Gå til innhold

Jeg har driti meg ut....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Vera79 skrev:

Har du vurdert samlivsterapi? Det er ikke uvanlig at man går seg litt fast i forholdet etter noen år sammen - noen finner utav det selv, mens andre trenger litt hjelp og synspunkter for å komme seg videre - sammen. Dere har mange gode år sammen, dere har skapt et trygt og godt hjem for barna deres, nå kommer snart desserten; barna flytter ut, dere får mer tid sammen igjen og kan dyrke hverandre (reise sammen, oppleve sammen osv) igjen. Mange får en ny vår i forholdet sitt når barna går inn i en ny epoke. Tenk å stå sammen med din kone å beundre ditt første barnebarn..

Jeg tror dere har en liten krise i forholdet - og med jobbing fra begges sider, tror jeg det er fullt mulig å reparere. Men husk, ingen ting blir fikset i løpet av en dag. Lykke til!

Takk for fint innlegg. 

TS

Anonymkode: a0b82...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om ekteskapet er over kan bare dere avgjøre. Når man er gift lover man jo å elske den man skal gifte seg med for resten av livet, og kun den personen. Siden hun har brutt det løftet ved å kysse en annen person har jeg full forståelse for det dersom du vil ut av det. Det vanskelige her er om man skal tilgi alt i et ekteskap, eller ei. Du har prøvd å komme deg over det, virker det som, og det er bra. Men spørsmålet blir vel om du noen gang kommer til å få tilbake tilliten til henne igjen. Har dere vurdert familievernkontoret? 

 

Nå er jeg en av de som egentlig mener man skal utholde mye i et ekteskap, at følelsene endres over tiårene som går ++, men har partneren vært intim med andre, så har man gått over min strek. Så du hadde ikke fått noe "skjennepreken" fra meg.

 

Hilsen en som har vært gift i snart 9 år.

Anonymkode: ea1d2...c35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du overvåker kona di. Det innleder ikke til noe godt ekteskap! 

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel så gjorde du det du gjorde, men det er jo forståelig når kjerringa di var utro og gikk bak ryggen din.  Nå som du er avslørt er det jo greit å få alt på bordet og finne ut av dette, prate ut og komme til felles avgjørelse videre. Kjerringa di har mye å bevise for at du ikke skal føle for å gjøre dette igjen. Dette er hennes verk selvom det er dine handlinger. Konsekvenser for hennes løgner og utroskap. 

Anonymkode: aeba3...91f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ganske målløs over svarene her..det betegnes altså som fullgodt utroskap med et kyss..? Javisst har hun driti på draget..men et kyss skal kveltre et helt samliv?? Da skjønner jeg skilsmisse statistikken litt bedre. Det er ganske mange naive sjeler der ute. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For fjorten år siden kysset din kone en annen mann. Du valgte å tilgi dette, men har i alle årene etter hatt et sykelig kontrollbehov. Har dere egentlig snakket ordentlig sammen noen gang i løpet av alle disse årene? 

Hvor er samlivsterapeuten oppi alt dette? 

Anonymkode: bef62...7ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Vera79 skrev:

Jeg blir ganske målløs over svarene her..det betegnes altså som fullgodt utroskap med et kyss..? Javisst har hun driti på draget..men et kyss skal kveltre et helt samliv?? Da skjønner jeg skilsmisse statistikken litt bedre. Det er ganske mange naive sjeler der ute. 

Hun gikk bak ryggen hans, latet som at hun skulle være hos en venninne- for å være hos han andre og overnatte. Det er jo veldig utro oppførsel spør du meg. Og da er det samme om man har hatt sex eller "bare kysset". Intensjonen var jo romantisk og sexuelt motivert.  De forseglet det ved å kysse. Og jeg tror ikke på at det bare var kyss, det er veldig naivt å tro.  

Anonymkode: aeba3...91f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun gikk bak ryggen hans, latet som at hun skulle være hos en venninne- for å være hos han andre og overnatte. Det er jo veldig utro oppførsel spør du meg. Og da er det samme om man har hatt sex eller "bare kysset". Intensjonen var jo romantisk og sexuelt motivert.  De forseglet det ved å kysse. Og jeg tror ikke på at det bare var kyss, det er veldig naivt å tro.  

Anonymkode: aeba3...91f

Herregud..forseglet det med et kyss?? Vi lever ikke i en romantisk-komedie. Som jeg sier, ja hun har rett og slett driti seg ut! Men er det en umulighet å fikse det? Nix. Først av alt må begge "come clean" og fortelle om årsakene bak oppførselen. Jeg sier det er temmelig naivt å tro at man aldri vil bli betatt av andre mennesker gjennom et langt samliv. Slik er det bare. Det som teller er hvordan man løser det. Hun her har da vitterlig også fortalt hva som har skjedd, tatt avstand osv, OG hun avviste da hun ble forsøkt hooket opp. Igjen, hun dreit seg ut da hun reiste avgårde..og det har hun innrømmet? Det er du som sitter og legger til og trekker ifra der det passer deg - og i din historie passet det fint å skyte inn forsegling med kyss..du ilegger konen hans følelser og handlinger som du ikke har kunnskap om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BeautyBox skrev:

Det virker som du overvåker kona di. Det innleder ikke til noe godt ekteskap! 

Ja,det kan jeg innrømme at jeg til dels gjør. Men sliter så voldsomt med å gi slipp på mistankene. 

Anonymkode: a0b82...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For fjorten år siden kysset din kone en annen mann. Du valgte å tilgi dette, men har i alle årene etter hatt et sykelig kontrollbehov. Har dere egentlig snakket ordentlig sammen noen gang i løpet av alle disse årene? 

Hvor er samlivsterapeuten oppi alt dette? 

Anonymkode: bef62...7ab

For 14 år siden innrømmet hun ingenting, hun tilsto når hun var blitt fersket. Hun sier at de ikke hadde sex, men om jeg stoler på det, nei.

Jeg valgte å fortsette, å prøve å legge det bak meg. Men tilgi. Det har jeg ikke gjort, vet ikke om jeg klarer heller. 

Jeg føler vel egentlig at jeg bør avslutte, men vet ikke om jeg klarer. 

 

Anonymkode: a0b82...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dette ekteskapet mest sannsynlig over. Hun har vært inne og søkt på leie av leiligheter.

Fant også at hun har søkt opp en som hun møtte på siste jentetur, kjente igjen navnet fra tidligere søk på FB.

Jeg er usikker på om jeg skal legge frem seprasjonspapirene eller foreslå parterapi. 

Hater livet mitt akkurat nå

 

TS

Anonymkode: a0b82...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er dette ekteskapet mest sannsynlig over. Hun har vært inne og søkt på leie av leiligheter.

Fant også at hun har søkt opp en som hun møtte på siste jentetur, kjente igjen navnet fra tidligere søk på FB.

Jeg er usikker på om jeg skal legge frem seprasjonspapirene eller foreslå parterapi. 

Hater livet mitt akkurat nå

 

TS

Anonymkode: a0b82...72f

TS, det virker virkelig ikke som det er noe gjensidig tillit her. Jeg kan skjønne at hun føler seg litt kvalt av at du hele tiden må spore opp hva hun driver med. Skjønner jo at du ikke har tillit til henne heller, men dette handler jo ikke bare om henne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er dette ekteskapet mest sannsynlig over. Hun har vært inne og søkt på leie av leiligheter.

Fant også at hun har søkt opp en som hun møtte på siste jentetur, kjente igjen navnet fra tidligere søk på FB.

Jeg er usikker på om jeg skal legge frem seprasjonspapirene eller foreslå parterapi. 

Hater livet mitt akkurat nå

 

TS

Anonymkode: a0b82...72f

Tupp a i hode og ræva på vei ut av huset. Du må bli sint og dumpe henne brutalt en gang for alle. Hun fortjener ikke din kjærlighet. 

Anonymkode: aeba3...91f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ville foreslått samlivsterapi å sett hva hun sa uansett.. da kan du vite t alt er prøvd å kan da gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke dette 14 år siden? Dere har vært gift i 15 år, og når dere hadde vært gift i 1 år, kysset dine kone en annen mann og overnattet.

Men igjen, det er jo 14 år siden.

Anonymkode: d7b81...b43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er veldig trist om du faktisk tror dette. 

Anonymkode: 5baf1...b14

selv om han ikke har riktig og det blir litt dumt å si alle kvinner så har han fakisk et poeng

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, BeautyBox skrev:

TS, det virker virkelig ikke som det er noe gjensidig tillit her. Jeg kan skjønne at hun føler seg litt kvalt av at du hele tiden må spore opp hva hun driver med. Skjønner jo at du ikke har tillit til henne heller, men dette handler jo ikke bare om henne. 

hva er det du sankker om? her er det jo hun som har begynt å gjøre ting bak ryggen på ham. nå mpå dere slutte å alltid sakte men sikekrt også legge skjylden på TS i slike tråder. selvfølgelig er ts mistenksom. når hun driver på med shady dritt bak ryggen hans, lyver, manipulerer og mest sannsynelig har vært utro flere ganger bak ryggen. TS fortjener å vite. ikke snu det om og legg skjylden på ts..det er så typisk kvinnfolk som blir tatt på fersken, som skal snu det over på mannen. ts har ikke gjort noe galt. og jeg skjlnner at det ikker er like lett og dumpe henne på dagen da de har 2 barn sammen, 

jeg syns ts burde late som ingenting og finne sikre bevis på utroskap. når det er gjort så går du fra henne og forteller barna hva som har skjedd og hvorfor . ikke la moren komme til de først og pumpe de inn med løgner

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Vera79 skrev:

Jeg blir ganske målløs over svarene her..det betegnes altså som fullgodt utroskap med et kyss..? Javisst har hun driti på draget..men et kyss skal kveltre et helt samliv?? Da skjønner jeg skilsmisse statistikken litt bedre. Det er ganske mange naive sjeler der ute. 

hvordan vet du at det bare er et skyss ? hun har jo overnattet hos ham. hun sov vell ikke over for å spille ludo akkurat eller se på frimerkesammlingen hans

Endret av brownbrown
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, BeautyBox skrev:

Det virker som du overvåker kona di. Det innleder ikke til noe godt ekteskap! 

kona har allerede ødelagt ekteskapet. ikke snu det over på mannen. han har ikke gjort noe galt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt sinnsykt hvordan noen her skal snu det over på ts og mener han gjør urett. men det går jo igjen og igjen her på kg i flere slike tråder som dette. mannen mistenker utroskap og prøver å finne ut av det, men da blir han den super slemme mannen etterhvert og alt er hans feil.

det er ingen andre en kona som de har 2 barn sammen med som har drete seg lodrett ut..bare 1 år etter de giftet seg så begynte hun. 

DOnt make a hoe your houswife

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...