Gå til innhold

Lettest orgasme når dere rir overvektige menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ligget med en overvektig mann (eksen min som ble overvektig mens vi var sammen), og jeg fikk ikke lett orgasme. Jeg måtte alltid ri, da han var en lat jævel. Fikk ikke orgasme pga jeg ikke tente på han. 

Anonymkode: dfc28...7da

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hun unik, for kvinner er langt mer visuelle enn menn. Kvinner tenner ikke på en mann som ikke har vaskebrett. Har han ikke sixpack vil hun aldri kunne få orgasme.

Menn er mindre visuelle og kan komme uavhengig av hvordan hun ser ut.

Anonymkode: d8aa4...c8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er hun unik, for kvinner er langt mer visuelle enn menn. Kvinner tenner ikke på en mann som ikke har vaskebrett. Har han ikke sixpack vil hun aldri kunne få orgasme.

Menn er mindre visuelle og kan komme uavhengig av hvordan hun ser ut.

Anonymkode: d8aa4...c8b

Nå ble det mye krøll i sysakene her. Det er en kjent  konsensus at menn er visuelle, mens for kvinner er personlighet viktigst.

Anonymkode: 5740b...f61

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble det mye krøll i sysakene her. Det er en kjent  konsensus at menn er visuelle, mens for kvinner er personlighet viktigst.

Anonymkode: 5740b...f61

Hvis det var tilfelle så ville en sliten, utslitt mann bli kåt bare han så en naken kvinne, eller en kvinne i "riktig" undertøy. Slik er det ikke for menn. Kvinner, derimot, selv når de er slitne, blir kåte når de ser en kjekk mann med sixpack som feks. masserer føttene hennes. Fakta er at det er kvinnene som er visuelle, ikke menn.

Anonymkode: d8aa4...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er hun unik, for kvinner er langt mer visuelle enn menn. Kvinner tenner ikke på en mann som ikke har vaskebrett. Har han ikke sixpack vil hun aldri kunne få orgasme.

Menn er mindre visuelle og kan komme uavhengig av hvordan hun ser ut.

Anonymkode: d8aa4...c8b

Det er ikke det visuelle men mest personligheten til en mann som tenner en dame. !

Anonymkode: 14f24...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg ikke uttale meg om, forjeg har aldri prøvd, og det kommer neppe til å skje. Skal jeg ha sex med en mann må han tenne meg, og overvekt tenner meg ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble det mye krøll i sysakene her. Det er en kjent  konsensus at menn er visuelle, mens for kvinner er personlighet viktigst.

Anonymkode: 5740b...f61

Personlighet ja. Det er ikke tiltrekkende med personligheten til en overvektig mann som gir beng i hvordan han ser ut.

Anonymkode: c26f5...0ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble det mye krøll i sysakene her. Det er en kjent  konsensus at menn er visuelle, mens for kvinner er personlighet viktigst.

Anonymkode: 5740b...f61

Da har du misfortått det! Det som menes er at dersom kvinner er ute etter kun sex, så vil vi gjerne ha de kjekkeste. Men, når kvinner er ute etter et forhold, så telles personligheten like mye (om ikke mer t.o.m for noen kvinner..). 

Det sier vel seg selv når menn med svak utseende ikke får seg random sex, samtidig kan de samme menn har større lykke når det gjelder å utvikle et forhold med noen. For kvinner er trygghet viktigst i et forhold, da velger de heller en de kan ha et trygt forhold med, enn en som bare er fin å se på. 

Jeg tror at det er derfor du ble forvirret. Så utifra hva kvinnen er ute etter, velger hun hvilke type menn hun dater. Du kan tenke deg at det er derfor menn på tinder får lite matcher. Kvinner ser jo kun det overfladiske hos menn. 

Menn, derimot er mindre kresne når det gjelder det overfladiske. Dere har jo sex med hva-som-helst (så lenge det eier en fitte) 😊 For hvor ofte hører man liksom  ikke at menn ikke har noe imot litt ekstra kilo på kroppen, ikke bryr seg (veldig mye) om hvor store eller små pupper/rumpe jenta har. Og det beste : de kan ha sex med en lavt utseendemessig dame, så lenge hun svelger!  😜 konklusjon: jeg støtter AB over. Menn generelt tenner på alt! (Betyr ikke at dere ikke ville foretrukket penere damer, men dere nøyer dere med det dere får!)

Endret av meeeg9
Feil i setning
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er hun unik, for kvinner er langt mer visuelle enn menn. Kvinner tenner ikke på en mann som ikke har vaskebrett. Har han ikke sixpack vil hun aldri kunne få orgasme.

Menn er mindre visuelle og kan komme uavhengig av hvordan hun ser ut.

Anonymkode: d8aa4...c8b

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det var tilfelle så ville en sliten, utslitt mann bli kåt bare han så en naken kvinne, eller en kvinne i "riktig" undertøy. Slik er det ikke for menn. Kvinner, derimot, selv når de er slitne, blir kåte når de ser en kjekk mann med sixpack som feks. masserer føttene hennes. Fakta er at det er kvinnene som er visuelle, ikke menn.

Anonymkode: d8aa4...c8b

Tror du har misforstått litt, mener du da at en kvinne ikke kan få orgasme ved å ri en overvektig mann? Hmm. De fleste (både menn og kvinner) er vell ikke så overfladiske.

Anonymkode: 9872f...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da eksen la på seg mer og sluttet jeg å kunne få orgasme av å ri fordi det ble alt for mykt og dermed alt for lite stimuli av klitoris.

Anonymkode: df538...443

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen må lære seg å lese. Det står "vi kommer som oftest med overvektige menn, så lenge vi er på topp". Det betyr ikke at det er lettere å komme med overvektige menn enn normalvektige, men at det er den eneste stillingen som gjør det  mulig for henne å komme når hun har sex med overvektige menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er hun unik, for kvinner er langt mer visuelle enn menn. Kvinner tenner ikke på en mann som ikke har vaskebrett. Har han ikke sixpack vil hun aldri kunne få orgasme.

Menn er mindre visuelle og kan komme uavhengig av hvordan hun ser ut.

Anonymkode: d8aa4...c8b

Kom deg ut fra forumet du sprer jo bare løgner her 

Anonymkode: 1e8fa...11a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når samboeren sleit med en treningsskade og ble stillesittende en stund, samtidig som han fortsatte å spise like mye som før, ble han litt tjukk. Så ble han litt lat også, så jeg var øverst relativt ofte. Synes han var så deilig jeg! Litt mykere i kroppen, en liten pondus og han føltes tung og massiv over meg. Jeg hadde ihvertfall ingen problemer med orgasmen.. 

En lett overvektig mann er helt ok for meg. Det blir ikke et problem med mindre han er passiv og tiltaksløs. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det gir mer stimuli av klitoris, altså magefettet? Kan faktisk se for meg at det kunne stemme.. 

Anonymkode: a811b...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...