Gå til innhold

Føler meg så råtten. Han var utro med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler meg som verdens værste menneske akkurat nå. Jeg hadde sex med en som har dame. De har vært sammen i 12 år. De siste årene har han kun vært sammen med henne av praktiske årsaker, følelsene har vært totalt borte for hans del, og dette har han også snakket med henne om. Prøvd å gjøre det slutt, men hun har nektet å akseptere det. 

Jeg er såpass nedfor å lei meg for det jeg har vært med på akkurat nå, at jeg egentlig bare vil ende livet. (Kommer ikke til å gjøre det, men depresjonen over det jeg har gjort er såpass tilstedeværende akkurat nå).

Vi har hatt kontakt i ca 4 mnd, jeg har holdt meg hard å ikke gått over streken, nektet fordi dette egentlig strider imot det jeg står for. Men igår kveld skjedde det. :-( ingen alkohold å skylde på heller. Kjemien oss imellom har vært veeeldig sterk. Jeg har ikke hatt sex siden bruddet med min eks for 1,5 år siden. En blanding av disse to gjorde meg totalt udugelig, og jeg klarte ikke stritte imot mer.

Er jeg virkelig et så dårlig menneske som jeg føler meg som nå? Regner med hatet kommer stormende fra alle dere på KG, men da får jeg bare ta det. Jeg klarer ikke denne følelsen mer.

 

Anonymkode: c2c74...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er da ikke du som har skyld her. Det er paret som må fikse opp.

Anonymkode: 80270...c8b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah right at han har holdt ut kun for praktiske årsaker, det er de sier fordi de ikke vil gå ifra kona si. Slutt å være naiv TS, og kutt kontakten og finn deg en singel fisk i havet, finnes plenty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er da ikke du som har skyld her. Det er paret som må fikse opp.

Anonymkode: 80270...c8b

Jeg visste jo om henne. De må fikse opp, ja. Men jeg tror aldri jeg kan tilgi meg selv for å ha vært med på dette i full viten om at han var opptatt :-(

Anonymkode: c2c74...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gia_ skrev:

Yeah right at han har holdt ut kun for praktiske årsaker, det er de sier fordi de ikke vil gå ifra kona si. Slutt å være naiv TS, og kutt kontakten og finn deg en singel fisk i havet, finnes plenty.

Trur det er dere koner som bør slutte å være naive.

Anonymkode: 80270...c8b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Gia_ skrev:

Yeah right at han har holdt ut kun for praktiske årsaker, det er de sier fordi de ikke vil gå ifra kona si. Slutt å være naiv TS, og kutt kontakten og finn deg en singel fisk i havet, finnes plenty.

Han har villet gå ifra henne, men han visste hvilket helvette dette ville bli den dagen han evt skulle gjøre det slutt. Hun er totalt avhengig av han både praktisk og økonomisk. Mulig jeg er naiv som tror på dette, men jeg velger å tro han.

Jeg har kuttet kontakt, og har ikke tenkt å involvere meg med en slik mann. Problemet mitt nå er at jeg føler meg så utrolig råtten. Klarer nesten ikke leve med meg selv :-(

Anonymkode: c2c74...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste jo om henne. De må fikse opp, ja. Men jeg tror aldri jeg kan tilgi meg selv for å ha vært med på dette i full viten om at han var opptatt :-(

Anonymkode: c2c74...d23

Det var vel litt spenningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, waco skrev:

Det var vel litt spenningen?

Ikke for min del. Jeg har bare vært utrolig betatt av han en god stund. Pluss at jeg ikke har hatt sex siden bruddet med min eks for 1,5 år siden. Jeg klarte bare ikke stritte imot mer. Føler meg helt elendig

Anonymkode: c2c74...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han som er drittsekk, det er han som har sviktet kjæresten sin. Om hun ikke vil akseptere at det er slutt så tviler jeg på at han har vært tydelig nok. Nå fikk han jo både i pose og sekk.

 Jeg syns ikke det var rett av deg å ha sex med en mann som er opptatt, og du har sviktet deg selv, du fortjener bedre enn å være noen sin skitne lille hemmelighet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde jo føle seg enda råtnere. 

Gjort er gjort, du kan ikke endre på det. Men du kan gå videre, og så har du lært av dine feil og gjør det ikke flere ganger når du husker hvor fælt du hadde det i etterkant. 

Anonymkode: 98d79...bf8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for min del. Jeg har bare vært utrolig betatt av han en god stund. Pluss at jeg ikke har hatt sex siden bruddet med min eks for 1,5 år siden. Jeg klarte bare ikke stritte imot mer. Føler meg helt elendig

Anonymkode: c2c74...d23

Var sexen så dårlig? 

Men fra spørsmål til alvor. Ro deg nå ned litt! Du trampet i salaten. Det er ikke verdens undergang.

Anonymkode: 6fbf3...805

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for min del. Jeg har bare vært utrolig betatt av han en god stund. Pluss at jeg ikke har hatt sex siden bruddet med min eks for 1,5 år siden. Jeg klarte bare ikke stritte imot mer. Føler meg helt elendig

Anonymkode: c2c74...d23

Ja men hadde han vært like interessant om han ikke hadde hatt dama da? Det at han har dame gjør jo hele situasjonen litt mer uimotståelig gjorde den ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, waco skrev:

Ja men hadde han vært like interessant om han ikke hadde hatt dama da? Det at han har dame gjør jo hele situasjonen litt mer uimotståelig gjorde den ikke?

Nei, overhode ikke. Skulle ønske han ikke hadde slik at vi kunne bygget mer på den kjemien vi hadde oss imellom.

Anonymkode: c2c74...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var sexen så dårlig? 

Men fra spørsmål til alvor. Ro deg nå ned litt! Du trampet i salaten. Det er ikke verdens undergang.

Anonymkode: 6fbf3...805

Kjennes ut som at verden min raser sammen, faktisk. Aldri kjent en så fæl følelse noen gang

Anonymkode: c2c74...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, overhode ikke. Skulle ønske han ikke hadde slik at vi kunne bygget mer på den kjemien vi hadde oss imellom.

Anonymkode: c2c74...d23

Be han gjøre det slutt med dama si da, - så tar du med deg seieren hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Elliespelli skrev:

Det er han som er drittsekk, det er han som har sviktet kjæresten sin. Om hun ikke vil akseptere at det er slutt så tviler jeg på at han har vært tydelig nok. Nå fikk han jo både i pose og sekk.

 Jeg syns ikke det var rett av deg å ha sex med en mann som er opptatt, og du har sviktet deg selv, du fortjener bedre enn å være noen sin skitne lille hemmelighet.

..og jeg sviktet meg selv som tillot meg selv å bli med på dette :-( ikke minst henne. Jeg har så vondt av hun :-(

Anonymkode: c2c74...d23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har skjedd, har skjedd. Ikke noe poeng i å straffe seg selv for det. Ingen trenger finne ut av det, det trenger ikke ha noen konsekvenser for henne, og han er den han er uansett om han hadde fått utløp for utroskapen sin eller ei. Så det er du som lider de verste konsekvensene nå, og det er bare noe du påfører deg selv. 

Du har nå lært på den vonde måten hvor fælt du har det med deg selv etterpå, vi har vel alle gjort noe vi har angret helt sinnsykt på, men så lenge du ikke sitter og dyrker den deprimerende følelsen så vil den svinne hen. Å besøke tanken igjen er bare å pine seg selv, du må lære deg å legge det fra deg så godt du kan. Rett etterpå er det jo så godt som umulig, men for hver dag som går så blir klumpen i magen mindre. Og nå har du lært og vil aldri gjøre det igjen. Livet byr på noen tunge lærepenger, som man i ettertid kanskje til og med kan være glade for at vi lærte.

Og ikke la dette definere deg, at du angrer så sinnsykt mye nå viser at du er en person som egentlig har en god moral på dette. Hadde du ikke hatt det så hadde du ikke tenkt på det.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjennes ut som at verden min raser sammen, faktisk. Aldri kjent en så fæl følelse noen gang

Anonymkode: c2c74...d23

Da har du trolig opplevd lite av det meste. Men jeg står ved, ro deg ned! Om ei uke eller to ser det meste helt annerledes ut.

Anonymkode: 6fbf3...805

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Det som har skjedd, har skjedd. Ikke noe poeng i å straffe seg selv for det. Ingen trenger finne ut av det, det trenger ikke ha noen konsekvenser for henne, og han er den han er uansett om han hadde fått utløp for utroskapen sin eller ei. Så det er du som lider de verste konsekvensene nå, og det er bare noe du påfører deg selv. 

Du har nå lært på den vonde måten hvor fælt du har det med deg selv etterpå, vi har vel alle gjort noe vi har angret helt sinnsykt på, men så lenge du ikke sitter og dyrker den deprimerende følelsen så vil den svinne hen. Å besøke tanken igjen er bare å pine seg selv, du må lære deg å legge det fra deg så godt du kan. Rett etterpå er det jo så godt som umulig, men for hver dag som går så blir klumpen i magen mindre. Og nå har du lært og vil aldri gjøre det igjen. Livet byr på noen tunge lærepenger, som man i ettertid kanskje til og med kan være glade for at vi lærte.

Og ikke la dette definere deg, at du angrer så sinnsykt mye nå viser at du er en person som egentlig har en god moral på dette. Hadde du ikke hatt det så hadde du ikke tenkt på det.

Tusen tusen takk for dette her. Han sa det faktisk selv også, da jeg sa at jeg følte meg råtten osv for å ha ledet han inn i utroskap, at om det ikke var meg hadde det kanskje vært noe andre, nettopp pga at han er mentalt ferdig i forholdet sitt, som han sa. Ikke at det unnskylder det jeg har gjort, men likevel.

Jeg kommer ALDRI til å gjøre dette igjen, nei. Ble en kraftig lærepenge dette her. Har vært kvalm og dårlig i hele dag, fordi jeg har tenkt så mye på det.

Takker igjen for dette innlegget. Var godt å lese dette nå, midt oppi elendigheten. 

Anonymkode: c2c74...d23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...