Gå til innhold

Du som har hatt en mann som var utro...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forandret han seg i den perioden? Merket du noen endringer? Eller var det en helt fjern tanke for deg frem til det ble avslørt?

Anonymkode: 55575...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mobilen hans var bestandig i lommen, tidligere lå den overalt. Jobbet lange dager, og når kvelden kom skulle han plutselig se en kamp datteren spilte. Dro 18.30 og hjemme rundt 23.00 på en hverdag... Stilte seg undrende til hva,hvor og hvem jeg var med. Sluttet å kommunisere med meg, behandlet meg som luft, det var som om jeg ikke eksisterte. Likevel skulle han ha sex med meg, hver eneste kveld. Hjelpes, så dum og naiv jeg har vært. Han har hatt ett forhold til en kollega i lang tid. Når jeg oppdaget alt jeg var blitt utsatt for, latt meg utsette for, selvbilde, selvrespekten, verdigheten,  gikk jeg rett i kjelleren. Det er mer enn hva jeg beskriver over. Gikk til psykolog en stund. Får flashbacks av og til og det går i bølgedaler fortsatt, 7 mnd etter brudd. 

Anonymkode: ca874...2ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket ingen endring på eksen mens hun holdt på med en annen, utenom at hun måtte "jobbe" en del mer.

Anonymkode: 45c01...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket det gradvis. Oppfattet han som nervøs og ikke like nær meg. Han var lite hjemme og mye opptatt. De gangene jeg forsøkte å ta initiativ til nærhet og kos, fikk jeg bare et enkelt kyss. Han så meg ikke ordentlig i øynene og kunne bli irritert på meg av ingenting. 

Anonymkode: 70847...b33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forandret han seg i den perioden? Merket du noen endringer? Eller var det en helt fjern tanke for deg frem til det ble avslørt?

Anonymkode: 55575...b29

Han var mer fornøyd enn på lenge så jeg tenkte vi var i en god periode. Så var han veldig opptatt av å være spesielt hos et vennepar, jeg prøvde å like henne men klarte henne bare ikke. 

Så kom frem etter hvert hvordan ståa var da..

Det var faktisk ei venninne av henne som fortalte meg det for hun syns det var så grusomt gjort mot meg fra de to. Evig takknemlig for den!!

Anonymkode: 3e97d...857

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utrolig naiv til tross for mistanker innimellom.

Han måtte jobbe ekstra ofte natt til Søndag da var hun barnefri., Måtte hjelpe henne med diverse saker. Han fikk til og med en melding fra henne som jeg så hvor hun sa ganske "koselige" ting til han. Jeg gråt i flere dager pga dette og han "skjønte jo ikke noe".

Jeg trudde på han i sikkert 1.5 år før han måtte flytte for seg selv, dvs rett inn til henne.

Jeg fatter ikke at jeg kunne være så blind for det som lå rett foran meg :balltre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første som endret seg som jeg merket tydelig var forholdet hans til telefonen. Det føltes som han voktet den hellige gral. Tidligere lå telefonen åpen på bordet eller andre steder jeg lett kunne se. Så begynte han å ta den med seg overalt, til og med hvis han skulle bare hente seg noe å drikke e.l. Han sov med den under puta og slo av varsler slik at jeg ikke kunne se meldinger ol. Han skiftet kode også. En dag glemte han å logge seg av Facebook på pcen og jeg fikk se alle meldinger fra jenta han hadde hatt en affære med i 1 år. Han ble også mye mer opptatt av utseende. 

Anonymkode: 50266...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg får litt vondt av de partnerne som "jobber mye", snur mobilen, sover med mobilen under puten, uten at noen reagerer. Bryr dere dere ikke om partneren deres? Det er nesten så jeg kan forstå at de er utro, og at de "glemmer å logge av" bare for at noen skal legge merke til at det er noe galt.

Anonymkode: 6825d...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes synd i mennesker som deg. Helt alvorlig talt, verden er blitt så ødelagt. Det er Normalt å ha problemer i forholdet. Betyr ikke at det er greit å finne trøst i en annen kvinnes seng eller fi**e om man er i et forhold. Hjelper ikke alkurat på problemene heller(p velge å være utro enn å ordne opp). De blir ikke tvunget til det heller, ER deres eget valg å gjøre det. Og NOEN gjør det faktisk kun fordi de tenner på spenningen. Er ingenting å syntes synd i😂

Anonymkode: b6241...784

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ingenting...han var akkurat som han alltid var. Så det slo mildt sagt ned som ett lyn at den snille, gode, pliktoppfyllende eksmannen min var en utro pikk som prioriterte orgasmer over barna sine.

Anonymkode: d9ef6...66d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner jeg får litt vondt av de partnerne som "jobber mye", snur mobilen, sover med mobilen under puten, uten at noen reagerer. Bryr dere dere ikke om partneren deres? Det er nesten så jeg kan forstå at de er utro, og at de "glemmer å logge av" bare for at noen skal legge merke til at det er noe galt.

Anonymkode: 6825d...6e7

Er nok ikke den som sviker som det er synd i men du er kjente deg kansje igjen?

Anonymkode: daabe...ae1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde ikke sammen. Det var tydelig at gjorde ting bak min rygg, for han var ikke så veldig diskré heller. Men jeg ville ikke tro, jeg var så naiv, det var jentene som "prøvde" seg. Han var en flink løgner, men jeg ville tro på han. Siden jeg hadde fått det for meg at jeg kun skulle ha sex med én person så godtok og unnskyldte jeg alt for mye.

Han skjulte telefonen når han fikk meldinger, han var veldig opptatt av og pleie vennskap med venninner og nye bekjentskaper. Jeg fikk hint fra felles venner om at ting ikke var slik de burde være. Det var mange varsel signaler jeg valgte å ikke se. Jeg ville så gjerne stole på han, selv om jeg innerst inne viste bedre. Jeg tror innerst inne at de fleste vet om det er grunn for bekymring. 

Anonymkode: 2f435...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke den som sviker som det er synd i men du er kjente deg kansje igjen?

Anonymkode: daabe...ae1

Absolutt ikke. Har verken vært utro eller opplevd utro partner, men jeg hadde DEFINITIVT reagert hvis partneren min oppførte seg sånn som flere beskriver her. Men det er det tydeligvis mange som ikke gjør, og som bare lar ting skure og gå. Er aldri riktig å være utro, men er det mer riktig å ikke bry seg?

Anonymkode: 6825d...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner jeg får litt vondt av de partnerne som "jobber mye", snur mobilen, sover med mobilen under puten, uten at noen reagerer. Bryr dere dere ikke om partneren deres? Det er nesten så jeg kan forstå at de er utro, og at de "glemmer å logge av" bare for at noen skal legge merke til at det er noe galt.

Anonymkode: 6825d...6e7

Jeg har selv perioder der jeg må jobbe mer enn normalt, altså jobbe, ikke "jobbe", så da eksen måtte "jobbe" mer så trodde jeg at hun måtte jobbe, altså ikke "jobbe". Jeg bryr meg om partneren min (når jeg er så heldig å ha en), men jeg er ikke så sikker på at de som er utro bryr seg om partnerne sine, det er iallfall en merkelig måte å bry seg om noen på.

Anonymkode: 45c01...008

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv perioder der jeg må jobbe mer enn normalt, altså jobbe, ikke "jobbe", så da eksen måtte "jobbe" mer så trodde jeg at hun måtte jobbe, altså ikke "jobbe". Jeg bryr meg om partneren min (når jeg er så heldig å ha en), men jeg er ikke så sikker på at de som er utro bryr seg om partnerne sine, det er iallfall en merkelig måte å bry seg om noen på.

Anonymkode: 45c01...008

Joda, ser den. Men når man i tillegg virker helt fjern, behandler partneren som luft, bytter kode på mobilen og sover med mobilen under puten...og ingen reagerer på det...hva slags forhold er det liksom?

Anonymkode: 6825d...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26/02/2017 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Joda, ser den. Men når man i tillegg virker helt fjern, behandler partneren som luft, bytter kode på mobilen og sover med mobilen under puten...og ingen reagerer på det...hva slags forhold er det liksom?

Anonymkode: 6825d...6e7

Det er sjelden så enkelt. De blir gode på å skjule sine aktiviteter, før de blir dårligere igjen. Du må skjønne at slikt utvikler seg over tid. Man forstår ikke hva som skjer - forsøker så godt man kan å få ting i balanse igjen uten å forstå hva som tynger i motsatt ende av vektskåla. Mistenksomhet blir vendt mot deg og du ender opp med dårlig samvittighet som den urimelige mistroiske. Når man avslører et langvarig utroskap vil det gå opp et lys. Man forstår ikke hvordan man ikke klarte å legge sammen 2+2, men når 4 ikke er i nærheten av bevisstheten på noe vis, så er det slik. På toppen av det sinnsyke sviket så føler man seg så som en skikkelig idiot når man står der med urinprøven i glasset for å sjekke om ens "bedre halvdel", forelder til ens barn, har belastet deg med sykdommer i tillegg. For kondom er like fjernt for disse som rene sprøytespisser for narkomane når de er desperate.

Anonymkode: 760e6...8e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sjelden så enkelt. De blir gode på å skjule sine aktiviteter, før de blir dårligere igjen. Du må skjønne at slikt utvikler seg over tid. Man forstår ikke hva som skjer - forsøker så godt man kan å få ting i balanse igjen uten å forstå hva som tynger i motsatt ende av vektskåla. Mistenksomhet blir vendt mot deg og du ender opp med dårlig samvittighet som den urimelige mistroiske. Når man avslører et langvarig utroskap vil det gå opp et lys. Man forstår ikke hvordan man ikke klarte å legge sammen 2+2, men når 4 ikke er i nærheten av bevisstheten på noe vis, så er det slik. På toppen av det sinnsyke sviket så føler man seg så som en skikkelig idiot når man står der med urinprøven i glasset for å sjekke om ens "bedre halvdel", forelder til ens barn, har belastet deg med sykdommer i tillegg. For kondom er like fjernt for disse som rene sprøytespisser for narkomane når de er desperate.

Anonymkode: 760e6...8e1

Men da bør man jo gå uansett.

Du kan vel ikke mene at man skal bli værende i et forhold hvor noen vender alt mot en?

Anonymkode: 6825d...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...