Gå til innhold

Sutrete menn med troll til ekskoner...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva f... er greia? Ikke gå inn i et forhold, før du har lært deg å si NEI til eksen. Selvom dere har barn sammen, trenger hun ikke ringe deg flere ganger i uka! Dersom du blir sur og forbanna annenhvergang du snakker med eksen din, må DU gjøre noe med det, for det forsurer stemninga med den nye kjæresten - og du trenger ikke ta det ut over henne! JA du må tåle at ny kjæreste har forventninger til deg - tåler du det ikke er du ikke klar for et forhold! NEI, det holder ikke å si "jeg elsker deg" dersom du ikke tenker å vise det også! Jeg er drittlei dette vaset! Jeg har selv barn med en eksmann - mine barn har en stemor som jeg setter stor pris på, hun er ei grepa dame! Vi snakkes to ganger i mnd, det holder! RYDD opp i livet ditt før du går på date og innleder forhold, og lær for Guds skyld at sutring over snøen som falt i fjor er djevelsk usexy! Det første spørsmålet jeg stiller den neste mannen blir: Hvilket forhold har du til eksen din...? 

Anonymkode: 9614e...679

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin tanke, jeg regner med at de fleste har lyst til å havne der hvor de har god tone eller klarer å takle eksen godt, samarbeide for barna. Men joda, har møtt de som ikke er helt der enda.. Men de jeg har møtt har nok ikke hatt tid nok til å takle det annerledes der og da. Ting tar tid... 

Anonymkode: 4da56...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva f... er greia? Ikke gå inn i et forhold, før du har lært deg å si NEI til eksen. Selvom dere har barn sammen, trenger hun ikke ringe deg flere ganger i uka! Dersom du blir sur og forbanna annenhvergang du snakker med eksen din, må DU gjøre noe med det, for det forsurer stemninga med den nye kjæresten - og du trenger ikke ta det ut over henne! JA du må tåle at ny kjæreste har forventninger til deg - tåler du det ikke er du ikke klar for et forhold! NEI, det holder ikke å si "jeg elsker deg" dersom du ikke tenker å vise det også! Jeg er drittlei dette vaset! Jeg har selv barn med en eksmann - mine barn har en stemor som jeg setter stor pris på, hun er ei grepa dame! Vi snakkes to ganger i mnd, det holder! RYDD opp i livet ditt før du går på date og innleder forhold, og lær for Guds skyld at sutring over snøen som falt i fjor er djevelsk usexy! Det første spørsmålet jeg stiller den neste mannen blir: Hvilket forhold har du til eksen din...? 

Anonymkode: 9614e...679

Tipp topp tommel opp. Samtidig har den nye kjæresten et valg om å være sammen med denne sutrete mannen. Lei kvinner som klager over en sutrete mann og så blir de. Like irriterende de!

Anonymkode: b2b93...2d7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipp topp tommel opp. Samtidig har den nye kjæresten et valg om å være sammen med denne sutrete mannen. Lei kvinner som klager over en sutrete mann og så blir de. Like irriterende de!

Anonymkode: b2b93...2d7

Ble ikke ... 

Anonymkode: 9614e...679

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fin tanke, jeg regner med at de fleste har lyst til å havne der hvor de har god tone eller klarer å takle eksen godt, samarbeide for barna. Men joda, har møtt de som ikke er helt der enda.. Men de jeg har møtt har nok ikke hatt tid nok til å takle det annerledes der og da. Ting tar tid... 

Anonymkode: 4da56...810

Og da venter man med å innlede nye ting istedenfor å innføre enda ett konfliktelement, der både barn, ny kjæreste og kjærestes barn blir stående i kryssilden! 

Anonymkode: 9614e...679

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva f... er greia? Ikke gå inn i et forhold, før du har lært deg å si NEI til eksen. Selvom dere har barn sammen, trenger hun ikke ringe deg flere ganger i uka! Dersom du blir sur og forbanna annenhvergang du snakker med eksen din, må DU gjøre noe med det, for det forsurer stemninga med den nye kjæresten - og du trenger ikke ta det ut over henne! JA du må tåle at ny kjæreste har forventninger til deg - tåler du det ikke er du ikke klar for et forhold! NEI, det holder ikke å si "jeg elsker deg" dersom du ikke tenker å vise det også! Jeg er drittlei dette vaset! Jeg har selv barn med en eksmann - mine barn har en stemor som jeg setter stor pris på, hun er ei grepa dame! Vi snakkes to ganger i mnd, det holder! RYDD opp i livet ditt før du går på date og innleder forhold, og lær for Guds skyld at sutring over snøen som falt i fjor er djevelsk usexy! Det første spørsmålet jeg stiller den neste mannen blir: Hvilket forhold har du til eksen din...? 

Anonymkode: 9614e...679

🙏🏻🙏🏻

Anonymkode: 49918...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, a l'orange skrev:

Okei, men hvorfor lage tråd om det da? Du er jo ikke den første som gjør det, akkurat..

Man kan si hva man vil om menn, men den stadige ventileringen som kvinner driver på med, på nøyaktig de samme tingene, og den støtten man gir hverandre på at "uff, det er sånn det bare er og det er ingenting vi kan gjøre med det", er jo bare med på å holde liv i dårlige strukturer.

Synes du utbruddet mitt ligner på "uff, det er bare sånn det er"? 

Anonymkode: 9614e...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, a l'orange skrev:

Vel.....hvordan si dette tydelig nok?.....JA!!

Det er jo et skikkelig sutreinnlegg, jo, hvor alle er så dumme, bare ikke du, og så lenge ingen sier mot deg så er alt vel, mens med en gang noen har noe å innvende så "overanalyserer" de.

Men om du vil snu på flisa; Hva gjør DU SELV for å unngå å havne i situasjonen igjen og vil du dele det med andre?

Vel, du får ta det for det du tenker det er. Jeg skrev det nok med et helt annet utgangspunkt! OG jeg orker ikke psykoanalyse i dag 😊 

Anonymkode: 9614e...679

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

9 timer siden, a l'orange skrev:

Okei, men hvorfor lage tråd om det da? Du er jo ikke den første som gjør det, akkurat..

Man kan si hva man vil om menn, men den stadige ventileringen som kvinner driver på med, på nøyaktig de samme tingene, og den støtten man gir hverandre på at "uff, det er sånn det bare er og det er ingenting vi kan gjøre med det", er jo bare med på å holde liv i dårlige strukturer.

Hørte du ikke hva hun sa? Hun sa at du overanalyserer. Vet du hva det betyr?

Anonymkode: 4da56...810

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som har noe konstruktivt å bidra med, av egne erfaringer? 

Anonymkode: 9614e...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, a l'orange skrev:

Javisst vet jeg det :) Her, i denne sammenhengen, var det en hersketeknikk så ikke fokuset skulle bli flyttet til trådstarter.

Hun ville helst sitte på sin høye hest og rette fingeren mot andre, men ikke at noen skulle rette fingeren mot henne. Rart det der..

På seg selv kjenner man kanskje andre? Jaja, Kult at du kan være frøken "ikke sitt på din høye hest" politi. Takk takk! Reddet dagen!

Ts. Jeg tror mange tenker at de har kommet seg lengere enn de egentlig har etter et brudd, og ofte kan det oppstå trøbbel med ekskone i starten. Mange ekspartnere sliter med å slippe makten og kontrollen... Jeg er helt enig med deg om at mange menn bør våge å stå opp, sette foten ned, si hva de mener og ikke være så konfliksky når de møter en ekskone som er det motsatte.

Anonymkode: 4da56...810

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har noe konstruktivt å bidra med, av egne erfaringer? 

Anonymkode: 9614e...679

Hva er det som er konstruktivt i denne sammenhengen?

"Ja, du har helt rett, ts. Alle er dumme og gjør masse feil, du gjør rett og det ER synd på deg!"

eller

"Ta deg en bolle, ts, og slutt å tro blindt på folk for så å gi de skylden!"

 

Anonymkode: 50331...5ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...