Gå til innhold

Dersom du fant ut at din mann tidligere har hatt sex med prostituert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne kommet over det hvis han var ung og dum, og oppriktig angret og var skamfull over å ha gjort det. 

 

Anonymkode: 4afdb...1d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, New Girl skrev:

Da hadde hun vel ikke vært prostituert, så da har det vel ikke noe med spørsmålet å gjøre? Jeg har selvfølgelig ikke noe i mot at han har hatt sex med andre før meg. Det er kjøpingen av sex jeg har et problem med. 

Si meg, - mener du selv hva du skriver? Hva forhindrer en prostituert å ligge med en mann gratis da? Er det sånn at dersom du er prostituert så MÅ du ta betaling av alle du ligger med, - og da er et umulig å bare ha sex med en mann, - er det det du mener?

Si meg.,- takk for at du oser av din manglende kunnskap angående temaet.

Jeg har ligget med ei jente fra litauen i 2002. Senere får jeg høre av broren min at hun er visst ei prostituert, og det visste ikke jeg på det tidspunktet, - uansett så fikk hun ikke penger av meg.

Ja jeg vet at du har masse forakt og hater at jeg har ligget med en prostituert frivillig og gratis, men visste du at du kan gå i terapi og få orden på forakten din?

Lærte du noe nå eller mener du 100% av alle prostituerte i hele verden tar KUN betaling av ALLE de puler HVER eneste gang?

Fortell?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er å slikke noen i bytte mot å bli sugd prostitusjon? Kunne du vært sammen med en person som hadde gjort det, byttet å slikke noen mot at vedkommende sugde av han?

Anonymkode: 76dc6...7a7

Vet ikke hva jeg skal svare på dette engang...Har dette noe med trådens tema å gjøre egentlig? Sånn generelt så ønsker jeg å være sammen med en som ser på sex som noe man nyter med hverandre fordi man har en gjensidig tiltrekning. For meg er ikke sex noe man kjøper eller "bytter" mot noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne kommet over det hvis han var ung og dum, og oppriktig angret og var skamfull over å ha gjort det. 

 

Anonymkode: 4afdb...1d3

Eeh, hvis en mann gir deg 5000 kroner for sex, - er det sånn at du vil du gi pengene tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du fant at din mann for noen år tilbake hadde kjøpt sex av en prostituert ved et engangstilfelle eller max to ganger, hvordan hadde du forholdt deg til det? Hadde dette blitt et problem i deres forhold? 

Anonymkode: 93dc9...1d6

Jeg hadde hatt såpass store problemer med det at det hadde nok ødelagt ekteskapet. 

Jeg ville ikke tatti en mann som kjøper/ har kjøpt sex, inkludert min egen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, New Girl skrev:

Vet ikke hva jeg skal svare på dette engang...Har dette noe med trådens tema å gjøre egentlig? Sånn generelt så ønsker jeg å være sammen med en som ser på sex som noe man nyter med hverandre fordi man har en gjensidig tiltrekning. For meg er ikke sex noe man kjøper eller "bytter" mot noe annet. 

Jeg har ligget med damer med bytte av kjærlighet, penger og goder, - gjør det meg til et dårlig menneske? Er jeg et offer da mener du?

Fortell?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Forundret.. skrev:

Jeg hadde hatt såpass store problemer med det at det hadde nok ødelagt ekteskapet. 

Jeg ville ikke tatti en mann som kjøper/ har kjøpt sex, inkludert min egen.

Skal vi se, - å pule ei hore gratis er greit, men å betale ei vanlig kvinne som deg selv for eksempel, - en femtilapp det er forkastelig og avskyelig, - er det sånn å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl
2 minutter siden, waco skrev:

Si meg, - mener du selv hva du skriver? Hva forhindrer en prostituert å ligge med en mann gratis da? Er det sånn at dersom du er prostituert så MÅ du ta betaling av alle du ligger med, - og da er et umulig å bare ha sex med en mann, - er det det du mener?

Si meg.,- takk for at du oser av din manglende kunnskap angående temaet.

Jeg har ligget med ei jente fra litauen i 2002. Senere får jeg høre av broren min at hun er visst ei prostituert, og det visste ikke jeg på det tidspunktet, - uansett så fikk hun ikke penger av meg.

Ja jeg vet at du har masse forakt og hater at jeg har ligget med en prostituert frivillig og gratis, men visste du at du kan gå i terapi og få orden på forakten din?

Lærte du noe nå eller mener du 100% av alle prostituerte i hele verden tar KUN betaling av ALLE de puler HVER eneste gang?

Fortell?

Jeg trodde tråden handlet om menn som har betalt for sex. Ts får rette meg hvis jeg tar feil. Jeg har svart på spørsmålet. Hva dette er, vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, PassionatePatti skrev:

Det hadde kommet helt an på. Om det var en dag han var ung, dum og sexfrustrert, så hadde jeg ikke gjort noe ut av det. Om det var i forrige uke, hadde han gått på hodet ut døra. :P

Jeg skjønner, - ingenting kan vel være mer irriterende for ei kvinne at mannen hennes bruker penger på andre kvinner!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, New Girl skrev:

Vet ikke hva jeg skal svare på dette engang...Har dette noe med trådens tema å gjøre egentlig? Sånn generelt så ønsker jeg å være sammen med en som ser på sex som noe man nyter med hverandre fordi man har en gjensidig tiltrekning. For meg er ikke sex noe man kjøper eller "bytter" mot noe annet. 

Åh, å være så ung og naiv igjen! Etter noen år i forhold blir det innimellom til at en gjør ting for det ene hvis den andre gjør noe tilbake.

Det er, pr juridisk definisjon, kjøp av seksuelle tjenester. Ja, det har med trådens tema å gjøre, det er nettopp dette tråden handler om, menn som har byttet til sex seksuelle tjenester på en eller annen måte. Som ved å yte seksuelt for en tidligere partner mot at hun stilte opp for han til gjengjeld, f.eks.

Anonymkode: 76dc6...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, New Girl skrev:

Jeg trodde tråden handlet om menn som har betalt for sex. Ts får rette meg hvis jeg tar feil. Jeg har svart på spørsmålet. Hva dette er, vet jeg ikke. 

Nei tråden handler om å ha sex med en prostituert. 

Endret, - New Girl hadde rett og jeg tok feil.

Endret av waco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, New Girl skrev:

Å kjøpe en veske og gi til noen i bytte mot sex er det samme som prostitusjon. En sånn type høres ikke ut som noen jeg ville vært sammen med.

Å betale for sex med penger eller varer/"gaver" blir det samme. Dette står også klart i loven. Kjøp av sex er kriminalitet, en straffbar handling, og den som får vite om at en mann har gjort slikt, har moralsk plikt til å politianmelde mannen så sant forholdet ikke er foreldet.

Anonymkode: fc109...188

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min har vært med prostituerte en eller flere ganger. Dette var ikke uvanlig for de som jobbet på båt i utenriksfart. Betydde ingenting for meg. Dette var fortid og han jobbet ikke lenger på båt.

Anonymkode: 4506a...af3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å betale for sex med penger eller varer/"gaver" blir det samme. Dette står også klart i loven. Kjøp av sex er kriminalitet, en straffbar handling, og den som får vite om at en mann har gjort slikt, har moralsk plikt til å politianmelde mannen så sant forholdet ikke er foreldet.

Anonymkode: fc109...188

Og vet du hva det aller beste er! Kvinnen behøver ikke engang innrømme at hun er en prostituert for at mannen skal få straff!

Selv menn du ligger med kan anmelde deg for horeri, og du har ingenting du skulle sagt.

Fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, waco skrev:

Jeg skjønner, - ingenting kan vel være mer irriterende for ei kvinne at mannen hennes bruker penger på andre kvinner!

Nettopp! Hadde han fått det gratis hadde det vært det samme, eller om turen kosta under femtilappen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, waco skrev:

Skal vi se, - å pule ei hore gratis er greit, men å betale ei vanlig kvinne som deg selv for eksempel, - en femtilapp det er forkastelig og avskyelig, - er det sånn å forstå?

Nei, det er mer nyansert enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest New Girl
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, å være så ung og naiv igjen! Etter noen år i forhold blir det innimellom til at en gjør ting for det ene hvis den andre gjør noe tilbake.

Det er, pr juridisk definisjon, kjøp av seksuelle tjenester. Ja, det har med trådens tema å gjøre, det er nettopp dette tråden handler om, menn som har byttet til sex seksuelle tjenester på en eller annen måte. Som ved å yte seksuelt for en tidligere partner mot at hun stilte opp for han til gjengjeld, f.eks.

Anonymkode: 76dc6...7a7

Jeg er verken spesielt ung eller naiv, men jeg takker deg for din nedlatenhet. Jeg har vært i forhold i mange år og har aldri byttet sex mot sex eller andre tjenester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, New Girl skrev:

Jeg er verken spesielt ung eller naiv, men jeg takker deg for din nedlatenhet. Jeg har vært i forhold i mange år og har aldri byttet sex mot sex eller andre tjenester. 

Du burde forsøke en gang. Det kan pirre hovmodigheten din littegranne å bli fornedret av en du selv fornedrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl
1 minutt siden, waco skrev:

Du burde forsøke en gang. Det kan pirre hovmodigheten din littegranne å bli fornedret av en du selv fornedrer.

Hvem fornedrer jeg og hvordan?

Endret av New Girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...