Gå til innhold

Lage noe oppstyr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jo så idiot at jeg vil gjerne ordne opp. Kanskje mest fordi det er lettere slik praktisk da ingen av oss hadde hatt råd til å sitte igjen med leiligheten vår alene. Eneste er at jeg tror han er helt ferdig med meg, og har vært det lenge..

ts

Anonymkode: 46d83...930

Slike menn skjønner jeg meg ikke på. Hvorfor kjøpe bosted sammen når ting ikke er på stell? 😡 Enkelte menn altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tusen takk for alle gode ord! Dere er virkelig skjønne❤️ Jeg tok bilder av alt jeg fant og da han spurte hvor jeg var idag morges, fortalte jeg at jeg og sønnen vår var på vei til å boarde flyet hjem og sendte han bildene. Han la seg langflat med en gang heldigvis! Jeg har sagt at jeg blir hjemme hos foreldrene mine til vi kan få time på familievernkontoret. Ringer for å få time i morgen, også gjenstår det å se om vi drar dit for å få hjelp til å klare oss, eller om vi skal komme frem til en samværsordning. Akkurat nå har jeg bedt han om å ikke ta kontakt, slik at jeg får tenke meg om. Men igjen, tusen takk for støtta! Tror det var det jeg trengte for å tørre å stå opp for meg selv💪🏼

Anonymkode: 46d83...930

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...