Gå til innhold

Dersom du fant ut at din mann tidligere har hatt sex med prostituert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom du fant at din mann for noen år tilbake hadde kjøpt sex av en prostituert ved et engangstilfelle eller max to ganger, hvordan hadde du forholdt deg til det? Hadde dette blitt et problem i deres forhold? 

Anonymkode: 93dc9...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New Girl

Det hadde vært et stort problem. Jeg er ikke sikker på hvordan jeg hadde forholdt meg til det, men jeg vet ikke om jeg hadde klart å respektere han etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, New Girl skrev:

Det hadde vært et stort problem. Jeg er ikke sikker på hvordan jeg hadde forholdt meg til det, men jeg vet ikke om jeg hadde klart å respektere han etterpå. 

Hvis han ikke hadde betalt henne da, - hadde det vært greit da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl
Akkurat nå, waco skrev:

Hvis han ikke hadde betalt henne da, - hadde det vært greit da?

Da hadde hun vel ikke vært prostituert, så da har det vel ikke noe med spørsmålet å gjøre? Jeg har selvfølgelig ikke noe i mot at han har hatt sex med andre før meg. Det er kjøpingen av sex jeg har et problem med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man sier fortid er fortid men jeg hadde slitt litt med dette ja. Vet ikke om jeg hadde avsluttet forholdet, men sliter litt med respekten til noen som kjøper seg sex av prostituerte. Men hadde muligens kommet over det om jeg elsket han, og det ikke hadde skjedd når vi var kjærester eller holdt på. Da hadde det vært rett på dør. 

Anonymkode: 35052...84a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, New Girl skrev:

Da hadde hun vel ikke vært prostituert, så da har det vel ikke noe med spørsmålet å gjøre? Jeg har selvfølgelig ikke noe i mot at han har hatt sex med andre før meg. Det er kjøpingen av sex jeg har et problem med. 

Hva er forskjellen på cash i hånda, og to flasker champagne til 750 kroner stykket? Og kanskje en Gucci-veske om det er en fast "ikke-prostituert" han holdt på med?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde kommet helt an på. Om det var en dag han var ung, dum og sexfrustrert, så hadde jeg ikke gjort noe ut av det. Om det var i forrige uke, hadde han gått på hodet ut døra. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært ett problem. Det er ett menneskesyn jeg ikke respekterer. Noen av skrekkhistorierene man hører er at menneskehandelene voldtar og banker kvinnene for å få de til å selge seg. Og i de tilfellene så er alle kundene deres overgriperene, de gjør det ikke av eget valg. Selvfølgelig er det de som velger yrket også, men det kan de ikke vite. Så jeg er ekstremt dømmende når det kommer til horekunder, de bryr seg ikke om menneskene de bruker. Og en sånn mann ville jeg ikke være komfortabel med.

Endret av Elliespelli
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cronosgjesten skrev:

Hva er forskjellen på cash i hånda, og to flasker champagne til 750 kroner stykket? Og kanskje en Gucci-veske om det er en fast "ikke-prostituert" han holdt på med?


Å spandere alkohol er ikke å kjøpe kroppen til noen. En Gucci veske mot sex er prostitusjon.

Anonymkode: 91894...e6c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet respekten og det hadde blitt et alvorlig problem i forholdet garantert. Det kunne definitivt ha ødelagt forhold og jeg ville aldri gått inn i en relasjon frivillig til en mann som har kjøpt sex.

Anonymkode: 91894...e6c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å spandere alkohol er ikke å kjøpe kroppen til noen. En Gucci veske mot sex er prostitusjon.

Anonymkode: 91894...e6c

Er slikking i bytte mot suging prostitusjon?

Anonymkode: 76dc6...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke "kjøpt" noen prostituert, ei heller kjøpt seksuelle tjenester av noen som er prostituert (eller noen andre for den saks skyld).

Men jeg har vurdert det. Ikke fordi jeg "trenger sex", men for å få selvtillit. For å få litt opplæring i kvinnekroppen. For å ikke være så j-la skjelven rundt damer ellers. 

Anonymkode: 76dc6...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt et stort problem. Oppdaget nylig dette i mitt forhold og har mistet respekten til han.  Greier ikke tenne eller ha sex da jeg kun ser for meg hvordan hun så ut, settingen og hvordan han var og tenker at mannen jeg så så mye opp til egentlig tilhører laveste rang på skalaen med så dårlig kvinnesyn og holdning til intimitet og sex. Da føler det som sexen han har med meg plutselig er like kald og følelsesløs som med henne og jeg syns det er så lavmål å kjøpe horer at jeg også føler meg disgusted av meg selv at jeg ikke har gått fra han og disgusted av han. 2 mnd siden sex nå og gråtende konstante krangler i 4. Han jeg trodde var så god har plutselig vist seg å ha holdning som er langt fra min og dette hsr ført til usikkerheter på andre ting også. Er det fler moralløse ting han har gjort ? Flaut å skulle gifte seg med noen som har ligget med prostituerte. Når det var så lett for han før i livet hvordan kan jeg være forsikret mot at han fremdeles ikke gjør det ? Osv. Skriver kanskje en post om dette senere for har tenkt mye på det før  jeg skulle skrive her. 

Anonymkode: 109ca...244

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest New Girl
28 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Hva er forskjellen på cash i hånda, og to flasker champagne til 750 kroner stykket? Og kanskje en Gucci-veske om det er en fast "ikke-prostituert" han holdt på med?

Å kjøpe en veske og gi til noen i bytte mot sex er det samme som prostitusjon. En sånn type høres ikke ut som noen jeg ville vært sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistet respekten og det hadde blitt et alvorlig problem i forholdet garantert. Det kunne definitivt ha ødelagt forhold og jeg ville aldri gått inn i en relasjon frivillig til en mann som har kjøpt sex.

Anonymkode: 91894...e6c

Enig jeg ville aldri blitt sammen med noen som har gjort det og føler meg lurt  (er han en SÅNN type person liksom!) bortkasta tid nå de tre åra jeg har elsket han og latt han ligge ved siden av meg i min seng hver natt!  Elsker han fremdeles men merker at dette er et altfor stort problem for meg til å ha mere sex eller forhold med han. 

Anonymkode: 109ca...244

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, New Girl skrev:

Å kjøpe en veske og gi til noen i bytte mot sex er det samme som prostitusjon. En sånn type høres ikke ut som noen jeg ville vært sammen med.

Er å slikke noen i bytte mot å bli sugd prostitusjon? Kunne du vært sammen med en person som hadde gjort det, byttet å slikke noen mot at vedkommende sugde av han?

Anonymkode: 76dc6...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gjør problematiske valg og fortid er fortid. Synes det sier like mye om den som velger å dumpe noen fordi vedkommende har gjort et dårlig valg for kanskje flere år siden. Ikke spesielt raust.

Anonymkode: 25dbc...2fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...