Gå til innhold

Veninne fant frem fargebok hos meg til barna hennes.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Jeg hadde en veninne og barna hennes på besøk tidligere i dag. De var litt tidlig ute, så jeg spørte veninna mi om det var OK at jeg sprang i dusjen mens de venta. Jaja, det var greit sa hun.

Jeg har en hobby og det er fargelegging. Da jeg kom ut av dusjen hadde veninna mi funnet frem fargeboka mi og penalet med penner.(Dyre penner) og latt barna hennes leke med de. Visste ikke helt hva jeg skulle si, men jeg ble utrolig sjokkert? Barna hadde russa og streka i bøkene mi med tusjene mine.
Veninna mi sa at hun hadde funnet noen tusjer og fargebøker på kjøkkenbordet og regnet med at de var for barn som kom på besøk. (Tanteunger, slektninger o.l.) 

Jeg sa til henne at det er dyre ting og noe jeg driver med som hobby, og at jeg synes det var unødvendig å bare finne frem noe uten å spørre... Veninna mi ble utrolig sur og reiste hjem med barna. Nå fikk jeg melding for 10 minutter siden at hun synes jeg var utrolig frekk. Altså hæ?? Vet ikke en gang hva jeg skal svare. 

Hva mener dere? Fra min side burde hun kjøpe nye bøker...

  Bilderesultat for fargelegging voksne

Anonymkode: 3614b...2e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, jeg synes det var dumt hun brukte tingene uten å spørre. Det overrasker meg at hun reagerte slik når du sa ifra! 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis barna har farvelakt det som et på bildet du har lakt ved så skjønner jeg ikke greia

Anonymkode: 9db42...95c

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En typisk egoistisk dritt mor altså, mitt inntrykk er at det skjer noe med kvinner når de blir mødre. Plutselig mister de all empati og fornuft og tenker KUN på seg selv om avkommene..

 

Anonymkode: 0e297...85f

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heisann:)

Jeg hadde en veninne og barna hennes på besøk tidligere i dag. De var litt tidlig ute, så jeg spørte veninna mi om det var OK at jeg sprang i dusjen mens de venta. Jaja, det var greit sa hun.

Jeg har en hobby og det er fargelegging. Da jeg kom ut av dusjen hadde veninna mi funnet frem fargeboka mi og penalet med penner.(Dyre penner) og latt barna hennes leke med de. Visste ikke helt hva jeg skulle si, men jeg ble utrolig sjokkert? Barna hadde russa og streka i bøkene mi med tusjene mine.
Veninna mi sa at hun hadde funnet noen tusjer og fargebøker på kjøkkenbordet og regnet med at de var for barn som kom på besøk. (Tanteunger, slektninger o.l.) 

Jeg sa til henne at det er dyre ting og noe jeg driver med som hobby, og at jeg synes det var unødvendig å bare finne frem noe uten å spørre... Veninna mi ble utrolig sur og reiste hjem med barna. Nå fikk jeg melding for 10 minutter siden at hun synes jeg var utrolig frekk. Altså hæ?? Vet ikke en gang hva jeg skal svare. 

Hva mener dere? Fra min side burde hun kjøpe nye bøker...

  Bilderesultat for fargelegging voksne

Anonymkode: 3614b...2e0

Huff det var jo ikke pent.

Anonymkode: 3570e...266

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun reagerte utrolig kjipt, men så kan det også du "angrep" henne og hun gikk rett i forsvarsmodus. Hun kom med en ærlig sak: tingene lå fremme og hun tenkte (logisk nok i mine øyne, som har barn) at det var for å sysselsette barna litt for å gi dere voksne litt tid sammen uten ungeskrål. 

Jeg ville bare latt dette passere, og heller lagt unna slike ting neste gang. Kanskje faktisk gå til innkjøp av noe barna kan bruke neste gang.

Anonymkode: 635ea...217

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ungene har fargelagt det der i din bok så forstår jeg godt at du ble lei deg. 

Anonymkode: 3570e...266

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er dyrere geeier enn man skulle tro. Forklar venninna di att det er dyre greier, og at du ble lei deg for att ungene ødela? 

Anonymkode: fe7a1...b46

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff det var jo ikke pent.

Anonymkode: 3570e...266

Det er jo irrelevant. Dette er viktig for TS, og hun har investert mye tid og penger i det. Å forsyne seg grådig av andres ting, og videre bli fornærmet når man blir irettesatt er ikke greit. 

Anonymkode: d4343...626

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble gjort i grein hensikt, ikke ond hensikt. Da ville jeg hatt litt tålmodighet med det, så sant pennene ikke er ødelagt. Sånne bøker er vel 129-200 kr for? At noen av sidene her er klusse på ville jeg tålt, akkurat som jeg hadde tålt at noen unger hadde klippet inn i flere trådnøster i strikkekurven min. Eller at jeg hadde tålt å spandert en kake på dem til samme sum. Pennene er vel dyrere og LM de er ødelagt burde du be venninnen erstatte de ødelagte, på lik linje med når barn leker med knuselige ting og ødelegger dem. 

Anonymkode: 76f0f...c6e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke tegn til hverken ødelagte tusjer eller klussing der. Har du laget tråden bare for å få lagt inn et bilde og ros for fargeleggingen din?

Anonymkode: ff772...8dd

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det ble gjort i grein hensikt, ikke ond hensikt. Da ville jeg hatt litt tålmodighet med det, så sant pennene ikke er ødelagt. Sånne bøker er vel 129-200 kr for? At noen av sidene her er klusse på ville jeg tålt, akkurat som jeg hadde tålt at noen unger hadde klippet inn i flere trådnøster i strikkekurven min. Eller at jeg hadde tålt å spandert en kake på dem til samme sum. Pennene er vel dyrere og LM de er ødelagt burde du be venninnen erstatte de ødelagte, på lik linje med når barn leker med knuselige ting og ødelegger dem. 

Anonymkode: 76f0f...c6e

Disse bøkene og pennene koster MYE penger.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dere begge overreagerte. Du ventet henne tydligvis, så da burde du lagt vekk tegnesakene dine. Jeg skjønner at moren trodde det var greit at ungene hennes fikk låne det når det lå der. 

Samtidig så syns jeg ikke venninna di skulle ha noen grunn til å bli så sur at hun pakket med seg ungene og dro og i tillegg sendte melding om at du var frekk. 

 

Anonymkode: 432cc...bd9

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke tegn til hverken ødelagte tusjer eller klussing der. Har du laget tråden bare for å få lagt inn et bilde og ros for fargeleggingen din?

Anonymkode: ff772...8dd

Herregud for noen svar som dukker opp her... 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun reagerte utrolig kjipt, men så kan det også du "angrep" henne og hun gikk rett i forsvarsmodus. Hun kom med en ærlig sak: tingene lå fremme og hun tenkte (logisk nok i mine øyne, som har barn) at det var for å sysselsette barna litt for å gi dere voksne litt tid sammen uten ungeskrål. 

Jeg ville bare latt dette passere, og heller lagt unna slike ting neste gang. Kanskje faktisk gå til innkjøp av noe barna kan bruke neste gang.

Anonymkode: 635ea...217

Bor du under en stein eller er du bare en selvsentrert mor? "Alle" vet jo at fargelegging for voksne er en trend, og har vært det en ganske god stund nå. 

Anonymkode: d4343...626

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...