommer det mer å spoone og se en film sammen, gå på konsert er sammen og være en ordentlig søndagskjæreste og sånt inn i bildet. De skal jo være litt kompiser man ligger med, jeg er ikke veldig fan av den type knullevenn som kun melder klokka kvart over kebab på lørdag natt. 

Metoden er jo på ingen måte idiotsikker, og du vil møte flere som stopper opp og sier nei takk helt fra starten av enn hva jeg gjør (som er aldri, menn vil alltid gjenta et bra ligg uansett), men noen ganger klaffer det :)  Finn hun dama som ikke har tid eller ork til kjæreste, men trenger litt kroppskontakt og mannlig oppmerksomhet. Som sagt, sikt litt høyt, hvis du har game til det. Ei som på ingen måte er desperat etter kjæreste, som kanskje har akkurat samme problem som deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

En av de jeg nevnte innledningsvis var en hvor personlighetene våre sannsynligvis kræsjet litt. Noe begge visste. Ikke særlig mye til felles. Men ekstremt god seksuell kjemi. Hun ble visst noe overrasket. Men logistikken ødela. Hun andre tror jeg fort hadde blitt forelsket selv om hun sa noe annet.

Anonymkode: 7f73e...636

Hvordan merket du dette?

Anonymkode: 09f90...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

kvinner uttrykker nærhet og kjærlighet med sex, ikke bare for sexns skyld. Da må du i såfall kun være et ons.

gjelder ikke alle selvfølgelig

Anonymkode: ff9cf...10b

Hva er det du prøver å fortelle her?

At kvinner kun er ute etter nærhet og kjærlighet, bortsett fra når de er ute etter sex?

Det er stort sett det menn er ute etter også. Enten sex eller kjærlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble singel for 3 mnd siden og har ikke tid til kjæreste pga barn annenhver uke, jobb og studier. Savner allikevel sex og nærhet- men spyr av tanken på nytt forhold.. så ei som meg kanskje😉 

Anonymkode: 16b7f...eef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...