Gå til innhold

Føler meg så råtten. Han var utro med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 25.2.2017 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Det som gjør deg råtten i mine øyne er det at du ikke er villig til å innrømme overfor deg selv og oss at dette var din plan fra starten av, men i stedet legger det fram som om du "hold deg hardt for ikke å gå over streken", men så bare skjedde det helt ut av det blå allikevel. Du har faktisk drevet og flørtet aktivt med en mann over 4 måneder som du visste har dame. Det er sannheten, og det vet du godt. Så den angeren din opplever jeg ikke som genuin i det hele tatt. For meg virker det egentlig mest som at det er noe du gjør for å få sympati, og derfor legger du også frem tråden slik som du har gjort. Dersom du virkelig hadde angret, og dersom du virkelig kunne se hva du har gjort, hadde du ikke laget en tråd som handler 90% om selvforsvar og selvskryt over hvor flink du liksom var helt til det ikke gikk mer. Hadde du virkelig angret, hadde du lagt deg paddeflat. Men det er ikke det jeg opplever at du gjør. Du ønsker bare å få det til å fremstå som at du legger deg paddeflat, men uten egentlig å gjøre det, i stedet gjøre det stikk motsatte.

Anonymkode: bcc24...0a6

Det hun sa. 

Du sier at han prøvde i maaaaaaaange timer før han endelig fikk det som han ville..hører du i det hele tatt hvor teit det høres ut? Du roter med en opptatt mann i mange timer, som du har hatt lyst på i flere mnd..men intensjonen var aaaaaaaaldri å ligge med ham. Neida. Dere blir et bra par da 😎 Blir sikkert noen tråder fra deg her inne når usikkerheten biter deg i ræva om noen år når han begynner å gå lei deg. 

Uskylden din er priceless.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du er råtten. Dersom han velger å være utro med deg, men fortsatt ikke har slått opp med dama, vil du nok alltid være nr.2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har vært blåst. Skikkelig dum. Jeg fortjener hver en klump jeg sitter med i magen. 

Jeg sa ja, fordi jeg for første gang siden bruddet med eksen for 1,5 år siden har klart å le og faktisk ha det morro i noens selskap. Jeg har ikke datet eller vært med noen de siste 1,5 åra. Han har spurt flere ganger om jeg ville bli med på middag, men jeg har sagt nei. Men denne dagen ga jeg etter. Han sa selv at det bare var middag, og jeg hadde ingen andre intensjoner bak heller. Men dessverre førte det ene til det andre.

Jeg vet jeg har vært dum. Lysten på å bare forsvinne blir større og større for hver time som går.. 

Anonymkode: c2c74...d23

husk å vær snill mot deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎25‎.‎02‎.‎2017 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Er jeg virkelig et så dårlig menneske som jeg føler meg som nå?

Jeg vil si nei. Ingen grunn til å bli seriøst deprimert.  Men lær av det, dere hadde sex bare en gang, men kontakt i fire mnd.  Så det må vel ha vært i hodet ditt at det kom til å ende med sex før eller siden i og med at kjemien har vært så sterk.  Kom deg unna mye før hvis du opplever så sterk tiltrekning med en opptatt person en gang til. 

Dårlig forhold, ingen følelser for kona, kona er fullstendig avhengig av ham bla bla.. Det kan godt hende det stemmer, men det rettferdiggjør ikke å være utro.  Og det er det han prøver på, å rettferdiggjøre det både for seg selv og deg.  Dvs, dere gjør ikke så mye galt ved å ha sex fordi parforholdet hans nesten ikke eksisterer lenger. 

Du kjøper tydeligvis ikke en slik forklaring, og det er bra.  Det var en tabbe, og dårlig gjort av deg mot kona.  Men, mye verre av ham etter mitt syn.  Det vil ikke forundre meg om deres kontakt i 4 mnd har handlet om ham og hans påståtte dårlige forhold og hvor vondt han har det og hvor fantastisk det har vært å prate med deg. Hvor godt det er å endelig finne noen som forstår ham.  Og hvis det stemmer så håper jeg du ser at hans interesse for deg kun har handlet om ham.  Lykke til, legg det bak deg og ikke gjør noe slikt igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var dumt. Han har kjæreste, og du lå med han før han ble fri og frank. Dette var et valg DU tok, og som du må ta konsekvensene av. Det han gjorde var selvsagt enda verre. Han er i et forhold, og han var utro. Kanskje ikke første gang, og trolig ikke siste gangen heller. Neste gang han ligger med ei dame, har han sikkert heller ikke fått fingeren ut og dumpet damen sin. Trolig har han ikke planer heller.

Det du må gjøre nå, er å tenke fremover. Gjort er gjort, og det verste du kan gjøre er å gjøre det igjen. Håpe at han skal dumpe kjæresten sin. Det kan godt hende han har tenkt å dumpe henne, men helt ærlig. Er ikke dette sjekkelinje #1 hos utro drittsekker? "Jeg er i et følelsesløst forhold", "hun trenger pengene mine" <- dette er for å skryte seg selv opp; "Jeg har masse penger". Har du noen gang hørt om noen som er utro som sier; "Jeg elsker konen min, og vi har mye lidenskapelig sex. Jeg kommer aldri til å forlate henne, men jeg liker å ha sex med andre kvinner også uten at hun vet om det.". Nei. De fleste som mer utro, lyger for å fremstille seg selv som attraktive snillinger for at damer skal få sympati for dem, og ha sex med dem. Og gjerne håpe at de skal få en fremtid med dem (spesielt siden de skryter om at de har masse penger) når den slemme konen endelig klarer å gi slipp på denne fantastiske fyren.

Anonymkode: 57560...82f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Føler meg som verdens værste menneske akkurat nå. Jeg hadde sex med en som har dame. De har vært sammen i 12 år. De siste årene har han kun vært sammen med henne av praktiske årsaker, følelsene har vært totalt borte for hans del, og dette har han også snakket med henne om. Prøvd å gjøre det slutt, men hun har nektet å akseptere det. 

Jeg er såpass nedfor å lei meg for det jeg har vært med på akkurat nå, at jeg egentlig bare vil ende livet. (Kommer ikke til å gjøre det, men depresjonen over det jeg har gjort er såpass tilstedeværende akkurat nå).

Vi har hatt kontakt i ca 4 mnd, jeg har holdt meg hard å ikke gått over streken, nektet fordi dette egentlig strider imot det jeg står for. Men igår kveld skjedde det. :-( ingen alkohold å skylde på heller. Kjemien oss imellom har vært veeeldig sterk. Jeg har ikke hatt sex siden bruddet med min eks for 1,5 år siden. En blanding av disse to gjorde meg totalt udugelig, og jeg klarte ikke stritte imot mer.

Er jeg virkelig et så dårlig menneske som jeg føler meg som nå? Regner med hatet kommer stormende fra alle dere på KG, men da får jeg bare ta det. Jeg klarer ikke denne følelsen mer.

 

Anonymkode: c2c74...d23

Men hvis du synes det var så galt, hvorfor fikk du han til å være utro med deg da?

Anonymkode: 169e3...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 007_008_007
På 25.2.2017 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Føler meg som verdens værste menneske akkurat nå. Jeg hadde sex med en som har dame. De har vært sammen i 12 år. De siste årene har han kun vært sammen med henne av praktiske årsaker, følelsene har vært totalt borte for hans del, og dette har han også snakket med henne om. Prøvd å gjøre det slutt, men hun har nektet å akseptere det. 

Jeg er såpass nedfor å lei meg for det jeg har vært med på akkurat nå, at jeg egentlig bare vil ende livet. (Kommer ikke til å gjøre det, men depresjonen over det jeg har gjort er såpass tilstedeværende akkurat nå).

Vi har hatt kontakt i ca 4 mnd, jeg har holdt meg hard å ikke gått over streken, nektet fordi dette egentlig strider imot det jeg står for. Men igår kveld skjedde det. :-( ingen alkohold å skylde på heller. Kjemien oss imellom har vært veeeldig sterk. Jeg har ikke hatt sex siden bruddet med min eks for 1,5 år siden. En blanding av disse to gjorde meg totalt udugelig, og jeg klarte ikke stritte imot mer.

Er jeg virkelig et så dårlig menneske som jeg føler meg som nå? Regner med hatet kommer stormende fra alle dere på KG, men da får jeg bare ta det. Jeg klarer ikke denne følelsen mer.

 

Anonymkode: c2c74...d23

Slår aldri feil! Noen har dårlig samvittighet og må skrive på KG for å få støtte for sine handlinger som i utgangspunktet er negative. Hvorfor er kvinner kvinners fiender? Når man vet at en person er gift eller er i forhold, men fremdeles peiser på og attpåtil føler seg ulykkelig fordi han velger den andre, hvordan kan man bli såret? Er det dette feminisme går ut på, å være en femme fatale? Du får ingen støtte av meg. Det du trenger er en prest som du kan snakke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 007_008_007 skrev:

TtSlår aldri feil! Noen har dårlig samvittighet og må skrive på KG for å få støtte for sine handlinger som i utgangspunktet er negative. Hvorfor er kvinner kvinners fiender? Når man vet at en person er gift eller er i forhold, men fremdeles peiser på og attpåtil føler seg ulykkelig fordi han velger den andre, hvordan kan man bli såret? Er det dette feminisme går ut på, å være en femme fatale? Du får ingen støtte av meg. Det du trenger er en prest som du kan snakke med.

Bare slapp helt av. Jeg fortjener å høre for et bedritent menneske jeg er. Kom ikke hit for å høste sympati i det heletatt, men for å få luftet tankene.

Jeg er intet annet enn søppel for det jeg har gjort. Har vel sunket så lavt en kvinne kan synke. Jeg har forstått det nå...

og ja, jeg vurderer faktisk å snakke med en prest eller noe. For dette tynger meg til et punkt hvor jeg bare vil forsvinne. Jeg sliter som bare faen. Men jeg fortjener det.

Anonymkode: c2c74...d23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare slapp helt av. Jeg fortjener å høre for et bedritent menneske jeg er. Kom ikke hit for å høste sympati i det heletatt, men for å få luftet tankene.

Jeg er intet annet enn søppel for det jeg har gjort. Har vel sunket så lavt en kvinne kan synke. Jeg har forstått det nå...

og ja, jeg vurderer faktisk å snakke med en prest eller noe. For dette tynger meg til et punkt hvor jeg bare vil forsvinne. Jeg sliter som bare faen. Men jeg fortjener det.

Anonymkode: c2c74...d23

Nå må slappe av littegranne. La meg fortelle deg om fordelene av å inneha livserfaring og kunnskap om mennesker.

1. Du skjønner lettere hvorfor folk tar livet sitt.

2. Du er nå flinkere til å analysere omgivelsene og dine egne handlinger enn du var før.

3. Du har lært at mennesker ikke er særlige troverdige.

4. Du vet med deg selv at du burde begrense deg (bare den kunnskapen er det svært få mennesker som skjønner).

5. Du stoler ikke lenger på brunsten.

6. Du har lært at lykke handler om de handlingene du kan vedkjenne deg selv og ikke de handlingene du må skjule for deg selv.

7. Du har nå skjønt alt som skal til, - for å være et lykkelige menneske!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare slapp helt av. Jeg fortjener å høre for et bedritent menneske jeg er. Kom ikke hit for å høste sympati i det heletatt, men for å få luftet tankene.

Jeg er intet annet enn søppel for det jeg har gjort. Har vel sunket så lavt en kvinne kan synke. Jeg har forstått det nå...

og ja, jeg vurderer faktisk å snakke med en prest eller noe. For dette tynger meg til et punkt hvor jeg bare vil forsvinne. Jeg sliter som bare faen. Men jeg fortjener det.

Anonymkode: c2c74...d23

Nei, du er ikke søppel. Nå må du ta ansvar for det du har gjort, og sørge for at du lærer av feilene du har gjort, i stedet for å legge deg ned i elendigheten og synes synd på deg selv. Du har sikkert ikke gjort noe forskjell fra eller til for konen hans. Hun er sammen med en utro drittsekk uansett om du ga etter eller ikke og lå med han. Glem han, og gå videre. Og aldri gjør noe slikt igjen!

Anonymkode: 57560...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du er ikke søppel. Nå må du ta ansvar for det du har gjort, og sørge for at du lærer av feilene du har gjort, i stedet for å legge deg ned i elendigheten og synes synd på deg selv. Du har sikkert ikke gjort noe forskjell fra eller til for konen hans. Hun er sammen med en utro drittsekk uansett om du ga etter eller ikke og lå med han. Glem han, og gå videre. Og aldri gjør noe slikt igjen!

Anonymkode: 57560...82f

Dette ts. Ussel og søppelhandling, men ikke la det være deg som person. Tar du sterkt avstand til handlingene og aldri gjør dette igjen og har virkelig lært av dette så er det bare å fortsette livet ditt, som den personen du ønsker å være, som har moralen i orden.  Det er tid for å starte med blanke ark som den bedre personen du ønsker å være. Stå for det du har gjort, men at det er noe som tilhører fortiden og en handling du ønsker å ha ugjort fordi det er ikke sånn du faktisk er el ønsker å være. 

Anonymkode: 14e5d...a2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har damer sex med menn i forhold?

Det er greit, du som kvinne har ingen "skyld" eller skylder damen hans noen ting men du har da en "sistercode"? Kvinner tar vare på hverandre. 

Min samboer hadde en "venninne" han hadde ligget med ved et par anledninger og de var venner når vi traff hverandre. Han spilte henne trill rundt og sa at han var ikke sikker på forholdet vårt blabla, og hun sa at det var så bra han hadde funnet seg en dame - men hun savnet han så fælt og han måtte bare komme innom ... Altså kvinner - hvor er selvrespekten? 

Historien endte med at han ikke traff henne, og vi jobbet oss igjennom hans bekreftelsesbehov. Vi hadde knapt kjent hverandre noen måneder så det ordnet se bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren kan da ikke være sammen med konen sin bare fordi hun synes det er praktisk sånn. Han kan da skille seg?!

Er det sånn at du og denne mannen har følelser for hverandre, eller var det bare sex? Han vurderer ikke å gå fra konen liksom...? Han er ingen god partner sånn han holder på nå i hvert fall...

Anonymkode: d9e16...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Hvorfor har damer sex med menn i forhold?

Det er greit, du som kvinne har ingen "skyld" eller skylder damen hans noen ting men du har da en "sistercode"? Kvinner tar vare på hverandre. 

Min samboer hadde en "venninne" han hadde ligget med ved et par anledninger og de var venner når vi traff hverandre. Han spilte henne trill rundt og sa at han var ikke sikker på forholdet vårt blabla, og hun sa at det var så bra han hadde funnet seg en dame - men hun savnet han så fælt og han måtte bare komme innom ... Altså kvinner - hvor er selvrespekten? 

Historien endte med at han ikke traff henne, og vi jobbet oss igjennom hans bekreftelsesbehov. Vi hadde knapt kjent hverandre noen måneder så det ordnet se bra.

Ja, kvinner er noen rare dyr. Ikke en gang kvinner forstår seg på kvinner.

Anonymkode: 169e3...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS. 

Mennesker gjør feil. Det kan gjøre utrolig vondt.

Selv var jeg verre enn deg en gang. Jeg var den utro parten. Vi hadde en lang forhistorie, mannen min og jeg, vi hadde tøffe år bak oss, jeg følte meg ensom og sviktet. Og jeg var utro, noe jeg aldri hadde trodd jeg kunne være. Det var en gigantisk krise for meg å oppdage at jeg kunne være et så forferdelig menneske. Jeg klarte ikke å sove eller spise. Jeg klarte nesten ikke se meg i speilet. Jeg følte meg som et monster som førte alle bak lyset. Der gikk de og trodde jeg var et ålreit menneske, og så hadde jeg gjort noe så jævlig. Jeg var konstant kvalm, jeg hadde en slags klaustrofobi i eget liv og jeg tenkte at ingenting noensinne kunne bli rett igjen. 

Jeg kunne ikke fortelle mannen min hva jeg hadde gjort, da ville han gått fra meg. Dét hadde jeg fortjent, men vi hadde ganske små barn den gangen og jeg følte ikke det var riktig at de skulle betale prisen for det idiotiske feilgrepet jeg gjorde. Det er sikkert mange som vil være uenige i den vurderingen. Men i stedet bestemte jeg meg for å gjøre det beste jeg kunne ut av en tragisk situasjon, nemlig på å bygge en skakkjørt familie opp igjen. Jeg tok tak i alle problemene vi hadde, og som vi burde tatt tak i før, krevde at vi fikk parterapi. Jeg gikk "all in" i forholdet igjen. Etter hard jobbing fikk vi det greit igjen. 

Nå har vi vært sammen i 25 år, oppdratt to barn sammen. Jeg har støttet ham gjennom sykdom, livskriser, i tykt og tynt. Det gjør fortsatt vondt innimellom når jeg tenker på hva jeg gjorde så forferdelig feil og som jeg så gjerne skulle vært foruten. Men hvis det finnes et slags regnskap her i livet håper jeg at jeg alt i alt kommer ut på plussiden. 

Det kan du også gjøre. Du må bare gjøre godt fra nå av. 

Anonymkode: 940db...cd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Vi ønsker ikke å vurdere og tolke ordbruk når det kommer til vanskelige livssituasjoner hvor vi opplever at man befinner seg i en sårbar tilstand, og det er umulig for oss å vite hva den enkelte legger i ordene som brukes, samt at du skriver i denne tråden at du bare vil ende livet ditt.

Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge de følelsene du har, men vi må stenge denne tråden med bakgrunn i det ovennevnte, samt at vi ikke har mulighet til å overvåke tråden din og vite hva slags svar du vil få. Du kan lese mer om hvorfor vi har denne regelen her.

Hvis du sliter med slike tanker vil vi oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

  • Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Med vennlig hilsen,

ninuska_, adm

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...