Gå til innhold

1 år uten sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet egentlig ikke helt hvor jeg skal starte...

Jeg og kjæresten min har snart vært sammen i 5 år. Vi har alltid hatt et godt forhold, med mye kjærlighet og kos. Vi flyttet sammen for 3 år siden, og vi har nå nettopp blitt mor og far for verdens vakkreste jente på snart 3 mnd. Jeg er sikker på hvilken dag som jeg hadde eggløsning for 1 år siden, for vi hadde sex kun en gang den mnd. Når vi ble sammen hadde vi sex flere ganger per dag, men det dabbet raskt ned. Vi hadde ikke sex under svangerskapet og nå er det helt dødt. Vår datter har nå nettopp endret søvnrytmen, så nå sovner hun i 11 tiden, ikke 4 om natten, så nå har vi jo tid til kosestund på kveldene. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg ønsket å snakke om det for en stund siden, og spurte om vi skulle kanskje begynne igjen, og han sa ja, men det er ingen tegn på at han har lyst når vi er hjemme.

Han har heller ikke barbert seg dette året. og han synes det er pinlig å ha sex uten å ha gjort det. I går la jeg merke til at han gjorde det, og jeg gledet meg egentlig litt til kvelden. Men det var ingen tegn at han hadde lyst, og han var alt for sliten når kvelden kom siden han har startet på et treningskurs denne helgen. I dag tidlig la jeg merke til at såpa og et håndkle var bort, så han gjorde det kanskje ikke for sexen..

Hva skal jeg gjøre? Hvordan skal jeg ta opp dette temaet uten at det blir pinlig?

Anonymkode: c9338...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du burde prøve å bare kjærtegne ham og gjøre deg litt sexy? Kyss han i halsen, beføl ham og vis at du har intenst lyst på ham. Få han gira rett og slett! Hvis han ikke orker, så kan du gjøre jobben mens han bare ligger og slapper av. Etter min erfaring blir det fort litt fart i fyren hvis han bare skal ligge og ta imot når han er sliten. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må bare opp på hesten igjen.. Ta initiativ! 

Anonymkode: f7cbe...0fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...