Gå til innhold

Hvorfor er det ingen som vil date meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

 

Begynner å angre på at jeg startet denne tråden. For de fleste av dere dømmer i stedet for å gi råd. Så skjønner jo nå hvorfor jeg ikke har funnet meg noen. Folk dømmer på førsteinntrykket og det er uungåelig. 

 

 

Anonymkode: b349b...e8e

Jeg har faktisk sett endel på Tinder i 20-åra som skriver i beskrivelsen at noen kilo ekstra på en dame ikke er å forakte. Jeg tror altså at man absolutt kan finne noen som liker overvektige, men selvsagt vil man bli likt av flere forskjellige dersom man er slank/tynn, spesielt menn som selv er godt trent. Det er jo uansett ikke akkurat helseskadelig å gå ned en kilo eller to når man er overvektig, så kanskje man kan se på det som en vinn-vinn situasjon? Man får flere menn som er interessert og det er godt for hjertet. 

Anonymkode: 56d95...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

 

Begynner å angre på at jeg startet denne tråden. For de fleste av dere dømmer i stedet for å gi råd. Så skjønner jo nå hvorfor jeg ikke har funnet meg noen. Folk dømmer på førsteinntrykket og det er uungåelig. 

 

 

Anonymkode: b349b...e8e

Når du blir du avvist da, med en gang, eller etter et par dater? Hva sier de som avviser deg? Og hva sier du til dem først?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, amativeReflection skrev:

Sitter du her og forteller meg at mitt perspektiv som mann er feil? 

Hvis man er 29, og så starter et forhold, vil enhver oppegående mann vente minst tre år med å få barn. Hvis man da er 32 og barnløs og risikerer kvinnen å ikke kunne få barn i det hele tatt, for da går tiden fryktelig fort. 

Det er folk som har fått barn når de er 50 også, det betyr ikke at det er bra for mor eller barn, eller at de fleste kan gjøre det. Anekdotale historier hører ikke hjemme i en slik debatt. Jeg har en tante som aldri har brukt bilbelte og røyker en 20-pakk om dagen, hun er 84 år og har aldri vert syk. Anekdotale historier som dine er farlige og uansvarlige.

På hvilken  åte risikerer hun å ikke få barn?Mener du virkelig det er forsent å få barn før 35 år?altså,verden har kommet litt lengre enn før da folk fikk barn da de var 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skapte visst litt debatt denne posten her. 

Skulle tydeligvis utelatt at jeg har noen kilo ekstra. For det er ikke det som er problemet. Jeg trives godt i min egen kropp og utstråler nok dette. Hvorfor skal jeg ville forandre meg når jeg trives? Selv om man har noen kilo ekstra så sier ikke det alt om livsstilen min. 

Har vært litt nettdating, eller for det meste nettdating. Er som regel på ett par 3-4 dater med alle før det avsluttes. Som regel er det gjensidig, det skal sies. Jeg får liksom ikke den tiltrekningen til dem fordi jeg er sjenert og de jeg har møtt har også vært det, så det skjer ikke noe fysisk. Så får øve meg litt på å være litt mer frempå å vise hva jeg vil :)

Krysser fingrene for det noen av dere sier: Han dukker opp når man minst venter det. Skjer litt andre ting i livet mitt som tar opp mye tid om dagen, så tar det litt med ro å ser hva som skjer. 

 

TS :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Broken_1988 skrev:

Skapte visst litt debatt denne posten her. 

Skulle tydeligvis utelatt at jeg har noen kilo ekstra. For det er ikke det som er problemet. Jeg trives godt i min egen kropp og utstråler nok dette. Hvorfor skal jeg ville forandre meg når jeg trives? Selv om man har noen kilo ekstra så sier ikke det alt om livsstilen min. 

Har vært litt nettdating, eller for det meste nettdating. Er som regel på ett par 3-4 dater med alle før det avsluttes. Som regel er det gjensidig, det skal sies. Jeg får liksom ikke den tiltrekningen til dem fordi jeg er sjenert og de jeg har møtt har også vært det, så det skjer ikke noe fysisk. Så får øve meg litt på å være litt mer frempå å vise hva jeg vil :)

Krysser fingrene for det noen av dere sier: Han dukker opp når man minst venter det. Skjer litt andre ting i livet mitt som tar opp mye tid om dagen, så tar det litt med ro å ser hva som skjer. 

 

TS :)

 

Når jeg trivdes godt alkoholisert utstrålte jeg også at jeg likte det. Jeg trivdes også slik. Men de fleste oppegående damer så realiteten og ikke mine rettferdiggjøringer for min dårlige adferd. Å være overvekt viser at man ikke tar vare på sin egen helse, og i tillegg blir man drastisk mindre attraktiv. Feministene som kjører den: "Vær fornøyd med at du spiser deg til døde"-kampanjen er ondskapsfulle og smållige mennesker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, amativeReflection skrev:

Når jeg trivdes godt alkoholisert utstrålte jeg også at jeg likte det. Jeg trivdes også slik. Men de fleste oppegående damer så realiteten og ikke mine rettferdiggjøringer for min dårlige adferd. Å være overvekt viser at man ikke tar vare på sin egen helse, og i tillegg blir man drastisk mindre attraktiv. Feministene som kjører den: "Vær fornøyd med at du spiser deg til døde"-kampanjen er ondskapsfulle og smållige mennesker.

I ditt tilfelle tror jeg ikke alkoholen var det eneste som styrte damene unna :fnise: 

Anonymkode: 6941b...434

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Broken_1988 skrev:

Skapte visst litt debatt denne posten her. 

Skulle tydeligvis utelatt at jeg har noen kilo ekstra. For det er ikke det som er problemet. Jeg trives godt i min egen kropp og utstråler nok dette. Hvorfor skal jeg ville forandre meg når jeg trives? Selv om man har noen kilo ekstra så sier ikke det alt om livsstilen min. 

Har vært litt nettdating, eller for det meste nettdating. Er som regel på ett par 3-4 dater med alle før det avsluttes. Som regel er det gjensidig, det skal sies. Jeg får liksom ikke den tiltrekningen til dem fordi jeg er sjenert og de jeg har møtt har også vært det, så det skjer ikke noe fysisk. Så får øve meg litt på å være litt mer frempå å vise hva jeg vil :)

Krysser fingrene for det noen av dere sier: Han dukker opp når man minst venter det. Skjer litt andre ting i livet mitt som tar opp mye tid om dagen, så tar det litt med ro å ser hva som skjer. 

 

TS :)

 

Jeg tror du bare har vært uheldig. Du finner damer som har lyst til å gå på date med deg, og de har også lyst til å gå på mer enn en date med deg. Da er det ingenting galt med deg. Min erfaring er at jeg har måtte date mange flere enn jeg trodde gjennom nettdating før jeg fant noen jeg matchet med. 

Enig i at du bør være litt mer frempå. Om min date ikke hadde prøvd seg på noe fysisk etter 4 dater hadde jeg blitt fryktelig usikker. I tillegg synes jeg det er litt turn off. 

Jeg kan takle et par kilo ekstra, og foretrekker også det fremfor et par kilo under. Men blir det mer enn et par kilo over tenner jeg ikke på personen. Men folk er jo forskjellige, tror nok uansett at man generelt vinner på å være normalvektig.

Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2017 den 15.19, amativeReflection skrev:

 

.

 

Endret av mann_86
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, amativeReflection skrev:

Sånn personlig er jeg ikke pessimistisk og jeg synes det er et viktig tema. Mange kvinner velger å bruke masse tid på jobb og utdanning isteden for å få barn, og så ender de opp med å ikke få barn. Siden 70-tallet har kvinner blitt mer og mer ulykkelig, kanskje det er en sammenheng?

Kanskje eldre menn stresser mindre? Ikke vet jeg, men disse bekymringene er vanlige, og en grunn til at man skyr damer rundt 30. Selvsagt kan jeg tale på vegne av meg selv og mine likesinnede. 


Hey, var det ikke du som anklaget noen for å komme med anekdotiske historier? Ikke gjør det selv da.
"Siden 70-tallet har kvinner blitt mer og mer ulykkelig", hvor har du det fra? Kvinner har blitt ulykkelige pga menn siden "tidenes morgen", vil nå jeg tro. Har du ikke hørt om hysteria? Det var en bølge av kvinnfolk på 1800-tallet som ble diagnostiserte med det, mens de egentlig bare kjedet seg i kvinnerollen som var tredd ned over de fleste kvinnfolk på den tida.

 

Anonymkode: 4ea47...2ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:


Hey, var det ikke du som anklaget noen for å komme med anekdotiske historier? Ikke gjør det selv da.
"Siden 70-tallet har kvinner blitt mer og mer ulykkelig", hvor har du det fra? Kvinner har blitt ulykkelige pga menn siden "tidenes morgen", vil nå jeg tro. Har du ikke hørt om hysteria? Det var en bølge av kvinnfolk på 1800-tallet som ble diagnostiserte med det, mens de egentlig bare kjedet seg i kvinnerollen som var tredd ned over de fleste kvinnfolk på den tida.

 

Anonymkode: 4ea47...2ae

Dette er basert på studier over lykkelighet publisert i anerkjente peer-reviewed tidsskrift. Så jeg kjenner meg ikke helt igjen i din kritikk.

Det du kommer med er anekdotalt og tåpelig da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, amativeReflection skrev:

Dette er basert på studier over lykkelighet publisert i anerkjente peer-reviewed tidsskrift. Så jeg kjenner meg ikke helt igjen i din kritikk.

Det du kommer med er anekdotalt og tåpelig da.

 

Nei, det er fakta at mange kvinner ble diagnostisert med "hysteria".

Anonymkode: 4ea47...2ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, amativeReflection skrev:

Dette er basert på studier over lykkelighet publisert i anerkjente peer-reviewed tidsskrift. Så jeg kjenner meg ikke helt igjen i din kritikk.

Det du kommer med er anekdotalt og tåpelig da.

Har du link?

Anonymkode: 6941b...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 19.23, AnonymBruker skrev:

Det blir ikke en veldig oppbyggende tråd når diskusjonen handler om hvor lite attraktivt det er med lubne damer. Selv har jeg alltid hatt noen kilo for mye, og jeg er kanskje ikke øverst på lista til alle menn jeg møter, men jeg klarer da fint å møte menn som er interessert i meg! Man har bare kanskje et litt smalere marked.  

Selv er jeg mer skeptisk til folk som betegner seg selv som "snille". For hvem er ikke snill da? Alle er snille. Som regel ;) Snill sluttet å være et komplimentet etter barneskolen i min verden. Etter det ble det en betegnelse man brukte på helt OK mennesker når man ikke hadde noe annet spennende å si. "Men han er jo snill, da.." (= gjesp!) Så hvis du er altfor snill, vil det si at du er en dørmatte, at du har lav selvtillit eller mangler definerende egenskaper og kvaliteter? Eller mener du faktisk snill? I så fall ville jeg ikke skrevet det i profilen min på en dating side, hvis jeg var deg, uansett :P Kanskje mener du egentlig at du er raus, tålmodig, trofast...?

Er du kanskje litt sjenert eller tilbakeholden, TS? De venninnene jeg har som har vært ufrivillig single over lang tid har til felles at de ikke helt tør å by på seg selv, eller signalisere at de er interessert i menn. Og menn er som kjent ikke tankelesere ;) Har du noen interesser eller arenaer hvor du møter potensielle menn?

Anonymkode: 4e378...5f6

Har noe endret seg for de venninnene nå da, eller er det samme greien?

Anonymkode: f6cc8...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2/26/2017 den 13.17, brownbrown skrev:

for meg ? jeg har dame og har ikke peiling på hvem du er. men du klager liksom over at du er litt lubben gjør no med det da ? du vet jo at det ødlegger for deg.

hvorfor gjør du ikke noe med det ? gidder du ikke ?

Jeg har ikke klaget over at jeg er "litt lubben", og mener heller ikke at det ødelegger for meg, snarere tvert imot. Jeg sa at jeg til tross for mine "noen kilo ekstra" ikke har problemer med å finne menn som synes jeg er attraktiv, samtidig som jeg erkjente at det sikkert ikke gjelder alle og dermed gjør mitt marked litt smalere. 

Men holdningen din, måten du snakker til meg om dette på, DET liker jeg ikke. Er du klar over hvor mange jenter som utvikler spiseforstyrrelser på grunn av slike holdninger til kvinners kropp og utseende? At folk kan ende opp med å dø av slike spiseforstyrrelser? Og allikevel er du en av de som snakker sånn på internett? Hvorfor gjør du ikke noe med den holdningen din? gidder du ikke?

Anonymkode: 4e378...5f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke klaget over at jeg er "litt lubben", og mener heller ikke at det ødelegger for meg, snarere tvert imot. Jeg sa at jeg til tross for mine "noen kilo ekstra" ikke har problemer med å finne menn som synes jeg er attraktiv, samtidig som jeg erkjente at det sikkert ikke gjelder alle og dermed gjør mitt marked litt smalere. 

Men holdningen din, måten du snakker til meg om dette på, DET liker jeg ikke. Er du klar over hvor mange jenter som utvikler spiseforstyrrelser på grunn av slike holdninger til kvinners kropp og utseende? At folk kan ende opp med å dø av slike spiseforstyrrelser? Og allikevel er du en av de som snakker sånn på internett? Hvorfor gjør du ikke noe med den holdningen din? gidder du ikke?

Anonymkode: 4e378...5f6

jeg trenger ikke gjøre noe med holdningen min. det er du som klager over at du er litt lubben, da kan du gjøre noe med det sier jeg istedenfor å klage over porblemet men ikke gjøre noe med det. det at menn bidrar til at kvinner får spiseforstyrrelser går begge veier. så ikke dra noe victimcard her

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du høres bra ut T.S. Tror bare ikke kjemien har stemt med noen enda.

Kanskje din standard er mye høyere enn hos dem du har møtt til nå, og at kjemien derfor blir feil.

ut ifra hovedinnlegget dit, synes jeg du høres ut som en person av høy kvalitet. 

Stabil livsledsager, konemateriell, og venninne.

Anonymkode: 53923...50c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh herregud. Jeg blir svett av både TS og damene her inne.

Det er fordi du er feit at du ikke får dates. Gå ned i vekt og så vil du se at du får dates. Og så kan du velge og vrake i menn.

Men det at du er fornøyd i din egen kropp, betyr ikke at menn som ser deg er fornøyde med din. Enten gjør noe med kroppen, eller forbli singel.

Du skriver også at du har avvist menn. Det i seg selv vitner om at du skyter langt over din egen realistiske liga. Enten gå ned i krav, eller øk din egen attraktivitet.

Mvh 
Mann som ikke gidder pakke det inn, eller finne andre ubrukelige grunner til at du er singel, men sier det som det er.

Anonymkode: c4f85...5a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Vet ikke jeg. Jeg får dates. Hvis mennesker som meg er skapt i Guds bilde, så er Gud stygg! Man må bare kjøre på. Når du løfter vekter, så må du noen ganger innbille deg selv om at alle vektene er lette. På samme måte fungerer dating. Hvis du tror det er vanskelig, så blir det vanskelig. Hvis du overbeviser deg selv om at det er lett, så går det lettere. Hvorfor? Fordi du blir mer positiv og mer komfortabel med det. Jeg tror mange blir avvist pga et dårlig førsteinntrykk som ikke er representativt for den de er som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh herregud. Jeg blir svett av både TS og damene her inne.

Det er fordi du er feit at du ikke får dates. Gå ned i vekt og så vil du se at du får dates. Og så kan du velge og vrake i menn.

Men det at du er fornøyd i din egen kropp, betyr ikke at menn som ser deg er fornøyde med din. Enten gjør noe med kroppen, eller forbli singel.

Du skriver også at du har avvist menn. Det i seg selv vitner om at du skyter langt over din egen realistiske liga. Enten gå ned i krav, eller øk din egen attraktivitet.

Mvh 
Mann som ikke gidder pakke det inn, eller finne andre ubrukelige grunner til at du er singel, men sier det som det er.

Anonymkode: c4f85...5a3

Det var da fælt til fat-shaming. Jeg vil ikke date deg :P

Anonymkode: 4e378...5f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir trist av å lese denne tråden. Om TS hadde slitt med ekstrem overvekt kunne man tipset om å gå ned i vekt for både helse og utseende, men jenta er jo fornøyd med egen kropp og da tviler jeg på at det er tilfellet. 

Det er da mange menn som liker damer med former, og skjønner ikke hvorfor vekt ble det eneste folk snakker om i tråden. 

Jeg tenker at det kan syns veldig på deg at du sitter og venter på en kjæreste, og da skal livet bli bra. Jeg har mange venninner som er missfornøyde med mye i livet, og de tror alt all bli bra når de bare møter en mann. Vær sosial, ha det gøy med venner, fyll opp hverdagen med hobbyer og ting du liker å gjøre. Fokuser på å ha deg så bra som mulig. En dame som man ser er fornøyd med lover og ikke TRENGER en mann er mye mer tiltrekkende. 

Jeg hadde mange flere tanker da jeg leste innlegget, men nå hadde jeg glemt resten!

 

Anonymkode: 526d6...3c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...