Gå til innhold

Stuerent å prøve ut med samme kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det likt for jenter og gutter, er det like greit hvis man har prøvd ut sex med samme kjønn?

Jeg er mann og sitter med fantasier om å suge en annen mann. Kanskje til og med la han knulle meg. Hadde du akseptert at partneren din hadde disse fantasiene? Og hva om han/hun allerede hadde prøvd dem ut?

Anonymkode: f3054...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke hatt noe problem med det. Bare kult, er overaskende (kanskje) mange kvinner som tenner på å se 2 menn ha sex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kattepusen skrev:

Hadde ikke hatt noe problem med det. Bare kult, er overaskende (kanskje) mange kvinner som tenner på å se 2 menn ha sex :)

Det tenner meg ekstra ved tanken på å ha en kjæreste som vil se meg i aksjon med en mann:fnise:

Anonymkode: f3054...477

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tenner meg ekstra ved tanken på å ha en kjæreste som vil se meg i aksjon med en mann:fnise:

Anonymkode: f3054...477

Skal kjæresten delta i "leken" eller er det mest tennende at hun skal se på ?

Anonymkode: 0b4cb...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit :) Men i et forhold måtte det blitt med fantasien. Hva mannen har gjort før har ingeting å si.

Anonymkode: ff534...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt greit :) Men i et forhold måtte det blitt med fantasien. Hva mannen har gjort før har ingeting å si.

Anonymkode: ff534...7cc

Snakker så klart bare for meg selv :)

Anonymkode: ff534...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal kjæresten delta i "leken" eller er det mest tennende at hun skal se på ?

Anonymkode: 0b4cb...cf3

Det er jo såklart ikke noe jeg må når jeg er i forhold. Men begge deler tenner!

Nå er jeg singel, og det forblir uprøvd enda. Det viktigste er at det kan bli akseptert at jeg har en slik historikk når jeg treffer en jente.

Føler jeg begynner å nærme meg å faktisk prøve det ut. Har registrert meg på gaysir, og har kontakt med noen.

Anonymkode: f3054...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NorahLudoAllis
28 minutter siden, lipgloss skrev:

det er helt greit å ha sex med samme kjønn, Ikke noe negativt med det, helt stuerent som du kaller det

Det er på ingen måte stuerent i dag at heterofile menn har fantasier eller prøver ut sex med menn. Det er jo ikke engang helt stuerent at menn som faktisk forelsker seg i menn har sex med menn.

Men for min del er det ikke et problem, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det likt for jenter og gutter, er det like greit hvis man har prøvd ut sex med samme kjønn?

Jeg er mann og sitter med fantasier om å suge en annen mann. Kanskje til og med la han knulle meg. Hadde du akseptert at partneren din hadde disse fantasiene? Og hva om han/hun allerede hadde prøvd dem ut?

Anonymkode: f3054...477

Har desverre intrykk, av at menn har det tøffere her. Og dét pga andre menns sleivete kommentarer, homofobier og hån. Trist.

Jeg selv hadde absolutt ikke hatt noen aversjon mot å børe sammen ned en bifil mann. Hvorfor skulle jeg det? 

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perle skrev:

Har desverre intrykk, av at menn har det tøffere her. Og dét pga andre menns sleivete kommentarer, homofobier og hån. Trist.

Jeg selv hadde absolutt ikke hatt noen aversjon mot å børe sammen ned en bifil mann. Hvorfor skulle jeg det? 

Du har nok rett i det. Men jeg skal prøve å ikke bry meg om det. Bare prøve det ut, så får heller en fremtidig dame bare akseptere det eller ikke. Jeg er singel nå, og har alle muligheter for å prøve. Dumt av meg å ikke "go for it"..

Anonymkode: f3054...477

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit med en mann som hadde hatt slike fantasier og om han hadde levd de ut. Men jeg hadde ikke kunne være sammen med en som ville leve ut fantasiene mens vi var i ett forhold, det hadde vært en dealbreaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok rett i det. Men jeg skal prøve å ikke bry meg om det. Bare prøve det ut, så får heller en fremtidig dame bare akseptere det eller ikke. Jeg er singel nå, og har alle muligheter for å prøve. Dumt av meg å ikke "go for it"..

Anonymkode: f3054...477

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
2 timer siden, NorahLudoAllis skrev:

Det er på ingen måte stuerent i dag at heterofile menn har fantasier eller prøver ut sex med menn. Det er jo ikke engang helt stuerent at menn som faktisk forelsker seg i menn har sex med menn.

Men for min del er det ikke et problem, nei. 

kunne ikke vært mer uenig i det du skriver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NorahLudoAllis
7 minutter siden, lipgloss skrev:

kunne ikke vært mer uenig i det du skriver

Ikke? Jeg tolker stuerent som "helt tabu- og fordomsfritt". 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest canacas

Jeg har ikke behov for å vite partners seksuelle fortid. Så ingen dealbreaker for min del. 

Er enig i at mann-mann virker lite akseptert, desverre. Det er nok bare såkalt stuerent med kvinne-kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, canacas skrev:

Er enig i at mann-mann virker lite akseptert, desverre. Det er nok bare såkalt stuerent med kvinne-kvinne. 

Nå er jo menn engang noe nasty greier 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
10 timer siden, NorahLudoAllis skrev:

Ikke? Jeg tolker stuerent som "helt tabu- og fordomsfritt". 

 

så lenge de fleste har positive holdninger til noe er det stuerent,du vil aldrig få alle med på laget uansett hva det gjelder.

Endret av lipgloss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...