Gå til innhold

Dersom du fant ut at din mann tidligere har hatt sex med prostituert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle gjør problematiske valg og fortid er fortid. Synes det sier like mye om den som velger å dumpe noen fordi vedkommende har gjort et dårlig valg for kanskje flere år siden. Ikke spesielt raust.

Anonymkode: 25dbc...2fe

Et dårlig valg er noe helt annet enn en skamdårlig moral og menneskesyn!  

Anonymkode: 109ca...244

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, New Girl skrev:

Hvem fornedrer jeg og hvordan?

Du har samboer/type/mann og har all slags tid og mulighet til å kjenne litt på kjønnsrollene her i livet. Hadde du virkelig vært tøff, kunne du til og med vært den som ga til mannen din i bytte mot sex fra ham.

Forsøk ulike roller av menneskes mangfold. Så slipper du å ha denne meningsløse forakten og hatet mot mennesker som tar andre valg enn deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, waco skrev:

Jeg skjønner, - ingenting kan vel være mer irriterende for ei kvinne at mannen hennes bruker penger på andre kvinner!

Det er da for faen ikke det det handler om men moralen og kvinnesynet hans !!!  

Anonymkode: 109ca...244

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er da for faen ikke det det handler om men moralen og kvinnesynet hans !!!  

Anonymkode: 109ca...244

Hva snakker du om? Om jeg får 500 kroner for å ligge med ei dame som har lyst så er det fordi hun har dårlig kvinnesyn?

Hæ?

Hva om hun er forelsket da, og jeg bare utnytter henne for min egen vinnings skyld, - er hun et dårlig menneske og jeg et bra et, - er det du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl
2 minutter siden, waco skrev:

Forsøk ulike roller av menneskes mangfold. Så slipper du å ha denne meningsløse forakten og hatet mot mennesker som tar andre valg enn deg selv.

Jeg hater da ikke menn som kjøper sex. Jeg bare velger å ikke være sammen med de. Krever faktisk minimalt med energi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å betale for sex med penger eller varer/"gaver" blir det samme. Dette står også klart i loven. Kjøp av sex er kriminalitet, en straffbar handling, og den som får vite om at en mann har gjort slikt, har moralsk plikt til å politianmelde mannen så sant forholdet ikke er foreldet.

Anonymkode: fc109...188

§ 202 a. Med bøter eller fengsel inntil 6 måneder eller begge deler straffes den som
a)    skaffer seg eller andre seksuell omgang eller handling ved å yte eller avtale vederlag,
b)    oppnår seksuell omgang eller handling ved at slikt vederlag er avtalt eller ytet av en annen, eller
c)    på den måten som beskrevet i bokstav a eller b får noen til å utføre med seg selv handlinger som svarer til seksuell omgang.
Er den seksuelle omgang eller handling skjedd på en særlig krenkende måte, uten at forholdet straffes etter andre bestemmelser, er straffen fengsel inntil 1 år.
https://lovdata.no/lov/1902-05-22-10/§202a

veder|lag n1 (fra l.ty., jamfør norr. viðrlǫg flertall 'bøter, straff') betaling, godtgjørelse; gjengjeld, motytelse
http://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=vederlag&bokmaal=+

Dette vil si at om en mann er villig til å slikke ei dam mot at hun suger han så er dette prostitusjon. Ironisk nok er begge prostituerte og begge er sexkjøpere, i lovens øyne. Selv om de er gift med hverandre.

Anonymkode: 76dc6...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, New Girl skrev:

Jeg hater da ikke menn som kjøper sex. Jeg bare velger å ikke være sammen med de. Krever faktisk minimalt med energi. 

Ja men det er jo fordi du ser ned på horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle gjør problematiske valg og fortid er fortid. Synes det sier like mye om den som velger å dumpe noen fordi vedkommende har gjort et dårlig valg for kanskje flere år siden. Ikke spesielt raust.

Anonymkode: 25dbc...2fe

Folk forandrer seg ikke, de blir bare bedre på å sminke sin fremtoning. De fleste snur sin kappe etter vinden. En dame som får vite at drømmemannen synes det er tryggest med en kjæreste som ikke har ligget med hele byen, vil nok forsøke å fremstå som en sånn person, uavhengig av hva som faktisk stemmer. Det er mange her som er tøffe i kjeften og sier at de hadde dumpet ham på dagen, men jeg tror ikke det er så lettvint når man først står i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekk og gru!! 

Hadde samboeren min avslørt at han hadde betalt en kvinne for sex hadde det blitt månelyst! Det vitner om en elendig moral og et forkastelig syn på kvinner.

Menn som kjøper sex er svin eller psykopater. Basta.

Anonymkode: ed72a...79d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Et dårlig valg er noe helt annet enn en skamdårlig moral og menneskesyn!  

Anonymkode: 109ca...244

Så hvis man på en eller annen fyllefest som 19-åring som kjøper sex så har man et fordervet menneskesyn og evig "skamdårlig moral"? Grow up. Verden er ikke svart-hvit. Det er ikke positivt, folk gjør feil, men du er kanskje feilfri?

Anonymkode: 25dbc...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis man på en eller annen fyllefest som 19-åring som kjøper sex så har man et fordervet menneskesyn og evig "skamdårlig moral"? Grow up. Verden er ikke svart-hvit. Det er ikke positivt, folk gjør feil, men du er kanskje feilfri?

Anonymkode: 25dbc...2fe

 

En 19 åring bør kunne skille mellom rett og galt.

Anonymkode: ed72a...79d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis man på en eller annen fyllefest som 19-åring som kjøper sex så har man et fordervet menneskesyn og evig "skamdårlig moral"? Grow up. Verden er ikke svart-hvit. Det er ikke positivt, folk gjør feil, men du er kanskje feilfri?

Anonymkode: 25dbc...2fe

Kvinnene her deler mennesker inn i gruppen "de som puler gratis" og "de som må betale for sex". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

En 19 åring bør kunne skille mellom rett og galt.

Anonymkode: ed72a...79d

Bør ja, men mennesker er ikke feilfrie.

Er det rett når unge voksne kvinner får seg en sugar daddy som betaler for dyre vesker og klær?

Anonymkode: 25dbc...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, waco skrev:

Kvinnene her deler mennesker inn i gruppen "de som puler gratis" og "de som må betale for sex". 

Tydeligvis. Bare gode og bare onde.

Anonymkode: 25dbc...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis. Bare gode og bare onde.

Anonymkode: 25dbc...2fe

Mennesker er i sin alminnelighet svært enkle. Og særlig kvinner. Der er ting svart hvitt, - det er også grunnen til at de aller fleste kvinner har i sin vanlighet den aller største avsky mot horer. 

De klarer ikke å forklare hvorfor de hater horer. Når jeg spør så nekter de for det til og med. Men endatil skryter de av at de misliker horekunder enda mer enn horer.

Hvordan det går an skjønner jeg ikke?

Særlig med tanke på at de aller fleste prostituerte vil jo se på alminnelige kvinner som noen gratishorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, waco skrev:

Du burde forsøke en gang. Det kan pirre hovmodigheten din littegranne å bli fornedret av en du selv fornedrer.

 

2 timer siden, waco skrev:

Si meg, - mener du selv hva du skriver? Hva forhindrer en prostituert å ligge med en mann gratis da? Er det sånn at dersom du er prostituert så MÅ du ta betaling av alle du ligger med, - og da er et umulig å bare ha sex med en mann, - er det det du mener?

Si meg.,- takk for at du oser av din manglende kunnskap angående temaet.

Jeg har ligget med ei jente fra litauen i 2002. Senere får jeg høre av broren min at hun er visst ei prostituert, og det visste ikke jeg på det tidspunktet, - uansett så fikk hun ikke penger av meg.

Ja jeg vet at du har masse forakt og hater at jeg har ligget med en prostituert frivillig og gratis, men visste du at du kan gå i terapi og få orden på forakten din?

Lærte du noe nå eller mener du 100% av alle prostituerte i hele verden tar KUN betaling av ALLE de puler HVER eneste gang?

Fortell?

Manglende kunnskap fordi hun er uengi med deg? Si meg, hvorfor klarer du ikke å frastå fra personangrep på New Girl? Klarer du ikke å uttrykke meningene dine uten å være usmakelig? Hun svarer deg ordentlig. Du burde vise samme saklighet tilbake. Du som viser forakt her, fei for egen dør.

Du er rappotert.

Anonymkode: 91894...e6c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, waco skrev:

Mennesker er i sin alminnelighet svært enkle. Og særlig kvinner. Der er ting svart hvitt, - det er også grunnen til at de aller fleste kvinner har i sin vanlighet den aller største avsky mot horer. 

De klarer ikke å forklare hvorfor de hater horer. Når jeg spør så nekter de for det til og med. Men endatil skryter de av at de misliker horekunder enda mer enn horer.

Hvordan det går an skjønner jeg ikke?

Særlig med tanke på at de aller fleste prostituerte vil jo se på alminnelige kvinner som noen gratishorer.

Jeg har ikke forakt mot prostituerte, uansett om de har valgt det selv eller om de er tvunget til det.

Men de som kjøper sex har jeg ikke respekt for. Bare det at de ikke bryr seg om at kvinnen eller mannen de kjøper sex fra kan være ett offer for trafficking syns jeg sier mye om hva slags menneske de er. Og det er ikke en person jeg ville ønsket å dele min kjærlighet med. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Elliespelli skrev:

ett offer for trafficking

som jobber som servitør, - er det en du kunne tatt imot mat av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, waco skrev:

som jobber som servitør, - er det en du kunne tatt imot mat av?

Jeg hadde følt meg råtten om jeg hadde støttet slavehandel uansett hva de jobber som. Jeg vil aldri frivillig være med på å støtte noe slikt. 

 

Endret av Elliespelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...