Gå til innhold

Venninner i Bergen (20 årene)


Ralu

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 24 år som ønsker flere gode venninner. Jeg søker en jente som er åpen og ærlig med godt humør. En som gjerne blir med på fjellturer eller treningssenter. Ellers liker jeg godt å gå på kino, café, restaurant eller vinbar. Tar gjerne en kveld hjemme med en god vin i glasset og skravler til langt ut på natten. Jeg vil gjerne komme i kontakt med deg hvis dette er noe for deg 😊

Jente 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :) 

Det ønsker jeg meg også! Jeg er ei jente på 26 som flyttet fra østlandet til Bergen i fjor høst pga jobb. Kjenner ikke så mange andre enn søsteren min som også bor her, og kollegaene mine som er både eldre og mer etablerte enn meg. 

Jeg har fortsatt til gode å gå på alle de syv fjellene, men har fått kreket meg opp tre av dem. ;) Trener moderat på Sats, er ellers veldig glad i cafeliv, mat, vin, bøker og tv-serier. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne blitt med! Jeg bor ikke i Bergen nå, men det er drømmen. Det eneste er at jeg ikke kjenner noen på min alder der, noe som holder meg tilbake🙈 Er det vanskelig å få kontakt med folk i Bergen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

er selv 22 år fra Bergen som også søker venninner. Studerer og jobber. Ellers savner jeg det å ha veninne/vin kvelder, treffes for å ta en cafe. Planen er også å begynne å trene etterhvert. Er veldig glad i musikk og drar på konserter så ofte som mulig, ellers er jeg åpen for å bli kjent alle typer mennesker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei,

Har noen av dere møttes? Jeg kunne også godt tenke meg noen nye venninner. Er 25 år og lei av å bare sitte i sofaen eller trene alene når jeg kommer hjem fra jobb.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christina146

Hei!

Jeg er en jente på 22 år fra Bergen som gjerne kunne tenke meg å bli kjente med dere! Hadde vært kjekt med flere venninner, liker godt å drikke vin, gå på fjellene, se på serier og film, skravle, shoppe litt og slikt =) 


Hadde vært kult om vi kunne møtes en dag, så klart på kafe eller noe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...