Gå til innhold

Middels


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle egentlig vaske huset i dag, før jeg gikk på jobb. Men, det viste seg at jeg heller ville drikke bøtter og lass med kaffe, mens jeg leste gjennom KG, samt Trump's twitterkonto og alle de gratis avisene på nett (jeg er for gjerrig til å betale).  Etterpå ville jeg heller ikke vaske huset (eller...huset er en sterk overdrivelse for en bitteliten sokkelleilighet), jeg ville spille Super-Mario. Så det gjorde jeg. Satt der i den gravskitne lille leiligheten og spilte Nintendo. Jeg kunne jo vært ute i solen, men altså, sol-schmol, tenkte jeg, og trakk for gardinet. Siden jeg lider av kronisk kjedsomhet, så har jeg faktisk hatt en del sol opp gjennom årene, Norge er jo ikke et perfekt land for en slik som meg. Derfor har jeg surfet (bokstavelig talt, bølgesurfing) meg gjennom verden, med alle (de få) eiendommene mine i en liten bag. Det gir ikke akkurat en stor formue, men hva bryr vel jeg meg om det, jeg vet jo uansett at jeg dør til slutt, så hva faen er vitsen med å eie så mye? Nå er jeg lei av solen også. Lenge levde jeg i den villfarelsen at den kroniske kjedsomheten min kom av høy IQ. At det var derfor jeg ikke hadde selvdisiplin til å jobbe hardt med skole og studier. Men guess what? Folk med gjennomsnittelig IQ, eller lav IQ, de kjeder seg faktisk på skolen de også. Intelligente mennesker har ikke monopol på kjedsomhet, den får de værsågod dele med meg. Selv om jeg er middels. En ny uke ligger foran meg, som en upløyd åker, fylt av forpliktelsene som jeg i store deler av det nesten 40-år lange livet mitt har skydd som pesten. Jobb (mange timer til dagen, kvelden og natten, mange dager i uken) og studier (ikke noe prestisjestudie, men et helt vanlig studie hvor jeg presterer middels, og har middels sjanse til å få jobb etterpå. Jeg får høre at jeg er snill, men jeg er ikke det, ikke spesielt. Jeg vil si middels. Før skal jeg vedgå at jeg var pen, jeg har jo tross alt fått betaling for å være på bilder, det burde jo være en indikator. Men nå, nå vil jeg si middels. 

Anonymkode: 4854b...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ok å være middels! 

Min generasjon er opplært til å tro at vi kan bli hva vi vil, at bare fantasien setter grenser, at vi skal velge med hjertet. Og her sitter vi... Over 30, ferdig surfet og arbeidsledige :fnise: Folk kan si hva de vil om verdien av opplevelser, men penger er også greit å ha. Jeg hatet jobben min. Alle jobbene. Har begynt studier på nytt, som betyr at jeg er 10 år eldre enn alle de andre studentene. Utseendet er middels, selv om menn (dvs: eldre menn med kone og barn, aldri de unge og kjekke) sier jeg er vakker. Kunne aldri datet noen på min egen alder, da alle har kommet lengre enn meg og alle er drit kjedelige. Kjeder meg lett jeg også. Jeg forhåndsbestilte Nintendo NES mini edition for over et halvt år siden, men nå har Nintendo stoppet leveringen og ordren ble kansellert :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Knirke skrev:

Det er ok å være middels! 

Min generasjon er opplært til å tro at vi kan bli hva vi vil, at bare fantasien setter grenser, at vi skal velge med hjertet. Og her sitter vi... Over 30, ferdig surfet og arbeidsledige :fnise: Folk kan si hva de vil om verdien av opplevelser, men penger er også greit å ha. Jeg hatet jobben min. Alle jobbene. Har begynt studier på nytt, som betyr at jeg er 10 år eldre enn alle de andre studentene. Utseendet er middels, selv om menn (dvs: eldre menn med kone og barn, aldri de unge og kjekke) sier jeg er vakker. Kunne aldri datet noen på min egen alder, da alle har kommet lengre enn meg og alle er drit kjedelige. Kjeder meg lett jeg også. Jeg forhåndsbestilte Nintendo NES mini edition for over et halvt år siden, men nå har Nintendo stoppet leveringen og ordren ble kansellert :cry3:

Word. :) Håper du får deg en NES til slutt...det er ikke like moro som på 90-tallet, men et lite skritt i kampen mot kjedsomheten.

Anonymkode: 4854b...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...