Gå til innhold

Noen som går på UIO(Juridisk fakultet? Kan man få


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snakket med en venninne som har blitt innlagt på sykehus pga akuttsykdom som er fortvilet over masteroppgaven. Hun mener at hun ikke kan få forlengelse ved det juridiske fakultet. Jeg kjenner flere som har fått utsettelse på pga sykdom, men kjenner ikke til om reglene er annerledes ved hennes fakultet. Prøvde å søke, fant ut at man kan det ved UIT, men ingenting om UIO. Dette må selvfølgelig dokumenteres godt, men i hennes tilfelle er jo ikke det noe problem.

Tenkte å høre om det er noen her som vet?

Anonymkode: eb4da...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Rosalie skrev:

Naturligvis kan man det. 

Det står ingenting om det på UIO /Det juridiske fak. sine sider? UIT nevner dette i reglementet sitt spesifikt.

JUS UIO sier noe om forlenget frist ved 60P oppgave, men de fleste skriver 30poeng skjønte jeg. Der fant jeg ingen info.

Anonymkode: eb4da...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan man selvfølgelig. 

Anonymkode: 78531...959

Hvorfor er det selvfølgelig?:s

Anonymkode: eb4da...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, dersom du ikke klarer å finne noe tar du jo bare kontakt med fakultetet i morgen.

Anonymkode: 5c688...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene, dersom du ikke klarer å finne noe tar du jo bare kontakt med fakultetet i morgen.

Anonymkode: 5c688...05b

Hun sendte en mail på fredag. Men jeg ble veldig nysgjerrig. Trodde reglene var like ved UIO :-) Men tydeligvis forskjell fra fakultet til fakultet. Og da er det jo greit å høre her inne om noen har erfaringer.

Anonymkode: eb4da...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

www.uio.no - >juridisk fakultet

Anonymkode: 5c688...05b

Sier ingenting om dette, derfor jeg undrer. Blir bare sagt noe om eksamen og en 60p oppgave. Men ikke forlengelse pga sykdom.

Anonymkode: eb4da...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun sendte en mail på fredag. Men jeg ble veldig nysgjerrig. Trodde reglene var like ved UIO :-) Men tydeligvis forskjell fra fakultet til fakultet. Og da er det jo greit å høre her inne om noen har erfaringer.

Anonymkode: eb4da...1de

Det er noe forskjell fra fakultet til fakultet. Blant annet har vi ikke konteeksamen ved det juridiske fakultet i Oslo. Dermed må vi vente til neste ordinære eksamen blir avholdt. Det er dermed strengere og mer alvorlige konsekvenser for oss hvis vi blir syke til eksamen. Men utvidet studieprogresjon ved sykdom, det får vi. 

Anonymkode: b6f45...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...